Jó fiú vagy Laurens~!

176 3 0
                                    


Kint már sötét volt, a szobában is csak a rózsaszín fényt adó lámpa világított, mellette pedig a Tv, melyben értetlen műsor ment. Már egyikőjük sem figyelt rá. Nem az volt a fontos, hogy mit mondanak a Tv-ben, vagy hogy mi történik. Alexander figyelmét egy göndör hajkorona foglalta le. Bal kezével kényelmesen támaszkodott meg a háta mögött, miközben jobbjával a barna fürtöket piszkálgatta. Hasfala néha megfeszült és elernyedt, s sóhajai pedig mélyről jövőek voltak. És mi is okozta ezt nála? Az, hogy szende barátja, aki már egy kézfogástól is kivörösödik, most éppen Alexander farkát tartotta kezében.

Ajkaival kényeztette, nyaldosta és szopogatta a férfi nemi szervet. Nem merte még teljesen beengedni a szájába, csak játszadozott vele. Próbálkozott a lehető legtöbbet beengedni a szájába.
Kezdő volt benne és ez látszott rajta. Hamilton pedig barátja próbálkozásait apró kuncogással fogadta, majd megköszörülve a torkát csúszott jobban az ágy szélére. Ezzel próbálta elérni, hátha John jobban be meri kapni, de a fiú hátrébb húzódott.

-Ne ijedj meg tőle John. Nem árt neked.- Alexander egy kaján vigyorral tette jobban szét lábait, majd bal kezével, amivel eddig támaszkodott, meg fogta farkát és egyszer végig simított hosszán. Szokja csak Laurens a látványt. - Gyere csak közelebb, nem kell félned. Elvégre miattad ilyen.- vigyorát nem tudta letörölni arcáról, főleg mikor Laurens ártatlan, szűzies szemeibe nézett. A fiú meg se mert szólalni, mintha Hamilton farka még mindig a szájában lenne. - Azt hiszem neked most meg kell ismerkedned vele jobban.- tővére fogva kissé meglóbálta John előtt, majd az arcához nyomta. Jobb kezével pedig John fejét tartotta, hogy ne tudja elhúzni.

-Alex..- John már szólalt is volna meg, de Alexander könnyen elhallgattatta azzal, hogy péniszét a fiú szájába nyomta. Elinte csak óvatosan a hegyét nyomkodta be és mozgatta szájában, mintha csak lyukában járna. Óvatosan csúszott beljebb, hogy szokja az érzést.

-John..nem bírom! Ne haragudj, de már alig bírom vissza fogni magam. Meg akarom baszni a szád. Gyere baba, menni fog ez.- Laurens meglepetten pislogott fel Hamiltonra, aki a látványra csak még jobban megfeszült. John őzike szemei rá meredtek, miközben szájában félig farka lógott ki. Ajkába harapva mind két kezével Laurens hajába markolt, majd kicsit sietősebben nyomta tövig magát John szájában. - Aggh!- Egy jóleső hörgést engedett ki, s barátja apró ügyetlenül kiadott hangjai csak fokozták benne az izgalmat. Elkezdte Laurens fejét mozgatni tagján és eleinte ügyelt rá, nehogy túl vad legyen. Ám mire feleszmélt, már régen nem az ágy szélén ült.

Az ágy mellette berogyasztva markolta a göndör hajkoronát és csípőjével ellentétesen mozgatta. Tövig nyomta magát Laurensbe és egyre gyorsabban csinálta és mélyebben. A fiú ajkai csodásak voltak és annak ellenére, hogy nem olyan rég kezdtek neki Hamilton érezte a határait. Túlságosan is fokozta az izgalmát, hogy Laurens szűz ajkait teszi magáévá. Hogy az eddig érintetlen ajkakat kúrja meg farkával. Azokat az ajkakat, amiket nem olyan rég csókolt, azzal a fasszal, amit Laurens kezei gondosan keményé tettek.

-Aghh...gyerünk John! Nagyonhh jóh vagy!- légzése szaporábbá vált és bár John nem tett sok mindent, sokat számított, hogy ő volt ott. Hamilton nagyon belelendült és az élvezetnél járva kirántotta magát Laurens szájából. Egyik lábával fellépet az ágyra, majd kezével gyorsan verte ki magának, de a fiút nem engedte felállni. Ott térdeltette maga előtt, míg arcára nem élvezett. - Bazd ki...ahgghhh!- Lehunyva szemeit döntötte kissé hátra fejét, miközben spermája Laurens arcán folyt végig. Szeplőit majdnem teljesen takarta a mennyiség.

Bár légzése kezdett szabályossá válni, de nem hagyta annyiban a dolgot. Ujjával letörölt egy kis mennyiséget John arcáról, hogy utána ujjait a fiú szájába nyomja.
-Szopd..úgy ügyesen. Látom te is élvezted John..- vigyorogva tekintett le, ahol Laurens farka az ég felé merevedve öntötte ki magából váladékát. - Gyere ide!

-Alex! M-mit csinálsz!?- Hamilton hirtelen felkapta Laurenst és gondolkodás nélkül a falnak nyomta. Letérdelve most ő vette ajkai közzé John édes farkát, amit élvezettel kezdett el szopkodni. - Ahh...Ahhlex..- Laurens teste meggörnyedt és  már zárta is össze lábait, de nem sokra ment vele. Hiszen Hamilton megelégelve, hogy a fiú ennyire zavarban volt, mindkét lábát nyakába akasztotta és felállt. Kezeivel Laurens fenekét tartotta és úgy nyomta ismét a falnak. Így John már a levegőben volt és egyedüli kapaszkodója Alexander haja volt.

A szoba leheletükkel volt tele és Laurens hangjával. Hamilton nem kegyelmezett neki és az izgalmak felső fokát nyújtotta neki. 
-Ham..énn..én...ahh!- Laurens lehunyt szemekkel harapott alsó ajkába, miközben feje mellet próbálta a falat markolni. Háta ívbe feszült és remegése árulta el a külvilágnak, hogy átjárta a gyönyört. Nem merte a teljes hangját kiadni, pedig akkor tán robbantott volna falat. A lehető legjobban fogta vissza a hangját. De ez is bőven elég volt, hogy miután Alexander az utolsó cseppet is lekortyolta nedvéből vigyorogva nézzen rá. Oda sétált vele az ágyba és óvatosan letette.

-Legközelebb szólj, ha ilyesmit akarsz csinálni.- Laurens arcát akarta takarni, mert érezte, hogy elvörösödött, de mikor oda ért érezte, hogy még mindig rajta volt Hamilton spermája, amivel nem olyan rég ajándékozta meg.

-Tagadhatod, hogy nem tetszett, de én tudom az igazat~.- megfogva John kezét nyalta le a fehér nedvet, de mielőtt ő maga nyelte volna le egy nyelves csókkal jutalmazta Laurenst. Ezzel elérve, hogy a fiú szájában kössön ki. 

-Nem..nem is akartam tagadni...- John arcát egy paradicsom is megirigyelte volna, bár a fények miatt nem látszódott sok minden. Laurens zavartan húzta mellkasához a takarót, mintha takarnia kéne valamit.

-Imádni való vagy..még így is.- Hamilton mosolyogva hajolt oda, hogy megcsókolja, de ekkor két erőteljes kopogás után benyitott Laffayette karikás szemekkel.

-Ne amellett a fal mellett csináljátok, amivel szomszédosak vagyunk.  Mon' ami kérlek!- és utána pedig vissza is tért saját szobájába.
Laurens pedig akkor kezdett el elsüllyedni és arcához húzta a takarót, míg Hamilton csak jót nevetett a helyzeten és meztelenül befeküdve barátja mellé ölelte magához.

-Akkor majd legközelebb a másik falat választom.- elégedett vigyorral nézett Johnra, aki finoman beleboxolt karjába, mire Hamilton jóízűen felnevetett.

Hamilton  +18!!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin