Beni hala kucaginda tasiyordu ve eve yaklasmistik.annemle babamin gitmesine az da olsa uzulmustum cunku bu halde evde tek nasil kalacagimi dusunuyordum...
"Artik evde tek mi kaliyorsun?"
"Evt ama bugun nasil kalacagimi dusunuyorum."aglayacaktim benden hicbir zaman cikmayan o gozyasi cikacakti.simdi mi?
"Bu gece seninle kalmami istermisin?"
"Hhayir aa gerek yok!cidden"dedim ama o kararlidir onu taniyorum.
"Hadi ama,kalmam gerek senin icin daha iyi olur soz bisey yapmam"ddi pic smile atarak.anahtari istedi ve beni yere indirdi.
"Evdekiler seni merak etmesin austin?"hala cift goruyordum bu yuzden kapiyi ona actirdim.beni tekrar kucagina aldi ve salondaki koltuga yatirdi.dudaklariyla alnima dokundu diyemem resmen optu vakumladi... :D
Gozlerimi 2dk kapattiktan sonra eski haline donmuslerdi.ayaga kalkmaya hazir hissettigim bedenimi kaldirdim bikac adim attiktan sonra oh be dedim ve merdivenlere dogru ilerledim.tam merdivenin 3. Basamagindayken austin i benim odamdan cikarken gordum!
"Sen napiyodun ord-"diemeden kendimi yerde buldum.
"Ahhhh!"
"Ashhhhhhhh!!!!!iyi misin yasiyomusun lutfen bu bi ruya olsun lutfen lutfen..."
"Austin?ben burdayim"dedim
"Ohhh tanriya sukurler olsun."
"Benim icin neden bu kadar endiselendin?"
"E-endiselenmek mi?aa ben sadece bisey olursa basima kalma sonra diye bu kadar panik yaptim hepsi bu?!"
"Tamaaam hadi kalk artik ustumden!"
"Ustunde degilim!"
"Yari ustumdesin beyefendi kolun ustumde bak?!"
"Sen buna ustunde diyosan buna ne diyosun?"dedigi an tamamen ustume cikti hani filmlerde birisi farketmesin diye bi insan ustune olu koyarya onun gibi.bu ornegi verdim cunku digerini vermek istemedim :D
"Dudaklarimiz o kadar yakinki seni opmek istiyorum."
"Sen ne ictin austin?"
"Tek bildigim seni opecegim!"dedi ve ustume cullandi.dudaklari dudaklarimi esir almisti ve bedeni bedenime asagi dogru baski uyguluyodu.bu ne demek??
sonunda onu ittirdim ve ayaga kalktim
Odamda ne ictin ulan sen? yanlis amerikaliya bulastin dost!ben ic hislerimle cebellesirken bu cirkef yerde baygin halde siritarak ismimi sayikliyodu.neyse bu olanlari unutabilirim austin eminim bunu bilerek yapmamistir.onu kaldirip yataga goturdum.yatirdim ve yorgani ustune cektim.tam kendi odama gidiyordum ki (annemlerin odasindaki cift kisilik yataga yatirdim beyefendiyi huysuzlanmasin sonra) kolumu sertce ama yumusak bi el kendine cekti.kendimi yatakta buldum ayilmis olmali ki yorgani da ustume kapatti bana simsiki sarildi.ahhh!kurtulmak imkansiz.
"Austin birak beni!"kolum da kilitli kalmasaydi ona vurabilirdim ama o da yoktu.5dk debelendikten sonra gozum kaymaya basladi.aslinda ister istemez mutlu olmustum.pes ettim ve ona sarildim.hos br geceydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hey ben burdayim?!
Teen FictionWattpadde yeniyem bi kac tanidik var ama olsun ilk defa hikaye yaziyorum insallah begenirsiniz tanidiklarimi da bolum sonunda yazicam ii okumalar