Kivel mással is kezdhetném a felsorolást, mint jó magammal. Fogalmam sincs pontosan mit kellene magamról mondanom, gondolom valamilyen alap információkat, amik elég pozitívak, hogy mindenkinek jó benyomást keltsek. Igaz? Valami ilyen kellene, de nem pont miattatok fogok hazudni, mikor ezen semmi nem múlik, csupán a véleményetek rólam, ami engem kicsit se hat meg.
Mindig is az a célra törő lány voltam, aki mindent megtesz azért amit akar. Nyugodt szível hazudok bele a másik arcába, vagy zúzom össze lelkileg, akármilyen is annak a személynek a személyisége aki előttem áll. Ha iskolába járnék könnyen kaphatnék színészkedésből jelest, de valahogy a tanulás nem igazán nyerte el a tetszésem és passzoltam. Lassan fél éve, hogy ott hagytam a sulit, de bevallom tökéletesen megvagyok, csak hamis személyi kellett és egy számla, illetve sok. Nem minden 2003-as születésű mondhatja el magáról, hogy ennyi évesen milliók... hagyjuk.
Sok ember szerint kegyetlen és gonosz vagyok. Undorító amit csinálok, de kérdezem én. Nem bűn milliókat mosni? Hamis szavakról prédikálni? Lelkileg össze törni a fiatalok lelkét? Ezek nem bűnök? Nem akarok az lenni, akinek elveszik a pénzét, akit hülyének néznek, akit tönkre tesznek az iskolában. Én az akarok lenni, aki mások felett van. Aki hamarabb meghúzza a ravaszt. Az aki nem te vagy. Olyan akarok lenni, aki nem példakép... mert nem is lehetnék az. Nem igaz? Mert én tönkre teszlek magam miatt.
Szükséges lenne külön bemutatni azt a hét srácokat, akikhez sodort az élet? Úgy is mindenki ismeri őket. Nos én kénytelen voltam mindannyiukat kiismernem, hogy okosabb legyek mint ők. Szeretek másokon uralkodni és hát... van egy hatalmas előnyöm. Ők férfiak, én pedig egy igazi kislány vagyok.
YOU ARE READING
Ördögi pillangó
FanfictionEz a kis iromány a BTS tagjairól szól, ahogy az életükbe keveredik egy bajos lány. "Én az akarok lenni, aki mások felett van. Aki hamarabb meghúzza a ravaszt. Az aki nem te vagy. Olyan akarok lenni, aki nem példakép... mert nem is lehetnék az. Nem i...