6.

120 4 14
                                    

Sedla jsem si na postel vytáhla jsem si notebook a začala jsem se koukat na seriál . Ale pak jsem se rozhodla že nebudu sedět v pokoji a že se půjdu někam projít . Vyšla jsem z hotelu a byl tam on, Jack který líbal jinou holku . Chtěla jsem mu něco říct ale neřekla běžela jsem zpátky do pokoje a začla jsem brečet .

Šla jsem na instagram a koukla se na nový příspěvky atd...

-----------------------------------------------------------

Instagram....

StelaWiliams

Už zase zlomený srdce 💔💔

Už zase zlomený srdce 💔💔

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

❤165381
💬78452

NikyWilson lásko neplakej ❤💔jinak budu brečet aji já 😭💔copak se zase stalo ?
Ariana Grande copak zase ?😭💔
Daniiik co se stalo ?😥💔
JackDiny co se stalo udělal jsem něco ?😭💔💋
StellaWiliams @JackDiny ano ,myslíš si že jsem tak slepá ,myslíš si že jsem tě neviděla ,příště když někoho budeš líbat tak by si aspoň mohl jít za roh ...😭💔
JackDiny @StellaWiliams ...💔😐

-----------------------------------------------------------

Po deseti minutách někdo zaťukal na dveře . Měla jsem celé rozmazané oči . ,,Kdo tam je ?"zeptala jsem se usmrkaným hlasem . ,,Tady tvůj táta "odpověděl z úctou . ,,Počkej chvíli "řekla jsem a běžela jsem do koupelny si trochu upravit oči a obličej .

Po té co jsem si upravila obličej jsem šla otevřít dveře . ,,Ahoj ,zlato "řekl tatínek a obejmul mě . ,,Půjdeme s tebou a maminkou do restaurace ,naproti ".řekl tatínek . ,,Za chvíli se za tebou stavím ".odpověděl táta a odešel .

Sedla jsem si na postel a přemýšlela jsem . Jestli s tátem nepůjdu bude ho to hrozně mrzet ale mě se tam nechce . Rozhodla jsem se že tam půjdu . Učesala jsem si vlasy do culíku .

A za chvíli zase někdo zaťukal . ,,Můžeme ?"řekl tatínek . Běžela jsem otevřít dveře . Otevřela jsem jsem a tam stál táta . ,,Tak jdeme"řekla jsem a šla jsem pomalým krokem .

Šly jsme po dlouhých schodech až dolů . Táta otevřel dveře stupních dveří ,kde venku už stála maminka .
,,Kde jste tak dlouho byly ?"zeptala se mamka tázavě. ,,Čekal jsem chvíli na Stellu"odpověděl táta.

Když táta otevřel dveře od restaurace byl tam on Jack ,s ňákou holkou . Sedli jsme se vedle jeho stolu ,takže jsem dobře viděla co dělají a co jedí . Ta holka ho chytla za ruku a obejmula ho.

..........♥..........

Omlouvám se tato kapitola je kratší ale neměla jsem moc času na psaní tak zatím ahojjjj

Instagram Kde žijí příběhy. Začni objevovat