Virusul și seducția

6.8K 69 30
                                    

CAIRA

Hey bună sunt Caira,deci cu ce sa incep am 15 ani și m-am mutat de la vîrsta de 12 ani de la Romînia în Londra,îmi place să pictez sa dansez tango,și sa stau prin spitale(deja ironic)în fiecare an de cînd m-am mutat în Londra la începutul anului școlar mereu eram internată în spital cu vreun virus,doamne cît de tare sper ca sa încep în foarte anul acesta,colegii din scoala deja cred ca am cancer......
Cît ce tine de aspectul fizic,am ochii negri par gri(m-am vopsit cînd avem 13 ani) buze mari si ceea ce-mi place mie este alunita de lîngă buza
....(poza)

Este Duminică,eu cu mami plecam la cumpărături vreau să-mi i-au ceva nou și frumos la moda -Mami,vreau salopeta aia neagră care ți-am aratat-o pe net crezi ca o găsim aici?-Este un magazin de firma cred ca da scumpete,zise mami cu un zîmbet larg p...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Este Duminică,eu cu mami plecam la cumpărături vreau să-mi i-au ceva nou și frumos la moda
-Mami,vreau salopeta aia neagră care ți-am aratat-o pe net crezi ca o găsim aici?
-Este un magazin de firma cred ca da scumpete,zise mami cu un zîmbet larg pe față,sincer am cea mai dulce mama din lume este mereu înțelegătoare si dulce la scoala nu prea am prieteni deci ea este bff meu cum sar zice.
Dupe ce am gasit tot ce-mi trebuie am plecat la o cafenea.
Am chemat chelnerul sa luam comanda,venise la noi un bărbat înalt și frumos cu ochi verzi brunet,fuma o țigară și avea meniul in mână....Eu urăsc fumul țigării mai ales persoanele care fumează,asa ca enervantă m-am ridicat în picioare și i-am luat tigara  din mînă si i-am stinso de palma lui,se uita mirat la mine apoi zise:
-Ce caracter las-o mai moale domniță,ce doriți să comandati?
-Doua capucino cu multa frișcă,zic eu nervoasă
-Okey cum zici tu pufosenie nervoasă,zise el sarcastic
Ce sa zic era drăguț(chiar foarte tare) dar arogant si mai ales fumător eahh!!!
A doua zi dimineata era inceputul noului an școlar primul semestru,mă trezisem dimineață cu o durere de cap îngrozitoare și niște stări de greață oribile.
-Mamiiii mie rau!!!!
-Puiule ce ai?venise reprezintă mama si speriată
-Mă doare capul rauu si mie greață
-Nu mergem la scoala mergem la spital.
Ajungînd la spital am fost diagnosticata cu un nou virus care este abia aparut pe părțile uimitoare ale Londrei.
M-au spitalizat si mi-au pus picuratoarea...mama deja plecase la scoala sa anunte directorul si dirigintele despre virusul si absența mea,între timp eu ațipisem un pic.
Se aude usa...
-Mama te-ai intors..?
-Heiii pufosenie nervoasă tu esti a doua persoană cu virusul deci..
-Tippulll eahh!!!!
-Mă numesc Alex,sunt diagnosticat cu același virus suntem primele persoane diagnosticate cu acest virus deci  vom sta împreună plus nu mai ai camere deci da....
-Caira ma numesc,gata lasă-mă să dorm.....
Avea o voce asa calmă si sarcastică se apropie de mine brusc si ma sărută ,a fost ceva neașteptat îl împing în  spate furioasă
-Hey pufosenie  nervoasă calmm avem același virus nu te molipsesc de nimic
-Aaaaaa,cea mai proastă zi..!!!
Asta am spus cu voce tare dar sincer mi-a plăcut sărutul, și  cred că viața mea începe să ea o întorsătură tare ciudata și  neașteptată.
Oare ce vrea sa faca tipul,sunt prea mica pentru  el cred....nu cred sa vrea sa ma seducă.....dormi Caira lasă prostiilee...

Spitalul 18+Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum