ᴇxᴛᴇɴᴅᴇᴅ ꜱᴜᴍᴍᴀʀʏ

1.6K 40 0
                                    

ʀᴇʙᴇᴋᴀʜ ᴍɪᴋᴀᴇʟꜱᴏɴ ꜰᴇʟʟ ɪɴ ʟᴏᴠᴇ ᴇᴀꜱɪʟʏ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ʀᴇʙᴇᴋᴀʜ ᴍɪᴋᴀᴇʟꜱᴏɴ ꜰᴇʟʟ ɪɴ ʟᴏᴠᴇ ᴇᴀꜱɪʟʏ. ʙᴜᴛ ɴᴇᴠᴇʀ ɪɴ ʜᴇʀ, ᴀ ᴛʜᴏᴜꜱᴀɴᴅ ʏᴇᴀʀꜱ ᴏꜰ ʟɪᴠɪɴɢ ʜᴀᴅ ꜱʜᴇ ᴍᴇᴛ ꜱᴏᴍᴇᴏɴᴇ ʟɪᴋᴇ ᴘᴀʀᴋ ʜᴀᴇ-ᴊɪɴ. ʜᴇ ꜱᴡᴇᴘᴛ ʜᴇʀ ᴏꜰꜰ ʜᴇʀ ꜰᴇᴇᴛ ᴀɴᴅ ᴛʜᴇʏ ʙᴏᴛʜ ꜰᴇʟʟ ᴍᴀᴅʟʏ ɪɴ ʟᴏᴠᴇ ʙᴜᴛ ᴀꜱ ᴛɪᴍᴇ ᴘᴀꜱᴛ ꜱʜᴇ ɢᴏᴛ ᴘʀᴇɢɴᴀɴᴛ. ᴛʜᴇʏ ʙᴏᴛʜ ᴡᴇʀᴇ ꜱᴏ ʜᴀᴘᴘʏ ʙᴜᴛ ʙᴇꜰᴏʀᴇ ᴛʜᴇ ʙᴀʙʏ ᴡᴀꜱ ʙᴏʀɴ ʀᴇʙᴇᴋᴀʜ ᴋɴᴇᴡ ʜᴇ ʜᴀᴅ ᴛᴏ ᴛᴇʟʟ ʜɪᴍ ᴀʙᴏᴜᴛ ʜᴇʀ. ʙᴜᴛ ᴇᴠᴇɴ ᴛʜᴏᴜɢʜ ꜱʜᴇ ᴛᴏʟᴅ ʜɪᴍ ʜᴇ ꜱᴛɪʟʟ ʟᴏᴠᴇᴅ ʜᴇʀ ᴀɴᴅ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴡᴏʀʟᴅ ᴄᴀɴ ᴄʜᴀɴɢᴇ ᴛʜᴀᴛ.

ᴀꜰᴛᴇʀ ꜱʜᴇ ɢᴀᴠᴇ ʙɪʀᴛʜ ɪᴛ ʙᴇᴄᴀᴍᴇ ᴍᴏʀᴇ ᴅᴀɴɢᴇʀᴏᴜꜱ ꜰᴏʀ ʀᴇʙᴇᴋᴀʜ ᴛᴏ ꜱᴛᴀʏ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴇ ʙᴀʙʏ ᴀɴᴅ ʜᴀᴇᴊɪɴ. ꜱᴏ ꜱʜᴇ ᴛᴏʟᴅ ʜɪᴍ ꜱʜᴇ ʜᴀᴅ ᴛᴏ ʟᴇᴀᴠᴇ ʙᴇᴄᴀᴜꜱᴇ ᴏꜰ ᴛʜᴇ ᴅᴀɴɢᴇʀ ꜱʜᴇ'ꜱ ᴘᴜᴛᴛɪɴɢ ᴛʜᴇᴍ ɪɴ. ᴀɴᴅ ʜᴇ ꜱᴀɪᴅ ɴᴏ ᴍᴀᴛᴛᴇʀ ʜᴏᴡ ʟᴏɴɢ ɪᴛ ᴛᴏᴏᴋ ᴜɴᴛɪʟ ꜱʜᴇ ᴄᴀᴍᴇ ʙᴀᴄᴋ ʜᴇ ᴡɪʟʟ ᴀʟʟ ᴡᴀʏꜱ ᴡᴀɪᴛ ꜰᴏʀ ʜᴇʀ.

ᴀ ʏᴇᴀʀ ᴘᴀꜱᴛ ᴀɴᴅ ʀᴇʙᴇᴋᴀʜ ʜᴀꜱ ɴᴇᴠᴇʀ ꜰᴏʀɢᴏᴛᴛᴇɴ ᴀʙᴏᴜᴛ ᴛʜᴇᴍ. ʜᴇʀ ꜱᴡᴇᴇᴛ ʙᴀʙʏ ʙᴏʏ ᴀɴᴅ ʜᴇʀ ʙᴏʏꜰʀɪᴇɴᴅ. ʙᴜᴛ ꜱʜᴇ ᴋɴᴇᴡ ᴛʜᴀᴛ ᴛʜᴇ ʟᴏɴɢᴇʀ ʜᴀᴇᴊɪɴ ᴋɴᴇᴡ ᴀʙᴏᴜᴛ ᴛʜᴇ ꜱᴜᴘᴇʀɴᴀᴛᴜʀᴀʟ ᴡᴏʀʟᴅ ʜᴇ ᴡᴏᴜʟᴅ ɴᴇᴠᴇʀ ʙᴇ ꜱᴀꜰᴇ. ꜱᴏ ꜱʜᴇ ᴅɪᴅ ᴡʜᴀᴛ ᴀɴʏᴏɴᴇ ᴡᴏᴜʟᴅ ᴅᴏ ʜᴇ ᴄᴏᴍᴘᴇʟʟᴇᴅ ʜɪᴍ ᴛᴏ ꜰᴏʀɢᴇᴛ ᴀʙᴏᴜᴛ ᴛʜᴇ ꜱᴜᴘᴇʀɴᴀᴛᴜʀᴀʟ ᴡᴏʀʟᴅ. ᴀɴᴅ ᴛᴏ ʙᴇ ʟᴇꜰᴛ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴇ ᴍᴇᴍᴏʀʏ ᴏꜰ ʜᴇʀ ʟᴇᴀᴠɪɴɢ ʜɪᴍ. ꜱʜᴇ ᴛʜᴇɴ ᴀꜱᴋᴇᴅ ᴀ ᴡɪᴛᴄʜ ᴛᴏ ʜɪᴅᴇ ʜᴇʀ ꜱᴏɴ'ꜱ ꜱᴜᴘᴇʀɴᴀᴛᴜʀᴀʟ ꜱɪᴅᴇ.

ᴀꜰᴛᴇʀ 18 ʏᴇᴀʀꜱ ꜱʜᴇ ɴᴇᴠᴇʀ ꜰᴏʀɢᴏᴛ ᴡʜᴀᴛ ʜᴀᴘᴘᴇɴᴇᴅ, ʙᴜᴛ ᴛʜᴀᴛ ꜱᴏᴏɴ ᴄᴀᴍᴇ ᴛᴏ ʜᴀᴜɴᴛ ʜᴇʀ. ʜᴏᴘᴇ ɢᴇᴛꜱ ᴠɪꜱɪᴏɴꜱ ᴏꜰ ʜᴇʀ ᴄᴏᴜꜱɪɴ. ᴛʜᴇɴ ꜱʜᴇ ᴀꜰᴛᴇʀ ᴀꜱᴋɪɴɢ ꜰʀᴇʏᴀ ᴀʙᴏᴜᴛ ɪᴛ ᴛʜᴇʏ ꜱᴏᴏɴ ꜰɪɴᴅ ᴏᴜᴛ ᴛʜᴀᴛ ʀᴇʙᴇᴋᴀʜ ʜᴀꜱ ᴀ ꜱᴏɴ. ʀᴇʙᴇᴋᴀʜ ᴋɴᴇᴡ ꜱʜᴇ ʜᴀᴅ ᴛᴏ ᴄᴏᴍᴇ ᴏᴜᴛ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴇ ᴛʀᴜᴛʜ. ʙᴜᴛ ᴀꜰᴛᴇʀ ꜱʜᴇ ᴛᴏʟᴅ ᴛʜᴇᴍ ᴛʜᴇʏ ᴛᴏʟᴅ ʜᴇʀ ᴛʜᴇʏ ᴍᴜꜱᴛ ɢᴇᴛ ʜɪᴍ ʙᴀᴄᴋ. ʙᴇᴄᴀᴜꜱᴇ ᴛʜᴇʀᴇ ɪꜱ ɴᴏ ᴍɪᴋᴀᴇʟꜱᴏɴ ʟᴇꜰᴛ ʙᴇʜɪɴᴅ.

ʀᴇʙᴇᴋᴀʜ ᴋɴᴇᴡ ɪᴛ ᴡᴏᴜʟᴅɴ'ᴛ ʙᴇ ᴇᴀꜱʏ ᴛᴏ ɢᴇᴛ ʜᴇʀ ꜱᴏɴ ᴀɴᴅ ʙᴏʏꜰʀɪᴇɴᴅ ʙᴀᴄᴋ ʙᴜᴛ ɪᴛ ᴡᴀꜱ ᴡᴏʀᴛʜ ᴀ ᴛʀʏ. ʙᴜᴛ ꜱʜᴇ ɴᴇᴠᴇʀ ᴋɴᴇᴡ ꜱʜᴇ ᴡᴏᴜʟᴅ ʙᴇ ᴘᴜᴛᴛɪɴɢ ᴛʜᴇᴍ ɪɴᴛᴏ ᴍᴏʀᴇ ᴅᴀɴɢᴇʀ ᴛʜᴀɴ ᴛʜᴇʏ ᴀʟʀᴇᴀᴅʏ ᴡᴇʀᴇ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴘᴀꜱᴛ. ʙᴜᴛ ᴛʜᴀᴛ ᴡᴏᴜʟᴅɴ'ᴛ ꜱᴛᴏᴘ ʜᴇʀ ᴏʀ ᴛʜᴇ ᴍɪᴋᴀᴇʟꜱᴏɴꜱ ᴛᴏ ɢᴇᴛ ᴛʜᴇᴍ ʙᴏᴛʜ ʙᴀᴄᴋ.

ᴀꜰᴛᴇʀ ᴀʟʟ, ᴛʜᴇʏ ʙᴏᴛʜ ᴀʀᴇ ɴᴏᴡ ᴍɪᴋᴀᴇʟꜱᴏɴꜱ.

ʀᴇʙᴇᴋᴀʜ ᴍɪᴋᴀᴇʟꜱᴏɴꜱ ꜱᴏɴWhere stories live. Discover now