violetta'nın hayatı
marcoyla fran yemeğe çıkarlar.
fran:teşekkür ederim marco
marco:bişey değil fran görevim.bu arada fran sana bişey söylemek istiyorum.
fran:söyleyebilirsin.
marco:benimle çıkarmısın fran
fran:evet çıkarım seninle
marco ve fran sarılırlar.ve franın telefonu çalar arayan viludur.
fran:alo vilu ne oldu.
vilu:olmayan yok fran hemen bize gelebilirmisin müsaitsen tabi.
fran:şey vilu 15 20 dkya gelsem olurmu
vilu:olur francığım.
fran oldu o zaman by vilucum
vilu:by fran.
telefonu kapatır ve violetta düşünmeye başlar leonla ilgili anılarını ve o sırada kapı çalar kapıya bakmaya gider karşısında leonu görünce şaşırır.ve leon söze girer.
leon:violetta özür dilerim.
vilu:niye özür diliyosunki bu senin kararındı.
leon: ben böyle olmasını istememiştim.
vilu:ama oldu. yapacak birşey yok artık.
leon:vilu sana bişey sorabilirmiyim.
vilu:sor tabi.
leon:"benimle tekrardan çıkarmısın."der ve violetta şaşıra kalır. ne diyeceğini bulamaz ve leon ona doğru yaklaşır ve violetta geriye çekilir ve şöyle der:
vilu:yapamam leon özür dilerim ve bilmiyorum sen ludmila ile çıkıyorsun ve ben bunu yapabileceğimi sanmıyorum leon .
leon:tekrardan başlasak ben ludmilayı sevmiyorum seni seviyorum .
vilu: malesef leon sen ludmilayla çıkarken ve bende diegoyla birlikteyken yapamam.
leon: peki violetta sen nasıl istersen öyle olsun ama şunu bilki ben seni hep sevicem.
vilu:bende seni ama artık olan oldu leon malesef.
leon gider ve hemen arkasından fran gelir.
fran:vilu noldu niye leon burdan çıkıyodu yoksa barıştınızmı.
vilu:hyr fran tam tersi oldu ama artık onu düşünmek istemiyorum ve birisiylede çıkmak istemiyorum diegoya söliyecem ve ondan ayrılacağım.
fran:bence leonla barış derim . ama bu senin kararın sen bilirsin.bu ara sana sölemeyi unuttum bugün marco ile bir parti vereceğiz.neden dersen. çünkü çıkma teklifi etti ve sonrada dediki bunu kutlamak için birlikte bi parti verelimmi dedi. sende gelirsin değilmi lütfen gelll.
vilu:bilmemki olabilir kimler geliyor peki.
fran:marco arkadaşlarını davet edecekmiş ve bende arkadaşlarımı.
vilu:peki diego ile leon geleceklermi.
fran: bilmem ararda sorarım.
vilu: peki ama bi şartım var eğer diego gelirse ben yokum yada leon gelip ve diegoda gelirse ben yokum anlaştıkmı .
fran:tamam peki kabul. ama kesin geleceksin değilmi.
vilu:gelebilirim ama bu şartlar olacak.
fran:tmm olacak. franın telefonu çalar ve marco arıyodur.
_______________frandan_______________
marco:alo canım ne yapıyosun.
fran : hiç canım ne yapıyım bu arada marco seninle bişey konuşabilrmiyiz.
marco:tabi bitanem ne konuşcaz .
fran:diyorumki diegoyu çağırmasak başka yakın arkadaşını çağır ama lütfen onu çağırma biliyorum en iyi arkadaşun ama lütfen.
marco:tamam bir tanem o zaman başka arkadaşımı çağırırım bu arada sende ludmilayı çağırmasan haberi olmasın bundan olurmu ona gıcık oluyorum.
fran : tmm canım çağırma ama diegonunda haberi olmasın sakın yoksa bozuşuruz ona göre tmmmı ?
marco: tamam canım çağırmam öptüm by
fran bende öptüm by
________________viludan ve frandan _____________________
vilu :ne oldu diegoyu çağırıyomuymuş .
fran : yok çağırmıyacakmış ama ludmilayıda ben çağırmıyacakmışım.
vilu tmm o zaman hazırlanalım olurmu .
fran olur canım arkadaşım..................................................
-vilufran
yeni bölüm 2 beğeniyi geçince gelir yada müsait bir zamanda gelebilir canlarım sizi çok seviyorum ve sizi öpüyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
violetta'nın hayatı
FanficVioletta'nın hayatı Meraba ben violetta 16 yaşındayım ve stüdyo on beat'a yeni geldim . Birsürü arkadaş edinmek istiyorum acaba yeni arkadaşlarımla iyi anlaşabilecekmiyim yoksa kötü arkadaşlarımmı olacak. -Evet belki olabilir ama bunları öğrenmek...