ALEX
-Caira să stai departe de fratele meu?
-De ce aș face asta,ești gelos cumva,apropo eu iubita ta niciodată,ești de treaba dar nu pe gustul meu!
- Nu o face pe diva...Cristian nu este un băiat bun,este mai arogant ca mine un curvar care s-a culcat cu tot liceul...
-Și tu esti mai rau ca el cum poți vorbi așa despre el e fratele tău
-De fapt pe sora noastră nu a violato- bunelul nostru,ești atât de fraiera că ai putut să crezi așa ceva,Cristian a primit o provocare să se culce cu Mirela și să o filmeze a postat-o pe net și nici măcar nu îi era rusine, după ea s-a sinucis...... a fost o pagină cu culori negre în familia Gendestin,o sa te prezinți ca iubita mea nu vreau să pățești si tu ceva asemănător...
-Bine......
Am văzut frică din ochii ei dupa ce i-am spus de Cristian,după violul de la Spital îi este frică chiar și de simple atingeri,fata asta are ceva ce ma atrage dar și respinge în acelasi timp o îcăpatânata micuța și rea,îmi aduce aminte de Ella....
-Hai să ne așezăm la masă familia mea vrea sa te cunosca...
Dmn Trăian: -Deci Caira,care sunt ocupațiile tale?
-Îmi place să pictez sa dansez tango,iubesc sa cânt la pian foarte mult,de mică tatăl meu ma învățat să cânt.
Cristian: - Interesante hoby-uri,tatăl tău e muzician,domnița mea?
-A fost,a murit când eu aveam 12 ani...Fata asta este plină de surprize,de ce nu mi-a spus că nu are tata si că a murit a trecut prin aceeasi traumă ca mine dupa ce a murit mama,iubește sa cânte la pian îmi aduce aminte din nou de.......Alex lasă sentimentele fii bărbat
Cristian: - Alex,fata asta semana mult cu Ella nu cumva ai un plan ceva aparte legat de ea...
Într-adevăr Caira seamănă mult cu Ella fosta mea, fata care am iubit-o cel mai mult pe lumea asta,mi-am lăsat orgoliul deoparte și am îngenuncheat în fața ei,după ce am dus-o la altar dupa ce i-am oferit lumea la picioare am aflat că de fapt Ella și-o trăgea pe ascuns cu fratele meu...Am fost distrus atunci am început să beau sa ma droghez și am ajuns prin spitale...
-Alex,cine este Ella nu mi-ai povestit nimic de ea,este vreo ruda ceva?
Dmn Traian- Oprițivă în casa mea nu se vorbește despre curve, a fost un bordel aici în prezența nenorocitei ăleia
Tata mereu nu a suportat-o pe Ella dar asta nu-i da motiv sa o numească curva în timp ce el o înșela pe mama cu scorpia de Clara.
-Caira hai sa te conduc în camera ta destule pe ziua de azi,nu-i așa?
Cristian: -Vedeti nu faceți prostioare?
-Vă comportati de parcă sunteți niște animale,poate că familia mea nu e așa bogată dar niciodată nu am avut asa o aura negativă în familie,va mulțumesc de masă a fost foarte gustoas tot, Alex plec și singura în camera nu este nevoie să mă conduci...
O îmbrățișare pe doamna Sterlymg în semn de respect și îi mulțumise de masa apoi plecase,este atât de sinceră și suavă nu cred ca voi rezista mult cu ea în casă fără să o ating și fără să o simt cum geme sub mine...La ce te gândesti Alex e doar o pustoica sexy cu caracter nimic mai mult,perfect acum ma cert cu conștiința mea...
CITEȘTI
Spitalul 18+
Teen FictionCaira este o fata de 15 ani care locuiește și învață la Londra, în scurt timp de începutul anului școlar ea agăța un virus destul de grav si pleaca de urgență la spital acolo ea întîlnește un tip pe nume Alex ce a fost transferat nemai-avînd locuri...