giris

2 0 0
                                    

Işten yorgun argın eve geldim. Odama çekildiğinde kızlarla olan whatsapp grubuna baktım kimseden ses soluk yoktu. "Ne yapıyorsunuz" diye bir mesaj attım. Merve den bir ayak resmi gelmişti.  Yeni oje sürülmüş parmaklar kurumasını bekliyordu anlaşılan. Şevval den bir kitapin arkasından kızarmış bir çift bal rengi göz gelmişti. Anlaşılan yine cerrahlı katilli kitaplarından birini okuyordu. Elifden de kırmızı notebook un resmi geldi. Yine kore veya hint dizisi izliyor olmalıydi. Ekran bulanik geldiği için tam seçemedim. Bende elimdeki otobus biletini çektim gönderdim. Mavi tik olduktan sonra görüntülü arama geldi kızlar çığlık çığlığa ne zaman geliyorsun demeye başladılar. Bu pazara bilet almıştım. Isteki son haftam olduğunu okul hafta ya kayıt yaptırmak gerektiğini anlattım. Içerden annem seslenince kapattım ama telefonum susmuyordu. Mesaj üstüne mesaj.  Telefonu odaya koyup annem gilin yanina geçtim ee tabi bu hafta söndü onlardan da ayrı kalacaktım. Ama biz bunu lisede hayal etmistik şimdi ise GERÇEKLEŞTİRME zamanıydı.
Lise de  biz 4 kız her liseli gibi aynı yerde okumanın aynı evde oturmanın hayalini kurduk. Hatta kim hangi odada kalacak bulusaklari kim yıkacak gibi ufak ama keyifli ayrıntılara da gitmiştik.
Merve geleceğin ceo şu düzenli ve tertipliydi ortalık toplu olmazsa asla çalışamazdı kısa kestirdiği sacları ve gözlüğüyle tam bir iş kadınıydı.
Elif uzun sarı saclarini kendisi boyayıp bu rengi tutturmak icin cpk ugrasmisti . Sesi çok güzeldi ve ona  her boş zamanda şarkı soylettirmemizden artik bıkmıştı. Şimdi hocaları nota veriyormus onları söylemeye çalışıyormuş.
Şevval bal köpüğü orjinal sacları ve kocaman gözleri tam bir derttas ti milletin derdini dinler ve objektif bir şekilde yorumlardı. Psikayatri okuyor şimdi. Diplamalı dertdas olacak.
Bide ben grafik ve tasarım okumayı çok istiyordum en büyük hayalim anime yapmakdi. Tabi ne oldu onlar geçen sene kazanıp gittiler ankaraya  ama ben burada kaldım. Bir yıl daha çalışıp bu sene anca başardım kizlarla ayni sehirde bir okula gitmeyi bekle beni Ankara ben geliyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 05, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HAYELDI GERÇEK OLDU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin