"Aaa ben..."ded ve ardindan,
"Yani arkadas olarak(?)"dedim ama pek inanmisa benzemiyodu.bnde kendimi sonuna kadar cesaretlendirip toparladim ,
"Tamam ben seni se-"ahh artik diyim se bitsin su is yha.yok yok ben diyemicem en iyisi daha kolay bi yoldan hallediyim.nasil olsa koridordayiz kimse duymaz yada gormez.yavas yavas ona egilmeye basladim milim kalmisti hala sesini cikarmamisti cunku o da bana dogru ilerlemisti.tam nefesini icimd cekecekken o slk yine kapidan iceri girdi.
"JORDAN???" dedi ash buyuk bir telasla.2. Bi kavgaya hazir oldugumu sanmiyorum ama ne olursa olsun ashley'i korumam lazim...
ASHLEY'NIN AGZINDAN,
hayir hayir hayir hayir!olmaz austin'i bi kavganin ortasina daha atamam.onlara burdan gitmelerini soyleyecegim.
"Pardon ya,boldum mu?"
Tam gidecekken austin'i tuttum.
"Burdan gidin jordan"dedim.
"Burda ne isin var senin bidaha yuzume bakamazsin saniyodum!"dedi austin.
"Arkadaslarla yarim kalan bi hesabi tamamlicaz deyip saldiran jordan arkadaslariyla birlikte austin'i yerde 20 kere fln acimasizca dovduler.tabi bu sirada ben bos durur muyum.onu kurtarmaya calistim ama jordan beni bi kenara cekip,
"Sen benim olucaksin EN SONUNDA" dedi son kelimeye baski yaparak.sonra beni sıkıstırdıgı yerden birakip pislik arkadaslarini da alip gitti.bn de onu eve getirdim.bi sure sessizce durup basini oksadim.
"Ash?"
"Ah austin tanriya sukur iyisin!"
"Nerdeyim?"
Dudagi ve kasi patlamisti zor konusup nefes aliyodu.
"Benim evimdesin seni buraya jack'in yardimiyla getirdim."
"Bunu neden yaptin?"
"Seni sevdigim icin slk!"bunu dememle domates gibi pazarda satilacak hale gelmem bir oldu.tabi kucuk bey bunu duyar da durur mu?
"Beni sevdigini soyledin dimi,yanilmiyosam?
"Ahah bunlarin hepsi bi ruya hadi uyuuuu"dedim masallardaki gibi.(cabalarkene).
"Ash!"dedi sert bi sekilde.kestim konusmayi birak onu nefes bile almiyorum bennn.
"Bak ben ozur dilerim bi anlik bos bulundum.burdan gitmek istersen eyvallah ama beni bi daha gormek istemezsen-iste bunu kaldiramam."
Agzini acti ve,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hey ben burdayim?!
Teen FictionWattpadde yeniyem bi kac tanidik var ama olsun ilk defa hikaye yaziyorum insallah begenirsiniz tanidiklarimi da bolum sonunda yazicam ii okumalar