IV

18 1 0
                                    

-Kakvu istinu sta je ovo sve.
-Pođi sa mnom ovo je kuca tvoje porodice.
-Kako vi znate moju porodicu cak je ni ja ne znam ja sam usvojena?
-Te zene koje vidis u snu to su tvoji preci koji su otisli na losu stranu i dozivaju te,a ovo je kuca tvojih pravih roditelja odavno je pusta roditelji u te prebacili na zemlju jer su znali da ces biti sigurna.
-Sigurna od cega, ne razumem.Nefry sta ti radis ovde?
-I ona pripada ovde isto kao i ti ispricacu ti.
-Ovo je mesto proslosti,svi ljudi imaju svoj prosli zivot i ono sto su bili u njemu kod vecine se te sposobnosti ispre tako reci nestanu desavanja se zaborave i duse se rode u novim telima.
Na primer Nefry da li te njeno ima vezuje sa nekim iz proslosti.Cuveni Faraon Egipta Nefertiti prelepa i prekrasna mudra i domisljata.Nefryn duh proslosti je Nefertiti i ima sposobnost privlačenja paznje ali isto tako spremna je da uz pomoc svojih biznstvenih zlatnih ociju u seknudi skenira covjeka cijelo njegovo tijelo do te mjere da zna kakve bolesti imam o cemu razmilja i ko je on.
-Ovo je tako cudno i ne znam sta da kazem ali ako je ovo tacno onda mi je sasvim logicnu kako znas sve te informacije,ali ja ako sam ovde to znaci da i ja imam svoj duh proslosti,?
-Naravno neki duhovi se nasledjuju naslednim a neki su individualni,Nefryina majka je vukodlak ustvari dok ona ima duh Neferiti to su individualni duhovi proslosti.Tvoj duh je koliko znamo nasledan al to nije sigurno tvoja porodica je imala naslednog duha proslosti sve dok tvoja majka nije pocinila preljubu bar je tako optuzena prvo moramo da dokazemo koji je tvoj duh da bi znali sta dalje moramo uciniti.
-Ja se nadam da ja sve ovo sanjam.Sta se nalazi tamo
*kazem dok pogledam u veliki ljubicasti dim koji je vec prekrio gradic na brdu.
-Ah mila ne idi nikada tamo taj dim nije dobar za tvoju kozu i kosu uzasan je i isusi te potpuno celu.
*dodaje Nefry dok namesta kosu za selfi.
-To je deo gresnih duhova proslosti drugi put cemo o tome sad kreni sa mnom...

VELIČANSTVENO PLAVODove le storie prendono vita. Scoprilo ora