Chapter 2

20 2 1
                                    

Louis's Pov

" No nazdar bro. Zase tu?" pozdravil mě Bob, barman co pracuje v baru, který často navštěvuji. 

" Jo zase tady. Nemůžu tě vyhnat z hlavy." usměji se. " Ale no tak. Tohle už jsme probírali Lou." taky se na mě usmál a hned mi nalil panáka whisky. Pozvedl jsem skleničku na znamení ' na zdraví' a hned ji do sebe vyklopil.

" Další?" zeptal se mě a já jen přikývl a podal mu skleničku. 

" Jednu vodku a whisky prosím." ozvalo se vedle mě. Stál tam brunet, vyšší než já s malinkým blonďáčkem po jeho pravici. " Trochu malý na tvrdý alkohol ne?" uchechtl jsem se. 

" Co ti je po tom? Navíc taky nevypadáš o moc starší než mi a piješ." vyprskl brunet. Jen jsem se usmál. Tenhle se mi líbil. 

" Co tak brzo tady děláte vůbec? Je poledne. Tipl bych si spíš, že budete sedět nad učebnicemi a učit se na zkoušku." začal jsem smalltalk. 

" Máme volno to za prvý a za druhý jsme zažili něco hustého a potřebujeme to zapít. Toť vše." Bob před ně přinesl jejich objednávku a brunet do sebe hned hodil panáka vodky. " A co jste zažili -?" nevěděl jsem jméno. " Andrew. Jsem Andrew a tohle je Luke." blonďáček na mě kývl. " Andrew dobře. Já jsem Louis." potřásli jsme si ruky. 

" Myslím, že jsme právě oživili někoho z mrtvých." bez emocí odpověděl a já se zakuckal, ale hned se zachechtal, aby to vypadalo ne podezřele. " Jak to myslíš?" spojil jsem s ním oční kontakt. 

" Myslím, že jsme oživili Ikáriose. Říká se o něm, že je to člověk z kamene, který byl kvůli lásce začarovaný do podoby kamene, aby se se svojí láskou už nikdy nesetkal." díky jeho odpovědi jsem zbledl na barvu stěny za mnou.

Rychle jsem po něm hodil mojí vizitku a po Bobovi 20 dolarovku, sebral si bundu a hned zamířil ven se slovy, kdyby něco ještě věděl o Ikáriovi, tak aby mi zavolal.

Venku jsem nasedl do svého auta a vyrazil domů.  

Tam jsem rozrazil vchodové dveře a začal křičet " Belzi?! Kde jsi?!" řval jsem jak pominutý. 

" Bože Luci uklidni se, proč tak křičíš?" Belz se vynořil zpoza rohu s Niallem jedním z démonů. 

" Ikários se vrátil." bylo jediný co jsem řekl. 

Noone's Pov

Suburb of Mystic Falls...

Mladík v hábitu, jak kdyby vypadl z filmu o Starověkém Řecku se potácel podél silnice směrem k městečku Mystic Falls. Kulhal a byl bledý jak stěna. Jeho vlasy mu padaly do očí, že sotva viděl na cestu. Vůbec nevěděl kde je a byl velice dezorientovaný. 

Pro jeho štěstí zastavila paní ve svých 50 letech a hned mu nabídla pomoc a odvoz do nemocnice. 

Zmatený mladík se jen nechal naložit do zvláštního zařízení a nechal se odvést do místní nemocnice. 

New Orleans - Louis's Pov

" Jak to myslíš, že se vrátil?" Belz vypadal hodně zmateně. 

" Čemu na tom nerozumíš Belzi?! On se vrátil! Přesně, jak to zkurvený proroctví od tý bábi říkalo! A že jakmile se vrátí...rozpoutá se peklo na Zemi." v místnosti zavládlo ticho. 

" Luci uklidni se. Je možnost, že se vrátil, ale peklo nenastane. To mi věř. A nebyl si to náhodou ty, kdo by byl poslední člověk co tomu uvěří?" nevěřícně se mě zeptal a chytil mě za ramena. " To bylo dokud mi ten kluk neřekl, že vstal z mrtvých!" zakřičel jsem a chytl se za vlasy.

" Jaký kluk?" " Ten z baru Angelo, Andy, And...And...Andrew! Jo tak se jmenoval! byl tam s menším blond klukem...Lukem. Přišel a začali jsme se bavit a nakonec z něj vypadlo, že pije tvrdý chlast, protože asi oživili Ikáriose!" začal jsem panikařit.

" Luci teď se pro začátek musíš uklidnit. Třeba je nemocný nebo si to vymyslel. Nemůžeš věřit cizímu klukovi co ti tohle řekne." " Ale on zněl seriózně. Jakože fakt seriózně a nevypadal, že by si dělal srandu nebo si vymýšlel." zoufale jsem se na svého blízkého kamaráda podíval.

" Dejme tomu. Ale nejdřív obvolám pár lidí a zjistím, jestli je to pravda ano?" upřeně se mi podíval do očí a já se zmohl jen na to přikývnout.

Noone's Pov - The Mystic Falls Hospital

" Pane musíte se uklidnit." křičela mladá doktorka na chlapce, který se na svém lehátku zmítal a odmítal se uklidnit. Sestra se mu snažila dát injekci na uklidnění, ale jakmile uviděl, že to do něho chtějí píchnout...začal vyšilovat.

" NE!" zakřičel, odstrčil nemocniční ostrahu, společně s doktorkou a začal utíkat ven z nemocnice. 

Sice mu to chvíli trvalo, ale nakonec se mu to podařilo a on utekl někam do města. 

Skončil na náměstí, kde bylo pár obchodů, restaurací a velké kostelní hodiny. Chudák se zmateně rozhlížel okolo a snažil se jakkoliv zorientovat.

" Mladíku jste v pořádku?" mladík se prudce otočil a polekal pána, který ho oslovil. " Ehm asi?" vyhrkl. " Potřebujete pomoct?" pán měl ve tváři starostlivý výraz a mladík věděl, že jemu může věřit. " Kde to jsem?" optal se a na důkaz svého zmatení se porozhlédl. " V Mystic Falls ve Virginii." " Jaký rok?" " Jak to myslíte mladíku?" zmateně se zeptal. " Ptám se...jaký je rok?" mladík ho propálil pohledem. " Přece 2015. Nechcete radši do nemocnice než se tu toulat?" " Ne nemocnice už ne. Už ne. Jak se odsud dostanu?" " Jako z města?" " Uhuh." " Tamhle na rohu je zastávka pro autobus a ten Vás doveze až do New Orleans pokud chcete. Cestou však můžete kdekoliv vystoupit." " Děkuji." mladík odpověděl a hned si to zamířil k zastávce aniž by pána už pustil ke slovu.


Hi guys! Tak je to zase nová kapča. Momentálně si předepisuji kapitoly, takže je už budu jen vydávat. Takže tak. Snad se vám takhle líbila. Zanechte komentík nebo hvězdičku a mějte hezký zbytek dne, ať je jakákoliv denní doba...pro mě momentálně večer. :D

A ještě tu máte vysvětlivky pro pár pojmů z aj.:)

Enjoy your day :)

All the love




smalltalk - konverzace s cizím člověkem cca na 15min, využívá se především na společenských akcích,ale i při běžném životě.

suburb - předměstí


The Devil's Desires  L.S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat