Jeg stirrer på hendes øjne. Hun begynder at kysse mig igen. Jeg begynder at kysse hende igen. "Er du sikker på det her?" Spøger hun. "Det ved jeg ikke, er du?" Svarer jeg. Jeg begynder at gå længere ned til hendes underliv. Jeg skulle lige til at kysse hendes kønslæber. "NEJ!" Siger hun hurtigt. Jeg får et chok og rejser mig op. Hun skubber mig væk og samler hendes tøj ind. "Hvad laver du?" Spøger jeg usikkert. Hun svarer ikke, og efter smækker hun med døren. Min mor kommer lige i det rette tidspunkt. Jeg løber ned af trapperne, og over til min mor. "Hvad sker der?" Spøger hun usikkert. Jeg giver hende bare skuldrene og går.
Jeg er virkelig ked af hvad der skete. Jeg hat ødelagt min chance. Hun kan sikkert ikke engang lide mig. Da det bliver aften gør jeg mig bare klar til at gå i seng. Jeg prøver at skrive til hende inden jeg går i seng. Men jeg har ikke fået nogle beskeder fra hende.
Næste morgen
Jeg går ind af døren til klassen. Jeg ser Lea og stopper op. Efter det sidder jeg mig på min plads, og hører efter læren. Vores time er slut nu. Jeg går ud af klasseværelset. Lea trækker mig ind i et rengørings skabet. Hun begynder at kysse mig. Jeg skubber hende fra mig. "Hvad laver du?!" Råber jeg næsten. "Undskyld for i går" Svarer hun. "Jeg ved godt at jeg gik over stregen" Siger hun igen. "Jeg er gay, og jeg kan ikke lave om på det" Siger hun trist igen, lige inden jeg skal til at sige noget. Jeg kigger hende dybt i øjnene. Hun giver et lille smil til mig. Vi begynder at kysse igen. Vi kysser faktisk lige indtil frikvarteret er slut.Mig og Lea har besluttet at tage hjem til hende efter skolen. På vej hjem til Lea, ser vi skolens lækreste pige. Mig og Lea stopper op og stirrer på hendes bryster. Hun vinker sexet til os. Men vi går bare videre. Da vi er hjemme hos Lea, smider vi vores tasker og løber op til hendes værelse. Da vi er nået ind på hendes værelse. Smider Lea mig i sengen. Hun ligger sig på mig, og begynder at kysse mig. Døren åbner hurtigt.
"Please skriv hvis i kan lide den, tak"
Håber i kan lide historien ❤️
YOU ARE READING
Best Friends But More?
Teen FictionSarah har været lun på hendes bedste veninde Lea siden skolen startede. Nu er Sarah og Lea begyndt at være mere sammen. Sarah bliver mere og mere tiltrækkende til Lea. En dag da Sarah og Lea tog hjem til Sarah skete der noget som Lea ikke helt synt...