2. bölüm

247 3 0
                                    

ayyy bugün çok heyecanlıyım çünkü bugün stüdyo on beat bir parti hazırlamış ve bu akşam oraya gideceğiz acaba ne giysem işte bul uyumlu giyeyim (telefonu çalar ve francesca arar.)

fran:vilu elbise konusunda bana yardım edermisin?

vilu:tabi canım bize gel oradan doğru alışverişe çıkalım kendimize güzel elbiseler ayakkabılar falan alalım.olurmu?

fran:çok güzel olur o zaman ben hemen oraya geliyorum. 

vilu:tmm :)(telefonu kapatırlar.)

____________________francescadan __________________

bugün çok güzel olmamız gerekiyor acaba cami ludmi ve nty neler giyecekler merak ediyorum.neyse vilulara zaten geldim.(kapıyı çalar ve violetta kapıyı açar.)

vilu :hoş geldin canım arkadaşım.

fran:hoşbulduk canım arkadaşım nasılsın?

vilu : iyiyim sen ve hemen çıkalımki akşama geç kalmayalım 

fran: ilk öncelikle bende iyiyim ve olur hadi gidelim hazırsan.

vilu ben hazırım hadi gidelim.(alışveriş merkezine gelirler ve alışverişleri yaptıktan sonra dinlenmek için bir cafeye giderler )

_________________violettadan__________________________

Aaaaaa şu geçen gün karşılaştığım çocuk değilmi .neyse.

francesca:violetta şu senin bana anlattığın çocuk değilmi?

violetta:evet o.

fran yanındaki kim acaba çok yakışıklı birisine benziyor.

vilu:bilmem ki hadi neyse kahvemizi içelim hadi soğur yoksa.

fran:tmm.

violettadan::::::::::

giderken önüme bakmadan gidiyormuşum çünkü franla ayrıldığımızda fran bana mesaj atmıştı konuşuyorduk mesajlaşarak ve birden birisiyle çarpıştım kimdi diye kafamı kaldırıp baktığımda yine aynı kişiyle yani leon ile karşılaşmıştım. ne yapacağım şimdi ben .

leon: merhaba

vilu: merheba

leon:nasılsın

vilu:iyiyim sen nasılsın 

leon:bende iyiyim ne yapıyorsun 

vilu:hiç sen ne yapıyorsun 

leon: bende hiç biraz gezelimmi istersen.

vilu:olur ama senin işin varsa.

leon: yok hem birbirimizi daha iyi tanırız olurmu? 

vilu:olur tabikide 

yolda yürüyoduk hiç konuşmuyoduk sonra bir banka oturmuştuk konuşuyorduk ki telefonuma bir mesaj gelmişti acaba kimdi frandan gelmiş.

fran:vilu partiye hazırlandınmı sen 

eyvah parti onu ben tas tamamen unutmuşum .

vilu: hyr sen fran 

fran: ben hazır sayılırım saçımı şimdi bukle yapıyorum. makyajımı yapıncada biter benim işim. 

vilu : tmm bende hemen hazırlanıyım hadi by öptüm 

fran:bende öptüm 

__________________________________________

violetta: leon benim gitmem gerek hazırlanıcağım

leon: tmm bende hazırlanıyım o zaman partide görüşürüz o zaman .

vilu:tamam

______________partide____________

parti çok güzeldi tabikisi bende her zaman ki gibi saçımı bukle yaptım.

ve leonla yine göz gaöze gelmiştik . çok utanıyordum ama bana çok güzel olmuşsun dedi............

-vilufran

eğer beğendiyseniz 10 beğeniyi geçsin ve yorum yapmak isterseniz 5 yorumu geçsin istemesseniz de siz bilirsiniz ve pembe elbise ile pembe ayakkabi violettanın beyazlı siyahlı elbisede francescanın beyz ayakkabıda francescanın zaten anlamışsınızdır. 

violetta'nın hayatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin