Nasmejao sam se tiho na njenu drskost.
Pogledom sam opet prešao po njenom telu, jače je od mene. Ostatak razgovora nisam uspeo dešifrovati zbog trenera koji nam je postavio pozicije i dao nam loptu.Ja sam kao i uvek, bio desno krilo i David koji je stajao do mene je komentarisao svaku curu posebno. Muška kurva, al nisam ni ja bolji.
Mi smo muške kurve.
Odmahnem glavom otsutno i pogledam u devojku koja se iznervirano penje na vreću za boks i radi trbušnjake. Ima vraški dobro telo.
„Njihov trener nije normalan. " mrmlja Ivan, plavokosi dečko do mene. „Vidim."Pokušavam skrenuti pogled i konačno se usresrediti na igru.
Emina' pov.👥
Konačno završavam i izmoreno se dogegam do ostatka tima. Trener je zadovoljan i ne skriva to.
Kladim se da on sam, ne može ni 15.Kaća staje do mene i smeje se, da urnebesno.
„Privukla si pažnju muškog tima. "Naravno da je sve opazila. Ta plavuša uvek sve primećuje, pogotovo ako je u pitanju muška popupacija. Njen pogled je vešto zakovan na dečka smeđe kose i zelenih očiju koji razgovara sa nekim vraški zgodnim tipom.
„Koga gledaš? ", upitam je iako već znam odgovor. Šta ja znam, valjda hoću da se uverim.„Vidiš onog sa tamnim očima? E njega sam srena neko veče. " klima glavom pa nastavlja. „A onaj do njega se stalno smeška u mom smeru, biće tu nečega. "
Spasić je primetio (pretpostavljeno) i čuo (pretpostavljeno) naš razgovor i trenutno nas stavio na glavne uloge. Kaća nezadovoljno izbiše jer iz ove pozicije definitivno ne može nikog gledati.
„Sigurno mu žena ne daje. " promrmlja ispod glasa.Igra je naporna, i teška. Baš zbog toga nas je trener rasporedio u timove koji su jednaki u snazi. Mrzim što moram priznati ali ovo je čak i previše, dosad nikad nismo ovoliko vežbali.
Ana Arsić već pravi dramu i govori kako će se onesvestiti pa njen potrčko Tanja donosi vodu i poliva je.Vidim da treneru nije svejedno i da je besan i nezadovoljan. Ali opušteno, uvek je takav i moram se složiti sa Kaćinim komentarom.
„Imate pauzu od 5 minuta, ali samo 5!" ipak nekako na svoju ne tako dobru volju popušta.
Kaća je već do mene i njen pogled opet merka dečke. „I oni imaju pauzu!"Divno, pomislim ironično i produžim ka boci vode. Ne spavam dobro ovih dana.
Par puta teško uzdahnem vazduh i pokušavam se pribrati. „Nije fora, mogli bi skinuti majice. " Kaća diže obrve gore,dole.„Znam kako da im saznamo imena. "
Upitno me pogleda. Nije da vređam plavuše i priznajem da je Kaća nekad duplo pametnija i razumnija od mene ali sada je stvarno glupa.
Pogledom nađem plastičku plavušu sa estenzijama u kosi i produžim do nje.Ona trenutno komentariše nešto u vezi manikira što ništa ne kontam pa se zapitam jesam ja uopšte ženko?
„Ej Ana, ovaj danas ti je kosa nekako manje slamasta, koristiš nešto? "
Pokloni mi pozornost i široko se nasmeje. Kad je pre stigla staviti botoks u usta?
„Da, koristim se najboljim keratinom koji moj privatni frizer iz Italije Frances izvozi iz..." prestala sam je slušati tu negde i sve je zvučalo nekako grok grok.
„Um da, kako god. Ti sigurno znaš sve njih tamo zar ne? " pogledom opet odmerim tamnokosog dečka.
„Naravno, pa oni su najbolji tim u gradu. " gleda u svoje veštačke nokte koji su predugački. Kako briše dupe sa tim?
„Kako se zovu šestica i devetka? "
„Misliš na Davida i Stevana? Znam, Stevan je savršen. "
Lažno se nasmejem i kao zahvalim.
„Već mi počela smetati njena veštačka blizina. " kažem Kaći koja izgleda ko uzbuđeno kuče željno koske. Pa Kaća, tvoja koska uskoro stiže.„Zelenooki je David, a ovaj lepši Stevan. "
Čekaj, Stevan kao Stevan? Kao fudbaler? Kao zgodan fudbaler?Brzo pređem pogledom po njegovom telu i zastanem kada nam se pogledi susretnu. Stvarno ima tamne oči.
On mi se brzinski nasmeje a kasnije požuri ka treneru. „Šta si se zamislila? Emina? " trgnem se na Kaćin glas. Već vidim da su svi na pozicijama i nastavljam smeštajući se na svoje mesto.Trenutno smo sve užasno izmorene i nastavljamo put ka svlačionicama. Trener je spominjao važnju tekmu no rekao je da će nam javiti u toku sledećih treninga. Mislim da je uplašen, i zato i sama znam da nas čeka nešto veliko i strano.
„Oke, sad mi ozbiljno reci šta ti je? "Kaćine i inače crne oči su iznervirane i neda mi prolaz do drvenih vrata svlačionice. Svatam da se od nje ne može ništa kriti. „Okej, mislim da poznajem Stevana..oke duga priča al kad sam pogrešila tvoj broj on se javio. "
„ČEKAJ OĆEŠ MI REĆI DA JEBENO ZNAŠ STEVANA ? " Uzbuđeno se prodere. Previše glasno Kaća, previše glasno.
„Ko me zna? " čujem dubok i hrapav glas koji me parališe.
Ispred nas se ubrzo pojavljulju šestica i devetka i samo nervozno prođem rukom kroz kosu.
Hvatam Kaću kako zavodljivo meri Davida i vrti pramen svoje plave kose za koji trenutno kažem da je glupa jer me uvalila u ovo.„Uhm, ma niko..to ovaj, da to Ana je nešto pričala, da pričala." Skupim usne u tanku liniju i klimnem glavom.
Verujem da izgledam ko kreten. Ali on i jeste jebeno zgodan!
Kaća već razmenjuje broj i raširim oči u iznenađenju, ona to ozbiljno?!
Dečko do mene, ili ti jebeni Stevan se prigušeno smeje na moje reakciju i sledeće što radim je streljanje pogledom.„Pa, kako se zoveš? " upita me onim jebeno sexy glasom. Ma šta mi je koji vrag.
„Nebitno je, mi žurimo zar ne Kaća? "
I tako je brzo povučem u svlačionicu pre nego što bi uspela da se protivi. Trenutno u glavi imam klan koji mrzi Kaću i njen jezik.
„Šta je to jebeno bilo! " pokušavam ostati smirena.
„Mene pitaš? Lika znam samo iz prolaza a ti ga odjednom znaš duplo bolje! Pa je na meni da pitam. Šta je to jebeno bilo! "
Mi smo poremećene. Potvrđujem to brzo i presvlačim se. Kaći ukratno prepričam celu dramu i ona uzbuđeno sluša. „Moramo saznati da li je Stevan iz tvojih poruka, isti onaj Stevan sa fudbala. "
Kaže mi dok izlazimo na sveži zrak. „Važivaži, a sad palim!" kažem i potrčim ka Matijinim novim kolima koja me dočekaju na parkingu.