Om 12 uur zijn de meiden eindelijk uit de veren en lopen naar de ontbijt zaal totdat "HUH, ze zijn dicht?" zegt Jill. Een paar seconden later komt Jane terug gelopen en zegt dat ze konden ontbijten tot 11 uur. " We kunnen wachten tot de lunch begint om 1 uur?" Zegt Jane. Terug lopend naar de hal van het hotel ploft de half slapende Jill op de gigantische bank en zegt "ik heb me nog nooit zo rot gevoelt in heel mijn leven!"
Tijdens de lunch schrokt Jill zo haar eten op, en kijkt Jane verbaast aan. "Wat is er, doe ik wat verkeerd?" "Wat denk je zelf" antwoord Jane terug. Je bent aan het eten als een of ander bootwerker!
Eenmaal op de kamer terug aangekomen, pakken ze de koffers weer in en vertrekken kunnen ze weer naar het vliegveld. "Even langs de Starbucks en dan naar de gate" zegt Jane als ze zich door de lange rij van de Douane hebben gewurgd. "A Frappuccino Caramel please." Terwijl Jill haar naam aan het spellen is Jane druk bezig aan de telefoon. "Ik ga jou ook missen schat, poepie, lieverd, lekkerding." "Wat kijk je me raar aan?" vraagt Jane aan Jill "Ik moet toch even mijn schatje gedag zeggen. "Klaar?" vraagt Jill. Als ze naar het vliegtuig lopen hoort Jill dat Jane een traantje laat, om haar 'grote' liefde. "Gaat het wel goed?" vraagt ze. "nee ik mist hem nu al!" reageert jane terug op Jill.
Aangekomen bij bij hun zitplaatsen ploffen ze neer in de stoel en schieten in de lach. "Het was geweldig in Londen, bedankt Zusie van me!" zegt Jill tegen Jane. Jane knikt terug en valt langzaam in slaap.
"WE ZIJN ER !!!" gilt Jane. "Eindelijk weer lekker thuis!" Antwoord Jill terug.
Wat een super tof weekend was dat!
YOU ARE READING
Two girls in LONDON
Short Storytwee meiden gaan op reis naar Londen, en komen van alles tegen! Er zijn goede en slechte tijden tussen de twee... Weet jij al hoe het afloopt?!