Hayat Değişikliği

35 2 4
                                    

Hava bulutluyduZany'in camına ufak ufak yağmur taneleri düşüyordu.Uzun ve yorucu bir antremanın ardından sonunda evine dönüyordu. Otoyoldaki arabalar sanki hepsinin bir acelesi varmış gibi yanlarından hızlı hızlı geçiyordu.O gün herşeyden habersiz tek amacı eve gidip derslerinden sonra kendine biraz zaman ayırıp diğer çocuklar gibi sosyal medyada gezinmekti.Zany hızlıca geçen arabalara dalmışken önden gelen gümbürtüyle irkildi.Babası arabayı aniden durdurdu ve sakin olmasını söyledi.Önlerine bir toprak yığını düşmüştü.Arabanın etrafında insana benzeyen (Benzeyen diyorum çünkü tozdan hiçbirşey gözükmüyor) silüetler vardı.Hızlıca arabadan indi kızıl saçlarına yağmur damlaları düşerken arkadan gelen eli hissetti ve hiçbir tepki veremeden bayıldı.
   

     Zany uyandığında kendini farklı bir yerde ferah bir odada buldu.Odada beyaz bir aynalı dolap büyük bir  yatak ve bir laptop vardı.Dün gece ne olmuştu hatırladığı tek şey arabada giderken önlerine toprak düştüğü ve bayıltıldıktan sonra etraftan gelen fısıldaşmalardı.Bu fısıldaşmalar "aradığımız kız bumu"tıpkı abisi gibi"gibiydi.Acaba şimdi neredeydi ve babasıbba neolmuştu? Zany düşüncelere dalmışken deri mont ve siyah kot pantalonlu birinin içeri girdiğini fark etti.Zany  adama hızla atıldı -o bile bunu neden yaptığını bilmiyordu fakat içinden bir ses bunu yapması gerektiğini söylüyor gibiydi- fakat adamın refleksi iyi olsa gerek hemen yana kaçtı Adam sakin bir tavırla konuşmaya başladı:

-Ne bu atar?İstersen önce neden burada olduğunu ve kim olduğumu anlatayım? bir insanla tanışmadan hemen kavgaya girişilirmi yahu.
  Zany sakinleşti ve adamın diyeceklerini bekledi.
-Öncelikle merhaba benim adım Quan.Biraz fantastik gelebilir ama abin bizim başkanımızdı tabi taki Kadu ile girdiği savaşta kaybedene kadar.

Adamın gözleri aniden doldu ve onları göstermemeye çalışarak devam etti:

-Babanı soracak olursan o iyi senin ordaki kazada öldüğünü sanıyor.Daha doğrusu herkes öldüğünü sanıyor ama bu senin işine gelecekte çok yarayacak.

Zanyde adam konuşurken aklında hazırladığı soruları soracakken içeriye Güneş gibi sarı saçlı küçük burunlu ve ortanca boylu bir kı girdi.Onun yaşıtlarında duran kız:

-Quan müdür onu gezdirmem için beni görevlendirdi izin verirsen başlamak istiyorum.

Quan dışarıya çıkınca kız gülümseyerek Zany'e baktı

-Merhaba benim adım Sum seninkide Zany olsa gerek.Dolaptaki kıyafetleri giyermisin seni dışarıda bekliyor olacağım.
  Zany kıyafetlerini giydi bunlar siyah bir kot ceket altında kurukafalı bir beyaz tişört ve Siyah bir kot pantalondu.Bunlar Zany'in kıyafet tarzını nereden biliyorlardı acaba?Zany yeni sıcakkanlı arkadaşını bekletmemek için dışarı çıktı.Summer onu hayranlık dolu bir ifadeyle karşıladı.
-Çok güzel olmuşsun Zany gel yemekhaneye ine...
Sum sözünü bitiremeden bir gong sesi duyuldu gong 3 kere çalındı ve durdu.
-Bu neydi Sum?

-Bu çan buradakileri uyandırmak için kullanılıyor.Fazla konuşmadan gel hazır kimse yokken sıra kapalım.
  Summer ve Zany yemek haneye doğru değişik geçitlerden geçerek yemekhaneye ulaştılar.Yemekte biftek ve yumurta vardı Zany bir biftek alarak Sum ile birlikte bir masaya oturdu.
-Zany öncelikle neden burada bu kadar çok kişinin olduğunu anlatmmak gerekirse.Buradaki herkesin bir özel gücü var;bazılarınki ateş,su,toprak,hava gibi element büyüleri bazılarının özelliği ise cesaret ve Hızlı çözüm Bulabilenler yani Düşünsel yetenekli olanlar.
-Peki senin yeteneğin ne Sum?

-Benim yeteneğim hava ve düşünsel.Abin bu anlattığım bütün yeteneklere sahipti seninde öyle olma ihtimalin var Zany.Aslında gerek yok zaten düşmanlar senin cazibene kapılıp savaşmayı bırakacaklar.

Diye şakayla karışık bir iltifat etti.Zany:

-Senin içinde aynısı geçerli sanırım.dedi
Gülüştüler ve Summer ona bugünün tatil olduğu normalde büyü gücümüzü kontrol edebilmek için dersler olduğunu ve bu binanın tamamen bir  dağn içine oyulduğu gibi bir sürü güzel bilgi verdi.Zany yeni arkadaşını çok sevmişti tam onun kafasındandı espri yapmayı seven güzel ve sıcakkanlı bir kızdı.Zany sum a:
-Sum senin aileninde böyle özel güçleri varmı? diye sordu

Sum fazla bozuntuya vermeden:

-Hepsi öldü kadu hepsini öldürdü.Tıpkı senin abine yaptığı gibi.Abin benim gücümü farketti ve beni yetimhaneden alıp buraya getirdi.Genellikle büyü nesilden nesile geçmez yani birinin annesi veya babası büyücü diye oda büyücü olacak diye bir şart yok fakat bazı güçl büyücüler kendi güçlerinden bir parça alıp çoocuklarına verebiliyor tıpkı annen gibi.
-Annem mi?Ben onu hiç görmedim sen nereden biliyorsun?

-Kadu senin güçlü bir büyücü olacağını anladı ve seni annenin karnındayken öldürmeye çalıştı.Fakat annen senin için kendini feda etti.

Sum konuşurken 2  tane adam Zany ve Summerin olduğu masaya oturdu.İkiside birbirinin neredeyse tıpatıp aynısıydı onları ayıran tek özellik birinin yüzünde ateş dövmesi varken diğerinin yüzünde geniş bir yara olmasıydı.

Sum:

-Rary ve Farty hoşgeldiniz bende efendimizin kız kardeşi ile sohbet ediyordum nasılsınız?

Yapıcı eleştiricilerinizi ve Düşüncelerinizi bekliyorum...

Büyülü İşlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin