Q & A 🌼 II

717 31 0
                                    

"αλλα απο τοτε που εφυγα απο το χωριο μου ενιωσα πολυ χαλια.Μαρεσε και ενα αγορι και ειχα κανει επιτελους μια παρεα και ηταν ολοι ΤΕΛΕΙΟΙ Και επδ περασα τοσο τελεια αρχιζα να κλαιω καθε μερα,κυριολεκτικα.Δεν ηθελα να φυγω γτ θα ημουν παλι σε αυτη τη ρουτινα που ειναι τοσο πιεστικη.Δεν ξερω απλα τι να κανω γτ το σχολειο,η οικογενεια,οι "φιλοι" με κανουν να αισθανομαι διαφορετικη.προσπαθουσα να ικανοποιήσω τους πάντες χωρίς αντάλλαγμα . "

Απάντηση :
πρώτα πρώτα δεν είσαι βότκα για να κάνεις τους πάντες χαρούμενους 🥃.
Και ξέρω πως η καθημερινότητα είναι κουραστική σχολείο μαθήματα φροντιστήριο καθόλου ελεύθερος χρόνος για το οτιδήποτε ....
Αλλά έτσι είναι σε όλους μας . Με το δίκιο σου κιόλας αναπολείς εκείνες τις μέρες αλλα να ξέρεις ότι θα έχεις την ευκαιρία να τις ξαναζήσεις και σου εγγυομαι ότι θα είναι καλύτερες από ποτέ ! Πιστεύω πως πρέπει να βρεις εκείνα τα άτομα που να σε κάνουν καλύτερα . Προσπάθησε να σε κοινωνική και μετά ίσως βρεις άτομα γνωρίσεις καινούρια παιδιά κ μην σου πω κιόλας πως θα έχεις την ευκαιρία να ζήσεις την ίδια εμπειρία με αυτήν στο χωριό σου (αλλά σε άλλο edition)
Προσπάθησε να σαι θετική και όλα θα σου πάνε μια χαρά . Όσο αφορά τις "φίλες" ΑΠΟ ΜΑ ΚΡΥ ΣΟΥ
Μου έχει τύχει να είναι τόσο τοξικές και να μου χαλαν την ψυχολογία ....

Ελπίζω ουσιαστικά να σε βοήθησα να σκεφτείς πιο θετικά 💗
και 1000 σόρρυ για την καθυστέρηση *.*


Παιδιά αν σας αρέσουν τα Q&A πατήστε ⭐ ώστε να ανεβάζω πιο συχνααα🍉

Συμβουλές για κορίτσια 💁💃Where stories live. Discover now