martina'nın röportajı

160 5 0
                                    

Merhaba Martina! Nasılsın?

Çok iyiyim! Her şey çok iyi gidiyor, çok mutluyum. Violetta tüm dünyada çok başarılı ve programın çekimlerinde çok eğleniyoruz. Rüyada gibiyim!

Kendine ait bir Disney Channel programının yıldızı olmak nasıl bir şey?

Çok havalı! Programdan ve yaptıklarımızdan çok gururluyum. Bu benim için bir rüyanın gerçekleşmesi ama aynı zamanda çok çalışmak demek. Çok harika aktörlere ve ekibe sahibiz. Burada programın en iyi şekilde olması için çalışan insanlar olmasa bunların hiç biri mümkün olmazdı.

Birçok ülkede bir gecede başarılı oldun. Sahne ışıklarına bu kadar hızlı atılmak nasıl bir histi?


Çılgınca! Violetta için çalışmaya başladıktan sonra hayatım çok değişti ama çok mutluyum. Sanki okuldaki sıradan bir genç olduğum zamanlar dün gibi geliyor. O zamanlar tek sorumluluğum derslerime çok çalışmaktı ama şimdi çok daha fazla sorumluluğum var.

Ne tür bir sorumluluk?

Dünyadaki gençlere örnek olmam gerektiğini hissediyorum ve bu büyük bir sorumluluk ama aynı zamanda iyi yapmak istediğim de bir şey. Ve çok memnunum çünkü hep olmak istediğim noktadayım. Çok şanslıyım.

Programın İngiltere'de çıkması hakkında ne kadar heyecanlısın?

Programın İngilizce olarak da yayınlanacağını duyduğumda inanamadım. Haberi aldığımda hissettiklerim tarif edilemezdi. Çok mutlu ve minnettarım. Aslında bu kadar başarıyı bu hızda beklemiyordum ve her anının keyfini çıkartıyorum.

İngiliz seyircisine programı nasıl tanımlarsın?

Violetta gerçekten müzikle, şarkıyla ve dansla dolu eğlenceli bir program. Ama hepsi bu değil, komedi ve romantizm de var! Violetta'da herkes için bir şey var. İngiliz seyircisiyle buluşmak için sabırsızlanıyorum...

Sahne ışıklarına çıkmak her zaman hayallerinde miydi?

Evet, her zaman şarkı söylemek, dans etmek ve rol yapmak benim ilgimi çekti ve şimdi bütün rüyalarım gerçek oldu. Ufakken aynanın karşısında şarkı söyler ve dans ederdim. Annemin makyaj malzemelerini kullanırdım. Buna hazırlanıyordum!

Şöhretin hakkında ailen ne düşünüyor?

Aileme çok şey borçluyum çünkü benim rüyalarımı hep desteklediler. İyi ve kötü anlarımda beni desteklediler. Ailemi seviyorum! Ailem hayatımın önemli bir parçası. Benim için onlar her şey demek.

Yakın zamanda Violetta ekibi ile Avrupa'yı gezdiniz. Yolculuk nasıldı?


Harika bir yolculuktu! Müthiş zaman geçirdik. Üç ülkeyi gezdik: Fransa, İtalya ve İspanya. Gerçekten mükemmeldi.

Gezilerinde neler yaptın?

İlk olara Fransa'yı ziyaret ettik. Çok müthiş bir deneyimdi! Birçok hayranımla tanıştım ve çok heyecan vericiydi. Fransız hayranlarımın bir çoğu İspanyolca konuşmuyordu ama gene de diziden bütün İspanyolca şarkıları biliyorlardı. Olağandışıydı!

Fransız hayranların sana nasıl davrandı?

Fransız hayranların sevgisi beni çok etkiledi. Onlarla tanıştığımda çok ama çok duygulandım. Orada üç gün kaldık ve Paris'in neredeyse tümünü gördüm. Çok eğlenceliydi. Muhteşemdi.

Daha sonra hangi ülkeye gittiniz?

Fransa'dan sonra Madrid'e geçtik. Orada Violetta için bazı çekimler yaptık, çok eğlenceli geçti. Madrid'i görebilmek çok hoşuma gitti. Eski binalar ve ana meydanı ile şehirde tarihi bir hava var. Gerçekten çok güzel.

Avrupa turunu İtalya'da mı bitirdin?

Gezinin son durağı Milano'ydu. Orası da çok güzel bir şehir. Fazla gezecek vaktimiz olmadı ama şehir meydanını ve Piazza del Duomo'yu gördüm. Muhteşemdi. Tekrar gitmek istiyorum!

Violetta birçok dilde yayınlanıyor. Bu sana ne hissettiriyor?

Gerçek dışı! Bunun gerçekten olduğuna inanamıyorum. Avrupa turunda programın İtalyancasında beni seslendiren aktris ile tanıştım ve çok harikaydı. Programı oynatıyorlardı ve kendi ağzımdan başkasının sesinin çıkmasını izlemek çok eğlenceliydi.

Böylesi global bir başarı olmak harika olmalı...

Programın dünyadaki başarısını duymak çok güzel ama ben olabildiğince havaya girmemeye çalışıyorum. Violetta'nın sonsuza kadar sürmeyeceğini biliyorum ve bu yüzden gerçek arkadaşlarıma ve aileme çok değer veriyorum. Onların benim yanımda sonsuza kadar kalacaklarını biliyorum.

İspanya'da Violettaiçin bazı çekimler yaptınız. Program için başka bölümleri dünyada nerede çekmek isterdin?


Cevap vermesi zor bir soru çünkü birçok ülkeye gidip kayıt yapmak istiyorum. Birini seçemem! Dünyada her yer benim için iyi çünkü yeni yerler görüp insanlarla tanışmayı seviyorum. Harika.

Ve son olarak... İngiltere hakkında ne düşünüyorsun?

Çok seviyorum! Maalesef hiç gitmedim ama bir gün gitmek istiyorum. Çok tarihi. Londra harika ve tarihi parkları, Big Ben, Buckingham Sarayı ve Thames üstündeki köprüleri çok merak ediyorum. Kesin gideceğim!

MARTINA'YI VIOLETTA OLARAK DISNEY CHANNEL'DA İZLEYİN!

violetta'nın hayatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin