Umbra

11 0 0
                                    

E dimineata.Prima zi de concediu.E ora 10.Ma ridic din pat,fac niste exercitii ca sa ma dezamortesc si ies pe balcon.Respir aer curat.Pentru prima data dupa mult timp ma simt bine,calma ,relaxata si oxigenata.Ma dpal pe fata,maini si dinti ,apoi merg in bucatarie sa mananc.Iau cerealele din dulap si laptele din frigider.Mananc si ma pun la televizor.Ar trebuii sa mentionez ca locuiesc intr-o casa mare,singura.Am o singira prietena in Anglia.Cam as putea sa o vizitez.Nici bine nu rodic telefonul de pe masa,ca un nr nevunoscut ma suna.
Era o voce disperata:
-NU TE DU IN ANGLIA!!!TE ROOG!!
Apoi inchis.Vreu sa resun persoana,dar imi dispare din agenda.In momentul ala am incremenit.Cum naibii sa dispara din agenda.Cum!?!?!
Ma calmez si o sun pe Iasmina.
-Hei.Buna Iasmina!Ce faci?
-Buna!Nu ne-am mai auzit de mult.Chiar acum vroiam sa te sun.Am concediu.
-A dat domnul sa fim amandoua in concediu.Cam maine sa vin?Sau sa vii tu la mine?
-Cum vrei.As prefera sa vii tu la mine.
-Ok.Dar am ceva ce trebuie sa iti zic.
-Ce?
-Un numar necunoscut m-a sunat si mia zis sa nu ma duc in Anglia.A fost ciudat.Efectiv avea o voce disperata,ca si cum in momentul ala era torturata.Si am vrut sa sun inapoi.Dar stii ce s-a intamplat?Mi-a disparut.Mi-a disparut nr din istoric.
-Asta nu e normal.Cel mai probabil e vorna de un hacker.O prietena de la serviciu a patit asa.E de la un hacker sigur.
-Daca zici tu,oricum,oricine a facut farsa s-a chinuit.Sa chinuit tare.
-Ok,deci cauti avion si ma suni ok?
-Da.
Deschid laptopul si caut bilete .Aud o bataie in geam.Mam uitat la geam si nimic.O fi fost vreo pasare.Aud o bataie insistenta in geam.Clat nu e a buna.Clar e un om.Eu stau intro cirte mare la marginea orasului.Daca sunt oameni in curtea mea nu e a buna.Imi iau pusca si ies afara.Merg prin jurul casei pregatita sa impusc dar nu gasesc pe nimeni.Intru inapoi in casa precaut si o incui.Ma pun pe canapea si imi continui cautarea de bilete.Apio mai aud o bataie on geam.Ma uit spre geam si vad o silueta de barbat care dispare imediat.In momentil ala am zis ca imi fac bagajele iau urmatorul avion care duce la Londra si dute dica.Imi era frica de mor.Sa aud batai in geamuri,sa vad o silueta neagra si dupa dispare instantaneu,e prea de tot.Ma duc in camera mea si incep sa fac bagajele.Aud un ciocanit in usa apoi in geam.Trebuie sa sun politia.Nu-mi pasa ca o sa ma creada nebuna.Dar mie foarte frica.Se aude la usa o bataie insistenta.
   -Ce vrei?!?!reusesc sa zic.
   -Sa deschizi usa.
Incremeneam.Acolo dupa usa era chiar o persoana.
   -Cine esti?
   -Nu conteza.Vei afla mai tarziu.Acum doar deschide.Nu ti se va intampla nimic.
Ma apropii incet gata sa atac si deschid usa.Era pe jos un biletel.
"-dute in Anglia si vei afla." Pe spate scria:"20.12.2015,19:00".
Ma intrebam ce e cu data asta.Nu are cum sa fie data de intalnire.E din trecut!

Heii!
Sper ca iti place cartea🤗

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 05, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Ingerul negruUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum