Er Lea med en anden?🍆🍆

2.1K 12 3
                                    

Jeg kigger hurtigt over mod døren. Det var hendes storebror. Han åbner munden, af chok. Han tager et billede, men man kan kun se Lea's ansigt. Lea rejser sig hurtigt op, og løber efter hendes storebror. Hendes storebror nået lige at poste det, inden Lea fangede ham. Jeg tændte min mobil og kiggede på billedet han havde lagt op. Alle fra klassen likede det. Jeg var så pinelig. Heldigvis kunne man ikke se mit ansigt. Lea kom trist ind på hendes værelse. Jeg kigger hende dybt i øjnene. Hun går over mod mig. Hun sætter sig på mit skød, og der begynder at komme tårer fra hendes øjne. "Nu ved alle at jeg er gay..." Græder hun.

"Det kommer til at blive okay.." Svarer jeg usikkert. Lea ligger mig langsomt ned. "Skal vi fortsætte?" Spøger hun sexet. Jeg nikker sexet. Hun hiver langsomt min bluse af, og derefter min bh. Hun kysser mig blidt på munden. Lea stopper og kigger mig i øjnene. Så stikker hun tungen ud, og jeg slikker på den. Hun trækker mine bukser af og derefter hiver hun min trusser af. Hun hiver alt hendes tøj af, så vi ligger helt nøgen. Hun begynder at ride mig. Jeg udgiver et lille støn. Hun begynder at ride mig hårdere.

"OMG BABY GØR DE HÅRDERE!!!" Stønnede jeg højt. I det åbner døren igen. Det var hendes lille søster, Sophia. Hun var kun et år mindre end os. Hun kigger chokerede på os. Hun går langsomt ind og lukker døren. Sophia river hendes tøj af. Lea og mig sidder sig i sengen. Sophia sidder sig på mit underliv. Hun begynder at snave mig hårdt. Lea sidder sig bagved mig, og røre rundt i mit hår. Lea sidder sig på siden igen. Lea var lidt det 3 hjul nu. Mig og Sophia ligger os ned. Lea skubber Sophia ned af sengen, og hun ligger sig på mig. "Skrid!" Siger Lea til Sophia. Sophia går trist ud af døren. Mig og Lea er ligeglad med det, og leger lidt videre.

Næste morgen
Jeg åbner døren til klassen. Jeg er den første i dag. Men det er jeg vist ikke. Skolens lækreste pige, sad på en af bordene og snavede med Lea. Jeg er så sur ige nu. Jeg står bare og kigger. Jeg går ud af døren igen. Så de ikke lagde mærke til mig. En af drengene gik ind af døren. Og så den næste og så videre. Jeg blev ude indtil jeg var den sidste der gik ind. Da jeg gik ind sad alle normalt. Da jeg går ned mod min plads får Lea min opmærksomhed. Hun blinker til mig, og jeg stikker min tunge lidt ud. Efter timen ville jeg bare gerne finde en lesbisk pige. Så jeg kunne gøre gengæld. Så jeg går ud af klasseværelset. Lea står i døren, hun prikker på min underliv, for at tænde mig. Men jeg går bare videre. Der står en uskyldig pige med briller på gangen. Jeg trækker hende med ind i det lille skab. Jeg kigger hende dybt i øjnene, og begynder at kysse hende.

Lea kommer løbene ind. Hun smækker mig i røven. Men jeg stopper ikke med at kysse hende der pigen. Pigen trækker sig væk fra mig. Pigen løber ud af skabet, og Lea kommer tættere på mig. "Hvad har du gang i?!" Råber Lea næsten. "Hvad lavede du i morges?!" Råber jeg. "Jeg kyssede hende og hvad så?!" Svarer hun. "Det er jo de samme jeg lige har gjort?!" Siger jeg hurtigt. Lea kigger hurtigt ned i gulvet.

Tak fordi du læste dette kapitel 👍🏻🙈

Hai finito le parti pubblicate.

⏰ Ultimo aggiornamento: Dec 30, 2019 ⏰

Aggiungi questa storia alla tua Biblioteca per ricevere una notifica quando verrà pubblicata la prossima parte!

Best Friends But More?Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora