🎟️We Go In Cinema🎟️

39 4 0
                                    

Maggie:
Keď na mňa žmurkol mala som v sebe taký divný pocit, ktorý som ešte nikdy necítila. A je asi prvý chalan čo si o mne myslí, že som pekná. Teda aspoň podľa toho, že je prvý ktorý mi to povedal. Odpila som si zo svojho latté a pozrela sa von oknom. „Mag? Mám nápad ale neviem či sa ti bude páčiť." poškrabal sa na zátylku a vyzeral nervózne. „Aký?" spýtala som sa zvedavo. „Nešli by sme dnes do kina?" ostala som prekvapená ale tak dlho som nikde nebola tak prečo nie. „Dobre, čo dávajú?" videla som na ňom, že sa uvoľnil. „Neviem ale niečo vyberieme." usmial sa a ja som mu úsmev vrátila ale nebol taký veľký ako ten jeho.

Večer pred kinom:
Prišla som pred kino a videla som tam nejakého chalana, ktorý bol opretý o stenu a mal na hlave kapucňu. Stále som kúsok od neho a čakala na Martinusa mali sme sa stretnúť až o 5 minút. Mala som oblečené:

Cítila som na sebe pohľad

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Cítila som na sebe pohľad. Otočila som sa a pozeral sa na mňa ten chalan. „Môžeš sa prestať na mňa pozerať? Fakt ma nebaví cítiť na sebe tvoj pohľad." osopila som sa na neho. On sa len uchechtol a prišiel bližšie ku mne. Dal si dole kapucňu a ja som v tu chvíľu zistila, že je to Martinus. Mal na sebe toto:

„To si nemohol prísť už keď som sem prišla?" opýtala som sa ho a prekrížila si ruky na hrudi

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

„To si nemohol prísť už keď som sem prišla?" opýtala som sa ho a prekrížila si ruky na hrudi. „Mohol ale nechcel som." celú si ma prešiel pohľadom. „Vyzeráš krásne." povedal a ja som sa na neho pozerala pohľadom ala nerob si srandu. Len sa uchcetol a kívol hlavou k dverám. Vošli sme dnu a tam bolo plno ľudí. Väčšinou ale mladý chalani. Keď som sa obzrela okolo seba všetci ty chalani mali pohľad zapichnutý na mne. Necítila som sa moc dobre pod toľkými pohľadmi ale nejak som to neriešila. Prišli sme pri popcorn a potom šli vybrať film. Hrali Leví Kráľ vo filme, Spiderman, Annabelle 3 a nejakú ramontiku ktorej názov neviem. Chcela som ísť na Lebiho kráľa vyzeralo to hrozne pekne. Ale výber som nechala na ňom. Vybral Annabelle 3 asi si myslí, že sa toho budem báť. Smola chlapec. Buď sa budem smiať jak najväčší retard alebo zaspím. Išla som si zaplatiť za lístok ale zastavil ma s tým, že to platí on. Pretočila som očami a zobrala si lístok. „Podržíš mi popcorn a lístok idem rýchlo na wcko." opýtal sa ma a ja som prikývla. Stala som tam a čakala. Všetci už vchádzali dnu a pri mne niekto zastavil. Myslela som, že už prišiel Martinus ale boli to nejaký chalani. „Ahoj baby, čo by si povedala keby sme dnes po kine vyšli. Ty a ja." oprel sa rukou o stenu vedľa mňa a robil sa, že je neviem jak sexy. Nepopieram bol pekný ale nemám záujem. „Nie dik." odpovedala som a presunula zrak do chodby kde som videla Martinusa ako kráča smerom ku nám. „Ale no veď to nič nebude len krásny spoločný večer u mňa doma." žmurkol na mňa a začal sa približovať. Keby nemám plne ruky veci ten chlapec by lapal po dychu. „Nepočul si ju, že nemá záujem!" spoznala som, že to je Martinusov hlas,ale nechápem prečo sa tak predvádza. „Ale ty bud ticho si myslíš, že by ti táto kočka dala? Porism ťa. Chod si sadnúť a nezavadzaj." odstcil ho a ja som dostala nervy kto vie prečo mi to tak vadilo keď do neho strčil. Odložila som veci, ktoré som držala v ruke a otočila sa na toho idiota. Ešte pred tým než stačil niečo povedať Martinus alebo ten debil som takrocila ja. „Tak ma teraz počúvaj. Jediný kto si tu môže ísť sadnúť a nezavadzaj si ty. Ty vypatlany idiot. Myslíš si, že si neodolateľný a neviem jak sexy a popritom sa obyčajný luzer, ktorému by nedala ani vlastná matka. Takže sa spakuj. Ešte raz sa ho dotkneš tak to skončí veľmi zle ako pre teba tak aj pre tvoju partiu luzerov!" mala som take nervy, že mi srčali plamene z očí. Zobrala som veci zo zeme chytila Martinusa za ruku a išla si sadnúť na naše sedadlá. „Ďakujem, že si sa ma zastal ale není to potreba." povedala som keď zo mňa ako tak nervy upadli. „To nestojí za reč, hádam by som nenachal nejakých idotov sa ťa dotýkať." pousmial sa na mňa a ja som mu pousmiatie vrátila. „Ako si myslia to aby sa ma už nedotkol? To ti to tak veľmi vadí keď sa ma niekto dotkne alebo flirtuje so mnou?" opýtal sa mňa po asi 10 minútach čo sme pozornosť venovali platnú. „Tak aby si nezačínal. Neznášam keď sa niekto do niekoho naváža. A hej vadí ale neviem prečo." povedala som a uprela svoj pohľad bez akého koľvek náznaku emócií k platnú. Cítila som na sebe jeho pohľad ale pohľad som mala stále zapichnutý do plátna. Bola tam akurát scéna kde sa každý zľakol a ja ako jediná som sa začala smiať z plných pluc. Martinus sa celú tú dobu na mňa pozeral. Neviem čo bolo na mne zaujímavejšie ako na tom filme. Keď som si utierali slzy od toho smiechu pozrela som sa na neho. „Čo sa tak stále na mňa pozeráš?" opýtala som sa ho lebo už mi to fakt nedalo. „Len skúšam prísť na to ako je možné, že ti to tak vadí, alebo ako to, že si taká pekná." jeho odpi ede ma zarazili ostala som sa na neho pozerať neutrálnym pohľadom. „Martinus pozri na to prvé ti neviem sama odpovedať a nemyslím si, že som pekná ale ďakujem. Chcem ti len povedať poz ame sa dva dni a ja som v živote nemala vzťah, nechoď na to rýchlo keď ma ani nepoznáš a ani ja teba. Viem o láske len jedno. Keď niekoho miluješ oplatí sa ti na neho počkať." povedala som a obrátila pohľad. „Tak v tom prípade kľudne počkám až do smrti." myslel si, že ho nepočujem ale počula som ho. Pozrela som sa na neho, ale on upieral svoj zrak na plátno. Pozvdvihla som prekvapene obočie a chvíľu upierala svoj pohľad. Asi vycítil môj pohľad a pozrel sa na mňa. Pousmial sa a znovu sa pozeral na plátno. Nechala som to tak a pozerala film. Vôbec ma to nebavilo tak som sa bez akej koľvek poznámky zdvihla a odišla von pred kino sál.

HI guys! ❤️ New part here🥰 dúfam, že sa páči a čoskoro sa vidíme pri ďalšej časti ❤️❤️ I LOVE YOU❤️❤️ SORRY ZA CHYBY😆

🖇️Psychopat🖇️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang