Шидийн номон дээр тэднийг хамгийн энэрэнгүй нь гэж эрдмийн өргөөнд заадаг боловч амьдрал дээр тийм биш бөлгөө. Тэднийг нэг эсээс бүтээж түүгээрээ олон харуулуудыг өсгөдөг гэж сонсож байсан. Хэрэв тэр үнэн бол.... тийм адаар ааштай байх нь аргагүй бизээ. Тэд яг бүрэнхий болохоор харуулаа чангатгах бөгөөд 2 дахин их харуул гаргадаг. Би ингэж амьдраад 4 жил болж байна. Миний хийсэн нүгэл ердөө л сахиуснуудын юмыг зөөж мөнгө олж байсан минь хууль бус гээд намайг хүнд ялтан болгосон. Би болон манай гэрийнхэнд ажил олдохгүй байсан тул царайгаараа ажил ч хийж үзэж байлаа. Бага байхад минь хүмүүс их шүтээн болох хүүхэд байнадаа гэж ярьдаг байж билээ. Тэр үед би юугаа ч мэдэхгүй жаал байсан учир энэ үгийг ойлгодоггүй байв. Одоо бодоход тэр үг худал байжээ....
Нэг гар гэнэт намайг татан харанхуй хонгилруу чирж орууллаа. Би үхтлээ айн юу болоод байгааг ойлгосонгүй. Далавчит харуулуудад баригдчихавуудаа? Өө золиг гэж. Одоо би бүх насаа гянданд өнгөрүүлж магадгүй болоод байна.
?:Чи хаанахын ялтан бэ? Алив наадахынхаа алчуурыг нь ав!
Энэ газар юу вэ. Би гянданруу ирээгүй гэжүү. Тэгвэл энэ хүмүүс чинь хэн юм бэ?. Намайг дээрэмдэх гэсэн юм байхдаа?...Гэсэн бодлууд толгойноос гарсангүй сандарч тэвдэн байлаа. Гэтэл гэнэт нэг баргил хоолойтой залуу миний өмнө зогсон
?:Чамаас юм асуугаад байхад хариулаач! Новш чинь. Алуулахыг хүсээд байна уу? Айн.
Би өмнөд зүгийн Darkside хотын хүнд ялтан билээ. Намайг тайван орхиж болохгүй гэжүү. Би ядуу, ажилгүй, бас дээрээс нь хүнд ялтан хүн шүү дээ. Шидийг минь хулгайлъя гээд ч би шидгүй шүү.
?:Чи яахаараа шидгүй байдаг юм?. Өмнөд зүгийнх бол шидтэй байх ёстой биздээ? Бидэнд худлаа хэлвэл шидийг чинь худгайлж алах болно шүү. Бушуу үнэнээ хэл.
... Би хэлээд байна шүү дээ намайг хүнд ялтан болгосон цагаас эхлэн өчүүхэн шид байтугай гэр бүлийг минь надаас тусгаарласан. Ээжийгээ гэрлийн шидийн оронлуу явуулсан гэж л удганаас сонссон. Одоо энэ амьдрал минь надад их хэцүү байгаа. Та намайг уучилж өршөөгөөч. Гуйж байна. Хэрэв би таньд худлаа хэлсэн гэж бодвол далавчит харуулуудад миний нэрийг хэлээд үз тэд шууд танина.....
Энэ үед өрөөнд байсан тэр залуугаас бусад нь надлуу харан жуумалзаад байх шиг санагдсан юм. Гэтэл үнэхээр үнэн байж таараад тэр залуу хувцсаа тайчин газар хурдан гэгч нь хаялаа. Би хүлүүлчихсэн байсан тул хөдлөх ямар ч боломж байсангүй. Тэр:Чи зүгээр байж байхад л болно. Миний өөдөөс тэмцэхгүй байвал чамайг зүгээр тавьж явуулая. Хонгор минь👤
Би бүр юу ч ойлгосонгүй шүү. Юу болоод байгааг асуух гээд ярих гэтэл миний амыг даавуугаар хүлчихлээ. Би тийчигнэсээр байгаад сандалнаас унаад хэцүү байдалд орлоо. Тэр эхлээд миний доогуур хувцасыг тайлав. Үгүй ээ. Би ийм хэргийн золиос болно гэж зүүдэлж ч явсангүй. Би даавууны араас шал дэмий орилсоор л байлаа. Надад туслаач....намайг авраарай.... гадаа хүн байна уу? Аюулт хэргийн золиос болоод байна. Надад туслаачдээ...
Гэж юу нь мэдэгдэхгүй хоолойгоор орилсоор л байлаа. Тэр намайг чимээгүй байсан чинь дээр шүү. Үхсэн хүний хойноос хийх надад эвгүй байдаг юм гэлээ. Би тэгээд үхэхгүйн тулд ч юмуу далавчит харуулуудад баригдахгүйн тулд заавал энэ харгислалыг давах туулах шаардлагатай боллоо.
YOU ARE READING
phenomenon
Random☆☆☆Та бүхний амар амгаланг айлтгая! Шинээр бичигдэж буй өгүүллэг маань сүүдрийн шид болон гэрлийн шидийн тухай өгүүлэх бөгөөд гол дүрд ...., ..... -ын хооронд болох харилцаа болон Deadwall хэмээх ид шидийн мэт оронд болж өрнөх өгүүллэг юм. Он цагийн...