Bu zamana kadar yazılmış her kitabın, hikayenin, romanın içindeki karakterlerin, olayların, bu uçsuz bucaksız evrenin köşesinde bir yerde gerçekten yaşadığına dair bir inancım var.
Yani, düşünsenize Harry Potter, Yüzüklerin Efendisi, Percy Jackson, Game of Thrones ve aklınıza gelen herhangi bir başka seri, gerçek değil mi yani?
Böyle bir şeye inanmak istemiyorum.
Bu sebeptendir ki, Yoonmin, bizim evrenimizde gerçek olmasa bile, mutlaka, evrenin bir köşesinde bence gerçekten var. Yoksa bile, onları gerçek kılmak için bunları yazıyorum.
Kısa kısa, olmasını istediğim, hayal dünyamı süsleyen, gerçek aşkı bizzat tatmamış olmama rağmen bu hissi yaşamışım gibi hissettiren birkaç hikaye.
Ve M, aşk değil belki, ama birşeyler var, sen de biliyorsun. Ulaşabildiğim her yerden çığlık atıyorum sana ama senin kulakların bana kapalı. Olsun, en azından o kokunu duyuyorum her sarıldığımda. Biliyor musun, evrenin bir köşesinde bence biz de gerçeğiz. Ben tamamen senin o deniz kokunla kaplı, ikimizin de saçları kıvırcık, birbirine karışıyor. Buradakilerin birçoğu senin için yazıldı. Beni bana öğrettiğin için teşekkür ederim. ASLA okumayacaksın bunları ama fark etmez, ben ne hissettiğimi unutmamak için yazıyorum zaten.
Ve Yoonmin, üzümlü kekim.
Ben sizsiz ne yapardım?
191102
ŞİMDİ OKUDUĞUN
querencia // yoonmin
FanfictionTek oda içindeki iki huysuz kedinin hikayesi. _____________ Kısa hikayedir.