Здравей, читателю, и благодаря, че реши да "разтвориш" книгата ми! Има няколко неща, които аз, авторът, бих искала да ти кажа за нея преди да прочетеш първите редове на пролога:
⚠️ Никакви сцени, откъси, диалози, персонажи, нито книгата като цяло може да бъдат възпроизвеждани под каквото и да е форма без изричното съгласие на автора!
⚠️ Някои от убежденията на героите могат да бъдат сметнати за радикални, но това е направено с цел промотиране.
⚠️ Книгата съдържа: социална дискриминация, груб език, сцени на сексуален тормоз и физическо насилие.
🔸️Споменатите в книгата страни са реално съществуващи с цел постигане на по-голяма достоверност на събитията. Хазан, държавата, в която се развива действието обаче е имагинерна, за да се затвърди усещането на неопределеност. По същата причина героите носят имена единствено и само за да не бъдат безлични, но тази книга позволява на всеки читател волността да я пренапише в своето собствено съзнание, защото Омар, Зафиан, Юсуф и Фатма са всеки един от нас и имат много имена, така както и тяхната революция може вече да се е случила, може да предстои да се случи, а може и да се случва сега...
🔸️вдъхновено от "Клетниците" и поемата "Септември"
🔸️Ценя читателското мнение, приемам градивна критика и ще се постарая да отговоря на всеки един коментар или въпрос, затова не се колебай да споделиш мислите си.
🔸️Книгата е носител на наградите:
》Първи финалист в категория "Спектърът на въображението" на The Glass Awards 2020
》Втори финалист в категория "Историческа фикция" на Night Sky Competition
》Трето място в категория Историческа фикция, AmazonJungle 2021
Е, след всичко казано, скъпи ми читателю, нека заедно преминем през мощния, помитащ всичко по пътя си ураган на ревюцията!
YOU ARE READING
С мирис на революция
Historical FictionВРЕМЕННО СПРЯНА / ПРЕДСТОИ РЕДАКЦИЯ Измислени герои във въображаема страна рушат един истински свят чрез една същинска революция. * * * Трима млади, завършили назапад мъже, изпълнени с революционни идеи, се...