Po dvou týdnech ....
..........♥..........
skupinový chatMike ahojky, jak se máte ?♥
už docela dobře♥ Stella
Niky emmmm dobrý ♥
Jack cusssss někdo ven ?♥
já klidně♥ Stella
Niky možná ,tak ok ♥
Mike klíďo
ok♥ Stella
Jack ok,tak ve 14:00 u Starbucks ?
ok,ahoj♥Stella
Mike ahoj
Niky ok čau ♥
..........♥..........
O víkendu letíme do Paříže ale jako ani nevím jestli se tam těším ...
-----------------------------------------------------------
Instagram....
@StellaWiliams
O víkendu jedu do Paříže ...🇮🇹💕
Ariana Grande chci taky 😘🇮🇹
Nikyyyy vemeš mě ?👑👀
Bibi takyyyyyy😘👑🇮🇹
Is_quenn chci taky 😥💔
Mike_Diviš se máš 😍💫
Divi_Dan_nejlepší podplatím tě klidně 😂😈💕-----------------------------------------------------------
Balím si teďka poslední kufr a do něj dávám trika s krátkým rukávem a legíny . Ale bude tam stejně nuda . My tam totiž jedeme kvůli tátovi .Takže dohromady mám jeden kufr a baťoh takže super . ,,Zlato oběd "zavolala na mě mamka . ,,Už jdu "odpověděla jsem a běžela jsem dolů po dlouhých schodech . Na oběd jsme měly ňáký těstoviny .
Po obědě jsem šla znovu nahoru a oblékla jsem si rifle a jiný triko,mobil a klíče a šla jsem dolů ke dveřím . Oblékla jsem si boty a šla jsem ke Starbucks .
Po té co jsem tam došla tam už stál Jack A Niky . ,,Ahojky"a objala jsem se z Niky a potom s Jackem. Po chvíli přišel i Mike a rozhodli jsme se že půjdeme do parku .
A šly jsme . ,,Večer letíme do Francie "řekla jsem nahlas . ,,Mně se bude mega moc stýskat po tobě Stell".řekla Niky a objala mě . ,,Mě taky po tobě "řekl Jack a chytl mě za ruku.
A pak jsem viděla to co jsem nechtěla vidět ,šel tam Kevin s tou holkou na instagramu. Schovávala jsem se tam za Jacke jenomže on si mě všiml.
,,Aaaa, moje princezna"řekl Kevin a usmál se . ,,Už nejsem tvoje princezna "odpověděla jsem .,, A dobrej sem ti byl ,co ?!"řekl nahlas . Já jsem mu neodpověděla.
,,Měl bys jít "řekl Jack . ,,Aaaa,tvoje nová láska ?"řekl Kevin. ,,Ne ,a vypadni"odpověděla jsem a chytla jsem Jacka.,,Jdeme ,ale spolu jsme neskončili"až to dořekl tak šel pryč.
Po té co Kevin odešel jsem něco cítila něco co jsem cítila jednou k Kevinovi. A jak jsme se drželi za ruce tak jsem to rychle vyfotila a dala to na instagram .
-----------------------------------------------------------Instagram....
@StellaWiliams
Miluju😈😍💕@JackDiny
❤87429
*Komentáře jsou tímto uživatelem zakázány*-----------------------------------------------------------
Pak už jsem musela jít domů protože nám za chvíli letělo letadlo tak jsem se se všema rozloučila a Jack mě doprovodil domů. ,,Tak ahoj"řekla jsem. ,,Ahoj"odpověděl . Objali jsme se a po chvíli mi chtěl dát pusu ale nedal .
Mamka tam už na mě čekala . ,,Kde si tak dlouho byla ?!!"řekla rozlobeným hlasem . ,,Ale nic jdeme už "odpověděla jsem . Vzala jsem si kufr a baťoh a šly jsme na letiště.
Chvíli jsme tam čekali ale za chvíli jsme nastupovali do letadla . Sedly jsme si s mamkou vedle sebe já u okna a máma u kraje a mezi sebou jsme měli jedno sedátko .
...........♥...........
ČTEŠ
Jedna neobyčejná holka jménem Stella která miluje instagram (ig)❤💋+story ale zažije i štěstí,smutno +příběh...