Тэр надаас залхадаг ч юмуу бүү мэд...Надтай ихэнхдээ юм ярьдаггүй,гэхдээ бүр дугардаггүй биш.
Жүхён:За туулай?Сонс доо???Одоо намайг дагахаа больчих тэгэх үү???
Би:Яагаад???
Жүхён:Хөөе туулай?Би одоо хүнтэй уулзах ёстой.Тэнд найз залуу минь байгаа.Хэрэв чи надтай ойр байгаагаар тэрний нүдэнд үзэгдвэл би гэмт хэрэгийн гэрч болж,чиний оршуулган дээр очих хэрэг гарна.
Би:Би танай том мөртэй найз залуугаас чинь айхгүй!
Жүхён:Бурхан минь туулай!!!Гуйж байна!!!
Би:Та найз залуу руугаа явахгүй тийм үү???
Жүхён:Явна гээд байхад!!!
Би:Юнги ахаас зурвас ирэхийг аль хэдийн олоод харчихсан за!!
Жүхён:Муу зальтай туулай!!!Яавал явах юм???
Би:Яасан ч явахгүй.
Жүхён:Би уурлана шүү!
Би хүүхэд шиг инээн:Тэг тэг.
Жүхён:Тууулай~~~
Би:За?
Жүхён:Тэгвэл туулай???Хоёулаа өнөө орой болзох уу???
Би:Нээрээ юу???Тэгье!!!
Жүхён:Гэхдээ~~Чи надад нэг юм амла!!
Би:Би яадаг ч байсан танаас холдохгүй.Танай илүү өрөөг түрээслээд амьдарчихна шүү!!
Жүхён:Манайд илүү өрөө байхгүй!!!
Би:Тэгвэл таны өрөөний талыг нь түрээслэнэ мэдэв үү!!!
Жүхён:Би түрээслэхгүй!!!
Би:Би түрээслэнэ!!!
Жүхён:Түрээслэвэл дагахаа болих юмуу??!
Би инээн:Үгүй ээ.
Жүхён:Ханн...Надад ер нь чи хамаагүй.Жинд зодуулах л гүй юу!
Би:Тэгье ээ.Зод гэж хэлээрэй.
Жүхён:Хэлнэ угаасаа!!Жүхён эгчтэй хэрэлдээд байж байхад миний утас дугарсан юм.
:Байна уу???
Жонгүг:Аан байнаа,хэн бэ??
:Та Ким Тэхён гэдэг хүнийг таних уу??
Жонгүг:Тиймээ,би найз нь байгаа юм.Тэхёнд ямар нэг юм болоо юу??
:Би гэмтлийн эмнэлгийн эмч байнаа.Та Кангү эмнэлэг дээр хүрээд ирээч???
Жонгүг:За би одоо очлоо!Одоо үе:::
Миний яриа эхлээчгүй байхад үдийн цайны цаг дуусан хүүхдүүд дундаас нэг охин 'Хичээл тарахад арийн талбайд яриагаа дуусгаарай!!' гэж би ч зөвшөөрөн тараад сургуулиараа тэнд байхаар болсон.Тэхён:Чи үнэхээр ярина гэж бодож байна уу???
Би:Мэдээж.Би түүний нэрийг цэвэрлэнэ!!!Хичээл тараад тэнд чамгүй хүүхэд цугларчээ.Тэдэн дунд Юнги,Юми,Жонён гурав ч байна.Тэдэнд ч бас юу болсон нь сонин байгаа биз...
Би:Яриагаа үргэлжлүүлье.Тэгээд би Кангү эмнэлэг рүү Тэхёнийг харахаар явсан юм.
Өнгөрсөн үе:::
Жүхён эгч намайг явах сургаар сургуулиас гүйн гарч би ч Кангү эмнэлэг рүү хурдлав.
Тэнд очиход Тэхён хөлөө гипсдүүлчихсэн,гараа боочихсон,хүзүүндээ нэг цагаан юм зүүчихэж???Нүүр нь дүүрэн шарх сорви...Би:Хөөе новш минь!?Яачихсан юм??
Тэхён:Жүхён эгчийг булаасан уу???
Би:Хараахан үгүй ээ..Чи яачихсан юм?Хүнтэй зодолдоо юу??
Тэхён:Тэгсээн.Хүнтэй зодолдсон.
:Сайн уу Жонгүг аа.
Тэхёны яг хажуугийн орон дээр Тэкү ч бас зодуулчихсан шархтай хэвтэж байв.
Би:ТЭЭЭКҮҮҮ??!! Чи бас яачихсан юм???Та хоёр хоорондоо зодолдсон юмуу??
Тэхён:Битгий тэнэгтээд бай лдаа.
Тэкү:Биднийг хэд хоног өвчтэй гээд хэлчих???
Би:Та хоёр үнэхээр яаснаа хэлэхгүй юмуу??
Тэкү:Хэлчих үү Тэхён???
Тэхён:Яах юм бэ???
Энэ хэсгийг яриагүй гэж бодоорой.
Тэкү:Хүнд хэлэхгүй л бол надад хэцүү байншдээ...Ганцаардмал юм шиг санагдаад хэцүү байна...
Тэхён:....
Тэкү:Биднийг манай аав ийм болгочихсон...
Би:Аав чинь уу?!
Тэкү амьсгаа аван:Манай аав ээж хоёр биднийг бага байхын л байнгийн мууддаг байсан...Аав өөр хүүхэнтэй явалдаж эхэлснээс хойш гэр бүл минь хагаралдаж,аав ээжийг зоддог их ууртай хүн болсон.Ээжид минь хэдий хэцүү байсан ч биднийг бодоод 6 жил тэсэж ирлээ...Харин дараа нь аав биднийг зоддог болсон...Уг нь ганц хоёр хөхрөөд өнгөрдөг байсан ч...Энэ удаад том бэртэл авчихлаа...
Би амаа хаан:Гүээ...та хоёр чинь...Наад эцэг гэх нэртэй мангасаа цагдаад өг!!!Үгүй ээ би одоо хэлчихье!!!
Тэхён:Хэрэггүй ээ Гүг!!!Тэгвэл аав биднийг ээжтэй минь хамт ална!!!
Би:Гэхдээ л...Заза..Би маргааш ирнээ.Эмнэлгийн чинь төлбөрийг төлчихье.Хурдан эдгээрэй.Ихрүүдийн том нууцыг мэдсэний дараа би тэднийг их өрөвдлөө...Тэр их гэрэлтсэн инээмсэглүүлдийн цаана ийм их гунигыг нуудаг байж шүү дээ...
Одоо үе:::
Намайг ийн хэлсний дараа Тэхён утсан дээрээсээ Тэкүгийн зургийг хараад нулимс унагалаа.Тэр ч бас ихэрээ өрөвдөж байгаа биз.Яг л над шиг...Өнгөрсөн үе:::
Өглөө эртлэн босоод тэдэнд хоол бэлдэн гараад алхаж байтал урдаас Жүхён эгчийн найз залуу,хоёр залуутай намайг чиглэн ирж байв...Жин:Манай найз охиныг хоргоогоод байгаа жаал чи юу???
Би:Тэгээд???
Жин:Хөөх...Овоо новш юм гээч чи!!!Намайг ирж элэгдэхэд,нөгөө хоёр залуу нь ч бас дайран зодож эхлэв...Бурхан минь,аав ээж хоёр зодуулсан гэдгийг мэдвэл ч зүгээр суухгүй байхдаа...
Нэг сэрсэн бөөн эм тарианы үнэр,бас хөл их хөндүүртэй,толгой хүнд болчихсон юм шиг санагдаж байна....
Эмч:Хүү минь зүгээр үү???Толгой чинь хагарчихсан,бас шагай чинь мултарчихсан гудамжинд байсан???
Би:Эмчээ???Би хэд хоног энд хэвтэх вэ???
Эмч:Ихдээ 10.Багадаа 7.
Би:Надад миний утсыг дөхүүлээд өгөөч???Бас хармаанаас минь эмнэлгийн төлбөр аваарай.
Эмч:Ойлголоо.Одоо чамайг B-12 өрөө рүү шилжүүлнэ.Биеэ бодоорой.
Би:За баярлалаа эмчээ.Ортойгоо сувилагчаар түрүүлэн явж байхдаа би ээжтэйгээ утсаар ярьж байлаа.
Би:Байна уу ээж???
Ээж:Байнаа,яасан миний хүү???
Би:Ээжээ???Би дадлагат явахаар болчихлоо ихдээ 10 хоног байх.
Ээж:16 настай хүүхдүүдэд ямар юмных нь дадлага вэ??
Би:Нэг тиймэрхүү ээжээ.Би сүлжээгүй байна байх.Битгий санаа зовоорой,итгэхгүй байвал Тэхён Тэкү хоёр луу одоо залгаж асуугаарай.
Ээж:За зүгээрдээ.Миний хүү л биеэ бод.Сайн яваарай.
Би:Баяртай!
YOU ARE READING
••••COMPLETED•••HER REASON••••
ActionСургуулийн сахиусан тэнгэр...Хөөрхөн,сайхан зантай,бүх хүн түүнтэй сайхан харьцана,сайн ч сурдаг,дээрээс нь царайлаг найз залуутай.Тэр бол Ким Жүхён.Харин би түүнд дурласнаар илүү их нууцуудыг нь мэддэг боллоо...