5.

136 5 6
                                    

Po chvíli jsme odlétali prej že cesta bude trvat sedm hodin a třicet pět minut . Vzala jsem si telefon a sluchátka a poslouchala jsem písničky a u toho jsem si vyfotila jak letíme .

-----------------------------------------------------------

Instagram....

Story

👀127637

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


👀127637

-----------------------------------------------------------

A pak jsem se jen nudila . Jenomže po té jsem si všimla něčeho jiného, slyšela jsem Jackeův hlas . A ano byl to on ,za námi seděl Jack a já myslela že umřu . Jenomže nevím co mám dělat jediné co bych mohla říct že jdu na chvíli na záchod .

,,Mami?"zeptala jsem se mamky.,, Ano ?"odpověděla mamka. ,,Půjdu na záchod za chvíli budu spátky ano ?"řekla jsem . ,,Ano "odpověděla jsem . A rychlým krokem jsem šla za naši sedačku .

,,Jacku?"řekla jsem mu a u toho jsem si k němu přisedla . ,,Ano?"odpověděl . ,,Co tu děláš proč si mi neřekl že taky le.... " nedořekla jsem to a políbil mě a já se nebránila . ,,Miluju tě Stell"řekl . ,,Já tebe "odpověděla jsem a chytla ho za ruku .

Přez sedačky jsem na mamku promluvila ,,mami to je můj kamarád já tu s ním chvíli budu "řekla jsem ,,jasně "odpověděla mamka divným hlasem .

A znovu jsem ho chytla za ruku . ,,Proč si mi neřekl že letíš do Francie ?",, Kvůli tobě "odpověděl a políbil mě . ,,A ty si tady sám ?"zeptala jsem se ho. ,,Ne moje máma je letuška a táta pilot letadla "odpověděl a pousmál se .

Po chvíli přišla letuška Jackeova máma. ,,Tak co si dáte k jídlu ?"zeptala se letuška .,, Já si dám asi hranolky s kuřecím masem třeba ..." ,,A já si dámmm ...to stejný co Stella . ,,Tak ano,za chvíli vám to přinesu ."řekla letuška a odešla .

,,Kde budeš spát ?"zeptala jsem se Jacka .,, V Hotelu a ty ?"zeptal se mě Jack . ,,Taky "odpověděla jsem .

Po pěti hodinách ....

Vzala jsem si kufr a baťoh a šla jsem s mamkou do našeho hotelu jménem "Hôtel près de deux chiens "(nevím jestli je to dobře napsané ,ale Google překladač 😂😈❤)

Když jsme došli do vnitř, máma měla vlastní pokoj a já taky aby jsme měli soukromí . Vybalyla jsem si svoje oblečení a dala ho do skříně a pak jsem šla si sednout na postel a napsal mi Jack ,že čeká před naším hotelem a že se někam půjdeme kouknout .

Já jsem jako vždy neodolala a běžela jsem dolů za ním s úplně jsem zapomněla na mamku . Když jsem přiběhla dolů stal tam Jack a čekal na mě . Přiběhla jsem k němu a chytli jsme se za ruce a šli se kouknout na Eiffelovu věž .

Po té co jsme tam došli tak jsem se tam vyfotila a už docela byla i tma.

-----------------------------------------------------------

Instagram....

@StellaWiliams

Krásný to tam je a ještě lepší když tam je on @JackDiny 😈💕❤

Krásný to tam je a ještě lepší když tam je on @JackDiny 😈💕❤

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

137269
💬76581

SelenaGomez tak novej nápadník?😈😍🇮🇹
Diny kdo to je ?😘👑
Kevin_Baker aha tak nový nápadník jo ? Byl jsem ti dobrý a teď co ?!😥💔
StellaWiliams @Kevin_Baker no byl no neměl si mě podvádět můžeš si za to sám ...🙏💋💔
Ariana Grande přeju vám to ...😍💝

-----------------------------------------------------------

Miluju ty jeho úsměvy a pohledy na mě . Jenom jeho miluju . Když se stmívalo šly jsme spolu k mému hotelu kde přespávám . Doprovodil mě . A já jsem rychle utíkala do mého pokoje .

Instagram Kde žijí příběhy. Začni objevovat