Hoofdstuk 5 Afspreken

22 3 0
                                    

De laatste les was voorbij, en Jeroen kwam naar me toe. 'Ga je mee?' 'Ja ik ga even naar mijn kluisje om mijn boeken te halen en dan ga ik naar mijn fiets. Zie ik je bij de fietsenrek?' 'Is goeddd tot zo!!' Ik ga naar mijn kluisje en pak mijn boeken. Loop naar de kapstok en pak mijn jas. Als ik richting mijn fiets loop staat Jeroen daar al te wachten. Ik pak mijn fiets en fiets met Jeroen mee. 'Waar gaan we eigenlijk naartoe?' 'Speeltuin?' Zei Jeroen. Ik vondt het best en zei oke. Bij de speeltuin stond een bankje. Ik ging erop zitten en Jeroen kwam naast me zitten. Hij pakte mijn hand vast en keek in mijn ogen. Hij heeft super mooie ogen. Fel blauw. We keken elkaar 10 seconden in elkaar ogen en toen zoende hij mij. Het was een fijn gevoel. Toen gebeurde er iets wat ik niet had verwacht. 'Wil je verkering met me?' Ik was zo blij dat hij dat zij en zei volmondig ja. We gingen eindje lopen hand in hand. Ik was de tijd helemaal vergeten, Want het ging allemaal zo snel. Ik zei dat ik naar huis moest. Gaf hem een kus en fietste naar huis. Toen ik thuis kwam stond het eten al klaar. Ik ging meteen eten, want ik had honger. Ik was klaar met eten zette mijn bord op het aanrecht en ging naar boven om te douchen en omtekleden. Ik bleef nog wat langer boven, want ik was met Jeroen aan het appen. Om half 9 kwam 'de slechtste chauffeur van Nederland' dus ik stopte met appen. Om half 10 was het afgelopen ik ging gelijk naar boven, want ik was moe.

Why do i love you... ?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu