Bu şekilde bebeği, ya doğmadan yada doğduktan sonra telef etmeye çalışır. Ümmü Sübyan a maruz kalan Anne ve Bebek ya hamilelikde sürekli düşükle karşılaşır hiç doğum olmaz yada eğer düşük olmadan doğum oldu ise yukarda saydığımız tedavisi olmayan hastalıklarla yaşamaya maruz kalıp pasif bir birey olarak tekrar üreyeme'me ve pasif bir hayata mahkum olmaya sebep olur. Düşük esnasında bazı durumlarda Bebekle birlikde Anneninde hayatı tehlikeye girer ve bazı durumlarda Anne hayatını kaybeder.
Ana karnında telef olmadı ise doğumu takip eden süreç hep sıkıntılı geçer, çocukda ve annede sürekli tekrar eden hastalıklar,gece korkmaları, musallat durumları, sürekli ve sebepsiz durmayan ağlamalar başlar. Ümmüsübyanın musallat olduğu çocuk sistamatik olarak 1 yaş 3 yaş 5 yaş 7 yaş ve 11 yaşında havale,bayılma, şiddetli çeşitli hastalıklar, kazalar ve ölüm tehlikeleri atlatır.Bu yaş aralıklı ataklar doğum günü tarihine art-eksi bir ay gibi dönemlere denk gelebilir ve genelde bu şekilde olur. Bu sayılan yaş Dönümlerinde çocuğun ölümüne sebep omaya çalışır. Bu süreçte çocuk ölmeden 11 yaşını bitirirse tekrar ümmü sübyana bağlı ölüm tehlikesi atlatmaz fakat ömür boyu musallatlı kalmış olur. Bu tipler genelde evlenemez ve üreyemez, çoğunluğu ise ergenlik döneminden sonra tedaviyi kabul etmez. Çok nadir olarak güçlü bir kişiliğe sahip olanlar yada manevi destek görenler, sağlam bir manevi eğitim alanlar bu yaştan sonra nadiren tedaviyi kabullenir. Bu sebeple ümmüsübyan tespiti yapılan bir çocuğun ve annenin mümkünse hemen hamilelikde yada doğum doğum sonrası tespit ise akabinde koruması yapılmalıdır. Bu şekilde şiddetli tesirlere maruz kalmadan en hafif şekilde kurtulmuş olunur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kezül Havas-Havas-ı Kuran (Kuran-i kerim'in sırları
TerrorHavas ilmi ile ilgili insanlığa faydalı ve ayrıca cinlerden büyülerden korunma yolları hatta koruma büyüleri yapımı asla ve asla insanların zararına gelicek bir bilgi paylaşılmayacak Havas ilmini zamanım oldukça anlatıcam