Martinus:
Hneď ako som si myslel, že budeme mať pokoj a kľud a nikto zo nami nepríde, mi prerušila túto úžasnú predstavu jedna baba. Podľa výzoru som jej typoval tak 16 viac nie. ,,Ahojte, prepáčte, že ruším len som sa chcela spýtať či sa môžem s vami odfotiť. Ste totižto moji obľúbený speváci až do teraz." Chcel som jej na to odpovedať, že je to milé, ale nemá záujem, ale Marcus ma predbehol. ,,Ahoj jasné prečo nie sme radi, že aj po našom konci máme ešte nejakých fans." V ten moment som myslel, že ho zabijem. Tak sme sa s ňou odfotili a dúfal som, že už odíde no ona začala rozprávať. ,,Matinus, môžem sa ťa ešte niečo spýtať?" Chcel som ju poslať už dopreč, ale nemal som na výber už len kvôli tomu aby nič nezistila. ,,Jasne môžeš, čo potrebuješ?" ,,No ja len že prečo si sa tak potetoval a celkovo tak strašne zmenil. Piercingy a tetovania, nikdy som si nepomyslela, že by jeden z vás mohol padnúť do niečoho takého." V hlave mi behalo veľa zlých vecí, ktoré by som rád spravil, ale nemohol som. ,,Vieš niekedy aj to čo nečakáme príde bez toho aby to niekto očakával. Nemôže ti k tomu povedať viac." Budem úprimný keď som jej toto povedal cítil som sa blbo, len preto že som to myslel vážne a strašne ma to mrzí. Ani nie tie tetovania a to všetko, ale to čo sa zo mňa stalo. Už len kvôli mojej rodine a najme Marcusovi. Ten chalan si neuvedomuje ako moc pre mňa znamená a jak ho moc milujem a som šťastný, že mám brata ako je on. Pozrel som sa s touto myšlienkou na neho a videl som v jeho očiach slzy. V ten moment mi to všetko bolo ľúto. Na jedinú vec, na ktorú som sa zmohol bolo postaviť sa a odísť. Išiel som pri more až do zadu skoro na koniec pláže, boli tam také tie veľké kamene tak som si na jeden z nich sadol. Po chvíli som počul kroky. ,,Tinus? Kde si?" ,,Tu som." Prišiel Marcus človek ktorého som chcel teraz vidieť najmenej. ,,Prečo si odišiel?" ,,To je jedno Mac, nechaj to tak." ,,Nenechám si môj brat a mám ťa moc rád na to aby som sa na teba pozeral ako trpíš. Ja viem není to ľahké pre nikoho z nás, ale máme ťa moc radi." povzdychol som si a išiel mu všetko povedať. ,,Vieš Marcus mne sa ten môj nový look aj páči jedine čo mi vadí a tým narážam na to čo som povedal tej babe je, že ma to sere pri vás a najmä pri tebe. Si môj najlepší kamarát a znamenáš pre mňa v tomto čase všetko, vždy ma dokážeš vypočuť a vždy si pri mne. Mac to čo ti teraz poviem budeš ma chápať, že to hovorím ako brat bratovi. Milujem ťa a nechcem ťa stratiť. Si jediný kto ma vie dostať teraz na nohy, možno sa z tohoto celého ešte dlho nedostanem, aké chcem to skúsiť najmä kvôli tebe." pozrel som sa na neho a on už mal znovu slzy v očiach ,,Neplač preboha." pousmial som sa. ,, Aj ja ťa milujem bro. Vždy som tu pre teba nech ide o čokoľvek a kedykoľvek." usmial sa. ,,Ďakujem." usmial som sa tiež čo u mňa moc často není. ,,A inak čo ta tvoja korisť z ambulancie?" spýtal sa ma s menším úšklebkom. ,,Nič čo by malo píšeme si a záleží mi na nej a mám ju fakt moc rád, tedy myslím." ,,Úúú Tinus si našiel babú!" začal sa smiať a tancovať tam jak keby sa nemohol vysrať. Niekedy mám fakt pocit, že ho za toto zabijem.
Hi guys, po dlhej dobe aj tu nova časť nie moc dlhá. Dajte mi vedieť či mám dať v najbližšej dobe ďalšie časť a ja sa posnažím čo najskôr napísať ďalšiu. I LOVE YOUUU! <3 :D :)
ESTÁS LEYENDO
🖇️Psychopat🖇️
FanficPríbeh normálneho chlapca, ktorý sa stal psychopatom. Začal napádať nevinne dievčatá po kedy nenetrafil na Maggie. Maggie sa ho jediná nebála, ale chlapec však nevedel, že Maggie je taktiež psychopat.