Zany kendini kapkaranlık bir odada buldu.Karanlıktan dolayı hiçbirşey göremiyordu.O sırada kapı sandığı bir kütlenin altından gelen ışığı fark etti.Oraya doğru ilerledi giderken önünü göremediği için bir kaç defa tökezleyip düşsede sonunda kapıya ulaştı.Kapıyı zorlasada kapıyı bir türlü açmayı beceremedi.Düşünmek için ellerini cebine attığında orada bir anahtar farketti.Bu kapının anahhtarıydı! Zany anahtarın cebine nasıl geldiğini hiç düşünmeden anahtarı hızlıca kapının deliğine sokup çevirerek açtı.İçeri girdiğinde beklediği gibi hiçbirşey yoktu fakat en azından ışık vardı ve Zany görebiliyordu.Öğretmenin öğrettiği gibi düşünerek arenasında kendine bir mızrak ve savaşmak için bir Nua yarattı.Nua'nın fazla hareket etmesine ve birine dönüşmesine izin vermeden hızlıca saldırıya geçti.
Daha önce yaptığı gibi Nua'yı kolayca alt etti.Tam yenisini oluşturacakken Zany gerek olmadığını fark etti.Çünkü az önce alt ettiği Nua yeniden oluşmuştu! Bunun böyle olmamasını gerektiğini bildiği için sinyal göndererek uyanmaya çalıştı fakat sanki bir şey onu engelliyordu.
Sakin olmaya çalıştı zaten bütün sınıf şu anda onu izliyordu.Bu kez onlara sinyal göndermeye çalıştı fakat hala bir şey onu engelliyordu.Burada sıkıştığını anlayınca onu engelleyen "kişi" ye bağırmaya başladı:
-Korkak!Gel burayada benimle şerefinle dövüş.Hapsederek değil!
Zany tamamen yarattığı Nua'yı unutmuştu Sum'um kılığına girmiş Nua, Zany'e doğru saldırdı.Zany o Nua'yı Sum sandığı için gard almamıştı ve bundan dolayı Nua onu rahatça yere sermişti.Yerdeyken yan taraftaki mızrağa ulaşmaya çalışsada Nua eline bastırarak onu engelledi.
Kendine yeni bir mızrak yaratmak için düşünmeye başladığında kolundaki ufak yanma hissini fark etti.Nua'ya doğru bakınca Nua'nın alevler içinde kaldığını gördü.Fazla oyalanmadan mızrağını alıp fırlatarak Nua'yı tamamen yok etti.
Sınıfta kendini öğretmenin otutturduğu koltukta buldu.Kendine geldiğinde bütün sınıf onu hayranlıkla alkışlıyordu.Arkadan Sum'un sesi duyuldu:
-Dostum yaptığın harikaydı!Hiç ders almamana rağmen alev büyüsünün zor tekniklerinden birini kullanarak Nua'yı alt ettin.Bu inanılmaz!
Öğretmen bile Zany'i şaşkın bir şekilde izliyordu.Küçük bir çocuk bunu nasıl yapmıştı?
Zany sınıf sustuktan sonra öğretmene dönerek:
-Benim orda geri dönememi engelleyen ve Nua'nın yeniden doğmasını sağlayan neydi?
Öğretmen tedirgin bir şekilde bakışlarını yere yöneltti.
Zany öğretmeni fazla zorlamayarak sırasına geçti.
Sonunda ders bitti ve Zany Summerle konuşmak için bir fırsat buldu.Summeri sırasından kalkacakken durdurdu ve aklında biriktirdiği soruları sormaya başladı.
-Sum,geçen gün Rary ve Farty le konuşurken ağzından 'belki gerçek baban değildir' gibi Bir şey kaçırdın bu neydi?
Sum bir süre etrafa baktıktan sonra derin bir nefes alarak konuşmaya başladı.Fakat daha ilk kelimesini duyamadan Zany bayıldı ve yere düştü.
(Zany'nin rüyası)
Zany doğmadan önce
Fizan
Fizan yerdeki cam kırıklarını yok sayarak odasına doğru yürümeye başladı.Dün gece yaşanan herşeyi hatırlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyülü İşler
FantasyHer şey babasıyla beraber antremandan dönerken oldu.Aniden önüne toprak düştü ve Zany kenini hiç tanımadığı bir yerde abisinin onların efendisi olduğunu syleyen kişilerle birlikte oldu...