Sabah saat 10:00 da kalktik.once ben kalkmistim ve benim kipirtimdan o da uyanmisti.
"Seni salak neden yanimdasin!?"dedim ve onu yere attim.
"Gece yatacak yer zor buldum uykucu?"dddi
"Hemen disari cik!"dedim dun gece noldugunu bende hatirlamiyorum o naptiysa artik.ben hastaydim hani o???
"Tamam queen sinirlenme"biraz olsun yumusadim.ama hala olayin etkisiyle kizgindim.disari ciktigi an dolaba sarildim ve ustumu degistirdim.ustumdd okul kiyafetleri vardi.EYVAH!OKUL???
Acele acele asagi indim ve austin'e
"Okula gec kaldik!"dedim ve kolundan ceke ceke( hala uykulu olsada) disari surukledim.kosa kosa okula gittik ve 3. Dersin sonunda okula vardik.emily teneffuste yanima gelip,
"Austin senin yanindamiydi?"diye sordu.saane mk derdim de bff diye sen isine bak ddim.bi sure olece birbirimize baktik.
AUSTIN'IN AGZINDAN,
onu kiskaniyorum.evet onu kiskaniyorum.o surtuk kate onu asagiliyor!ama o grurunu korumayi biliyo her zmn...iste onu bu yuzden seviyorum.aslinda sevmek degil de begenmek gibi hoslanmak ne biliyim daha duygularim kesinlesmedi.tamam biraz garip gelebilir ama onun yaninda hossettiklerim cok farkli?!nasil oluyosa artikkk???
Orada ne konusuyolarsa cok merak ediyorumcidden.keske o da bnden hoslansa.ama hic ole davranmiyor!yani onunla bi sansimi denemek isterdim.ahh bi dk yanima geliyor,
"Austin,bu sabah icin senden ozur dilerim,sana bagirmamaliydim.lutfen benden nefret etme?"ondan nefret edebilecegimi nasil dusunur???
"Nasil yani?"
"Yani benden nefret et ama sendne ayri kalmaya dayanamam mybff??"
"Senden ayri kalacagimi yada nefret edebilecegimi nasil dusunebilirsin?sana karsi hissettiklerim cok farkli!"
"Ne?"
"Bosver"o sirada zil caldi.
"Ne hissediyorsun bana karsi?cabuk sole derse gec kalirsam one oturmak zorunda kalirim.Bay Iggle tukuruyor."
Dedi aceleci bi ifadeyle.o zmn oz dk o saniye o salise o ... neyse uzatmayalim ilkokul cocuklarinin basligi yazdigi kalemin rengine benzedim.(anlamayan -kirmizi-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hey ben burdayim?!
Teen FictionWattpadde yeniyem bi kac tanidik var ama olsun ilk defa hikaye yaziyorum insallah begenirsiniz tanidiklarimi da bolum sonunda yazicam ii okumalar