Fiziku predaje profesor, mlad, visok i mnooooogo zgodan.
Kada kažem mnogo zgodan, mislim kao mnogo zgodan na skali 3.Kaća i ja imamo te skale, a trojka je najviša ocena privlačnosti.
Prema nama se postavio (ne baš tako oduševljeno moram priznati) naštrojeno, no kada sam sela u prvi red, baš sto do njega nasmejao se za sebe.Kaća je šapnula tiho "tvoj je" i izgubila se u zadnjim redovima, a Matija sedi klupu iza mene sa pogodite kim?
Da, gospodinom veliki mi je samo ego, Stevanom.
Ne..ni meni nije jasno."Danas ćemo pričati međusobno, ni meni se ne radi fizika." profesor mrmlja i naslanja se na stol tako da sada savršeno vidim njegove mišiće kroz tu belu košulju.
Razredom se prostire oduševljenje i svi se međusobno došaptavaju i učionicu oduzima buka.
"Ti mora da si Emina."
Profesor zgodni ili ti Todor Vukov, se glavom i bradom nađe ispred mene.
U momentu teže počnem disati i teorija da sam u prošlom životu bila mačka koja mrzi ljude otpada.
Ja tako volim ljude. Pogotovo ako su ti ljudi zgodni kao profesor. Ili se zovu Todor Vukov i predaju fiziku."Ta sam. " cinično se nasmješim.
Šarmirati profesora? Ne znam, moguće.
"Mora da je teško u novoj sredini, kako si se uklopila?"
"Mnogo je teško, ovih dana me baš nešto boli glava i mislim da polako umirem pa što kažete da mi ispunite poslednju želju?"
Nevino ga pogledam. Ima tako intenzivan pogled dok se blamiram, i živa se želim ukopati. Bravo Emina!
Čujem glas kako mi ironično tapše. Glavobolja- kako da ne."Nisam vjerovao kada su me upozorili na vas. Nadam se da neće biti problema u suradnji."
"Ne vjerujem, može nastati samo problem u tome što fiziku ne znam.. znate, mnogo mi je teško to sve skapirati."
Od kada sam ja tako komunikativna osoba, i od kada su u ovoj školi toliko zgodni profesori? Da sam znala, pre bih ja pustila te životinjice iz kabineta. Ili ipak ne..
"Naravno, postoji dopunska nastava koju ti mogu održati dok se ne uvežbaš." Profesor mi predlaže.
Mogao bi me ti mnogo što uvežbati.
Neki štreber, ili ti Albert, mršavi, visoki lik sa mnogo iritantnim glasom oduzme pažnju profesora, i on nestane i tako me ostavi sa bolom u glavi.
Bolom u glavi?
Matija koji sedi iza mene me pogodi nekom tvrdom knjigom i lagano me ubija pogledom kada ga ljutito pogledam.
"Debilu, šta glumiš?" Ljutito mu se obratim.
"Bolje pitanje, šta ti glumiš?!"
Nevino ga pogledam dok se njemu boja očiju menja zbog ljutnje koja seva iz njih.
"Ja? Ništaa."
"Emina, imaš 5 iz fizike debilu jedan."
Paa.. kad smo već kod fizike. Istina jeste da sam išla na takmičenje, i da je nekim čudom kapiram. Moja majka je preponosna na mene zbog toga a ja bar imam da se hvalim nečim pred rodbinom koja nas poseti jednom godišnje. Ali to moj ultra zgodni profesor ne mora znati zar ne?
"Psssst! Ko da on to mora znati." Prevrćem očima.
"Je l' ti to drkaš na profesora?" Stevan, osoba koja me trenutno mnogo živcira samom pojavom mi se obraća.
"A šta to tebe ima da zanima, gledaj svoja posla." Drsko ga pospem.
"Muvanje sa profesorom je kažnjivo."
"Postaće kažnjiva i tvoja blizina ako ne prestaneš." preokrećem očima.
Kada konačno zvoni, brzim korakom napuštam učionicu sa Kaćom koja nešto brzo kucka na telefonu.
"Šta opet radiš? Obrati pažnju, tu sam ejj!" Trčim za njom u svojim visokim petama koje me sada živciraju.
"Ugovaram tulum za subotu, biće ludnica." kratko mrmlja dok ja i dalje trčim za njom ko kuče.
U kantini je gužvetina. Gimnazijalci stvarno ne znaju šta je dobra hrana, sada se na meniju nalazi neki sendvič koji niti izgleda niti miriše privlačno.
Brzo se nađem za najvećim i najbučnijim stolom, tu je pola fudbalskog tima, moj iritantni brat i Kaća koja me ne ferma ni 5%.
"Ozbiljno jedete ovo smeće?" zgrožena sam. Kiflom bih nekom mogla razbiti glavu, Stevanu naprimer jer on za razliku od svih jede neku picu koja izgleda Bogovski."Daš malo?" sedam do njega. Možda mi nije omiljena osoba trenutno no njegova užina jeste.
"Mogu ti dati nešto drugo, samo treba da pitaš." namiguje mi i ustaje nezainteresovano.
"Stvarno kompa, gde si nabavio to?" Matija ga grli bratski i nestaju iz kantine. Gledam u Kaću koja sedi Davidu u krilu i šapuće mu nešto.i in j