1. Let's go!

28 2 0
                                    

"Jill, Jill, Jill!" schreeuwde Jane onderaan de trap. "We missen het Vliegtuig!" Jill schiet rechtop uit haar bed, Kleed zich gauw aan en rent naar beneden. De taxi staat al te wachten, en de meiden renden door de regen naar de taxi. "Ik hoop dat het wat beter weer is in Londen." zegt Jill. Als ze na een lange reis aankomen op het vliegveld, komt Jill er achter dat ze haar paspoort vergeten is. "SHIT." Jane schiet in de lach terwijl ze een beetje in paniek raakt,  ze zullen weer terug moeten. Na het hele heen en weer gebeuren, zijn ze net op tijd bij de gate. Helaas zitten Jane en Jill niet naast elkaar in het vliegtuig. Terwijl Jill in slaap valt is Jane een gezellig gesprekje aan het voeren maar haar aantrekkelijke buurman. Aangekomen op Airport London City, zit Jill te wachten op Jane tot dat ze uit het vliegtuig komt. Na 5 minuten te zitten wachten komt Jane hand in hand met de aantrekkelijke man het vliegtuig uit. "OMG!" zegt Jill terwijl ze Jane probeert mee te sleuren. "Jij hebt zo te zien een leuke vlucht gehad."

Zodra de meiden uit de taxi stappen, staan ze versteld van het mooie hotel dat ze hebben geboekt. "Hebben we dit geboekt?"zegt Jill "Blijkbaar" antwoord Jane, "Hopelijk is de kamer groot genoeg voor 3 personen!" Jill kijkt verbaasd uit haar ogen terwijl ze om haar heen kijkt en maar 2 mensen ziet. Jane ziet dat Jill er geen bal van snapt en schiet in de lach.

Nadat ze zijn ingecheckt, hun spullen hebben gedropt in de prachtige kamer, duiken ze de stad in. Ze gaan Gucci winkel en Louis winkel uit, tot ze de perfecte outfit hebben gevonden voor het bal van vanavond. Uiteindelijk hebben ze de outfit bij elkaar geshopt, en bedenken weer om terug te gaan naar het Hotel. "Ik ben kapot!" zegt Jane terwijl ze op het bed neer ploft. Ondertussen maakt Jill zich tiptop in orde klaar voor het feestje. Eenmaal bij het feestje aangekomen slaat Jill al 3 shotjes achter over. Als ze het vierde shotje aan de bar man wil vragen, komt er een sexy man naast haar staan en die zegt: "Ik betaal!" Ze beginnen een gezellig praatje te maken en na het zeventiende shotje besluit Jane Jill mee naar huis te nemen. Als ze over straat lopen zegt Jill opeens "ik heb wel zin in nog een drankje jij?" Jane kijkt haar aan en lacht hard in zich zelf. Eindelijk aangekomen in het hotel, lopen ze naar hun kamer toe om te gaan slapen. Jane stopt Jill in bed en gaat zelf ook slapen. "weltrusten" zegt Jane tegen jill. 



















Two girls in LONDONWhere stories live. Discover now