CAIRA
După faza cu violul eu și Domnul eahh! adica Alex ne-am împrietenit nu e asa eahh!! cum am crezut,mi-am revenit foarte greu după faza cu violul,încă ma gîndesc la asta,cu ajutorul lui Alex mi-am revenit ,sora lui a pățit exact asa ceva a fost violată de propriu bunic care a dat-o pe net în timp ce o viola , din cauza vorbelor sa sinucis.E o situație mult mai grava decît a mea.Astazi ne eliberează din spital,Doamna Clara împreună cu mami au adus medicamentele.
-Mami,vreau sa plec direct la scoala,am nevoie sa vorbesc cu colegii sa comunic mai mult,zici ca am stat în închisoare
-Hey pufosenie nervoasă,nu ți-a plăcut să discuți cu mine!
-Ammm poate da ,poate nu.....
Doamna Clara a propus sa locuim împreună în apartamentul de la Hotelul familiei Gendestin,chiar și medicii ne-au sugerat că ar fi mai bine sa locuim împreună deoarece pînă la urmă virusul acesta este ceva nou și daca reusim sa nu intrăm în contact cu nimeni,nu ne supunem riscului de a agrava virusul.....și nu va fi plictisitor
Este logic ca am refuzat,mi-a ajuns destulă aventură în viața mea.
-Haide pufosenie nervoasă mergem la apartament
-Nu eu plec la scoala,apoi acasă.....mamaaa!!!
-Scuze Caira, dar trebuie să pleci la apartament cu Alex e pentru binele tău
-Dar mama eu nu vreau!
-Niciun dar îmbrăcate si mergem!
Deci cam asa întoarcem roata, de ce exact eu!! nu înțeleg offf!!!!!
Trebuia să-l cunosc pe tatăl lui Alex deci trebuia sa ma îmbrac în ceva elegant si drăguț,oricum după cele povestite de Alex nu cred ca e o persoană tocmai bună.....deci am optat pentru ceva mai comod si simpluAm ajuns la apartament cu Alex si mama.....
zing zing zing
-Mami îți suna telefonul!
-Scumpoo scuze am uitat complet am o întîlnire importanta azi la servici trebuie să plec nu te superi?
Cum sa te superi pe zîmbetul acela drăguț...off!
-Nu mami,poti sa pleci.
Am intrat în apartament e ceva wow!
Alex ma condus în camera mea am rămas masca cameră mea arată incredibilNe-am așezat cu toții la masă: Eu , Alex , Doamna Clara , Domnul Traian (tatăl lui Alex ) și Domnul frumusețe absolută ahhhhhh!!!oare cine e băiatul e superb e minunat.....
-Salut frumusețe ma numesc Cristian sunt fratele lui Alex.
Efectiv e cel mai frumos băiat din lume dădu sami sărute mîna în gest de politete dar Alex ma luat de mînă și de aici se începe drama....
-Ea mînă de pe ea , mama ,tata , frateloo ea este Caira iubita mea.
Se pare ca ziua asta este plină de surprize,de ce a reacționat asa la gestul fratelui său oare sa îndrăgostit, ma place......
CITEȘTI
Spitalul 18+
Teen FictionCaira este o fata de 15 ani care locuiește și învață la Londra, în scurt timp de începutul anului școlar ea agăța un virus destul de grav si pleaca de urgență la spital acolo ea întîlnește un tip pe nume Alex ce a fost transferat nemai-avînd locuri...