Dezvirginată de șeful de sector

5K 57 10
                                    

CAIRA

-Vreemm sa intrăm vă rog,am întârziat am pierdut noțiunea timpului vă rog,suntem bolnavi!!!!
-Mai ai de strigat mult pufosenie nervoasă.
-Cum la naiba poți fi asa calm și arogant în același timp!!?
-Datorita ție pufosenie nervoasă sărutul tau ma facut așa.
-Hai lasa vrajelile astea de doi bani!
Ajutorr va rog deschideți suntem afară înghețam!!!,la naiba sa va ia dracuuu de prostii!!!!!!
-Auchhh,pufosenie nervoasă n-am știut că faci asa rau la frig, lasa ca te încălzesc eu daca trebuie.
-Te rog nu mai glumi atîta, sunt agitată
-Calmeazăte se aude ceva zgomot acus o sa deschida usa cineva!
Șeful de sector:Ce faceți aici la ora asta ,treceți acum în cameră ,repede copiii prosti!!!!
-Nu pot sa cred e beat rău miroase a vin și coniac de la o poșta!!!
-Calmeazăte,pufoșenie nervoasă nu te pune cu medicii!
-Domnule eahh! calmul meu a ajuns la limite:Domnule Doctor ați băut,sunteti beat măr și aveți tupeul sa strigati la noi!!!??
Șeful de sector:Auzi prințesa ai vazut cît e ora,treci aici îți arat eu ce tupeu am!tu pleaca in cameră
-Nu plec!
-Vrei si tu pedeapsă!!!Vrei sa vezi ce putere am!
-Domnule eahh!! treci în cameră mă descurc
Șeful de sector:Treci în cabinet,dezbrăcate curva nenorocita!!
-Vă rog datimi pace,va rog!
Șeful de sector:Vrei sa vezi ce tupeu ammm curva dracului!!
A început să mă plesneasca cu palmele la fund plîngeam rau de tot dar nu-l interesa a început să rupă hainele de pe mine urlam de durere felul în care mă bătea era groaznic..
Șeful de sector:Opaaa!!!!avem o virgină, ce o sa fac din tine!!
A început să-și bage degetele în feminitatea mea si sa frece nu stiam ce sa fac eram speriată si îl loveam cu palmele, a luat o esarfa si ma legat de patul de lîngă birou ,și-a băgat bărbăția în mine și a început să împingă tare a început să curgă sînge ma durea îngrozitor strigam și plîngeam , apoi a scos bărbăția din feminitatea mea si mia pus-o în gura am mușcato, nu doream în niciun caz sa fac oral....am început să țip asa tare mia dat o palma și sa dat jos de pe mine sa îmbrăcat mia pus un cearceaf alb în cap și ma aruncat în camera unde stăteam cu Alex...
-Cairaaaa!!!ce ai pufosenie nervoasă!!
Șeful de sector:E a ta fă ce vrei,dacă spuneti cuiva ce sa întîmplat nu ieșiți vii din spital!!!
-Domnule eahh!! Alexx!!!vreau sa .....cred ca.....am..

Spitalul 18+Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum