ÖNSÖZ

1.1K 366 61
                                    

"Siyah benim şiir'de özüm. "

Bu söz belkide beni ve birçok kişiyi anlatan en iyi cümle olabilir. Hayatta bizi anlatan ve yaşadığımız herşeyi özetleyen zaman ve olaylar olmuştur elbet , içimize atıp sesli söyleyemediğimiz bizi üzen, canımızı yakan herşeyden kaçmış yada onu kimsenin bulamayacağı derinliklere gömmüş, üstünü bir tebessüm ile kapatıp mutlu pozu verdiğimiz.
İçimizdeki sese kulak verip korktuğumuz kaçmak istediğimiz karanlık köşeler ev sahibimiz olup, deniz ise nefes noktamız olmuştur.

Sizi anlatan cümleler bulabilir misiniz bilmiyorum ama beni biraz da olsa anlayabileceğiniz metinler bırakıyorum dizelere.

"Satırlarda buluşalım olmadı bir derdimiz eksilir bir cümleden."

Dizelerimde yaşamış olduğum olayları, his ve duyguları kelimelere dökmek istedim. Serbest şiir şeklinde yazdım yazıyorum ve şiirlerimde bulunan tarihler ,o gün olan ve hissettiğim duyguları kelimelere döktüm tarihler önemli benim icin. Şiirlerim bir şiir ve o şiirle ilgili metin şeklindedir.
Bilgi vermek istedim kaldığımız yerden devam.

Telif hakkı, 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu kapsamında koruma altına alınmıştır.

Şiirlerim bana aittir herhangi çalınma durumunda yasal işlem başlatılacaktır.

Kalpten Dökülen CümlelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin