Lækkre Lea 🍆

2.9K 11 0
                                    

Hej jeg hedder Sarah. Jeg bor i et lille hus med min mor. Jeg er ene barn, og min far og mor er skilt. Jeg er ikke så meget ved min far. Da mig og Lea begyndte at være mere sammen, fik jeg måske et lille Crush på hende. Lea er min bedste veninde. Lige siden det har jeg ikke sagt noget til Lea, eller nogen andre.

Jeg sidder helt ned bagved i klassen. Hvor jeg kan lave hvad jeg vil. Ingen ligger mærke til mig. Så jeg sidder tit på min pc og ser nogen gange lidt Youtube.
Mig og Lea har aftalt at vi skal være sammen efter skole. Jeg har tænk meget på hvornår jeg skal begynde at vise hende at jeg har et Crush på hende. Og jeg tror det bliver i dag. Mig og Lea er på vej hjem til mig. Da vi for låst døren op og smide vores tasker, går vi op på mit værelse. Lea sidder sidder på sengen med hendes telefon. Jeg smider min hoodie, så jeg har t-shirt på. Jeg kravler op i sengen på en lidt sexet måde. Hun kigger hurtigt på mig og så væk igen. Jeg sætter mig helt op ad hende, og lader som om jeg ser med hvad hun laver på sin telefon. Hun kigger på mig igen, med et spørgsmålstegn ansigt. "Hvad?" Spøger jeg. "Ikke noget" Siger hun stille. "Jeg er sulten" Siger hun lidt efter. "Okay" Siger jeg bare.

Jeg kigger på hendes telefon, hun ser bare Instagram. Jeg kigger hurtigt over på gardinet og tilbage igen. Da jeg kigger på hendes telefon igen, ser jeg at hun så to piger kysse. Hun swiper hurtigt ned og lader som ingenting. Vi går ned i køkkenet og får lidt snacks. Derefter får vi op på mit værelse igen. Lea sidder sig helt over i et hjørne. Jeg kan næsten ikke se hende fra sengen af. Jeg hørte et lille kysse lyd da Lea startede videoen.
Hun kigger hurtigt på mig, men jeg kigger væk og lader som om jeg ikke har hørt noget. Lid efter går hun på toilettet. Jeg sætter hurtigt min telefon på boghylden der står ved siden af der hvor Lea sad. Jeg sætter den så jeg lige præcis kan se hvad Lea laver.

Jeg tager min pc frem så jeg kan se direkte fra min telefon. Lea kommer tilbage på værelset og sidder sig igen. Jeg kigger på hvad hun ser på telefonen. Hun så porn. Men ikke bare normalt porn men lesbisk porn. Derefter sætter hun drenge porn på. Så jeg bliver i tvivl om hvad hun er til. Da jeg går over mod hende slukker hun hurtigt sin telefon. "Hvad kigger du på?" Spøger jeg. "Ikke rigtig noget" svarer hun stille og bange. Jeg sætter mig på hendes skød.
Jeg sætter mine hænder på hendes skulder. "Hvad så du?!" Spøger jeg igen, imens jeg ryster hende frem og tilbage. Hun begynder at kigge ned mod mit underliv. Men hun kigger hurtigt væk igen.

"Jeg ved hvad du så" Siger jeg. Hun rødmer. "Okay, hvad så jeg?" Spøger hun mig så. "Det tror jeg godt vi begge ved..." Svarer jeg, imens jeg kigger mod hendes underliv. "Men...." Siger hun og kigger ned i gulvet. "Må jeg spørge dig om noget?" Spøger jeg. "Hvad?" Svarer hun. "Er du gay?" Spøger jeg så igen. Hun kigger på mod sit underliv igen. Jeg drejer hende hoved mod mit, og kigger hende dybt i øjnene.  " Det ved jeg ikke..." Svarer hun. Jeg kigger irriteret på hende. "Skal vi så finde ud af det?" Kommer det pludselig ud af mig. Hun kigger mærkeligt på mig. Jeg nikker. Hun nikker også. Jeg sidder mig langsomt over hende, og rækker mig helt ind til hende. Jeg skal lige til at kysse hende men så siger hun " Vent..!" "Hvad?" Svarer jeg. "Hvad nu hvis din mor kommer ind?" Spøger hun nysgerrigt. "Det er lige meget, fordi det gør hun ikke" Svarer jeg og kysser hende. I starten er hun ikke helt med, men til sidst kysser hun enda med tunge. Jeg prøver at fører det lidt videre end det. Så jeg prøver at få hendes bluse af. Det lykkes mig at få den af. Så jeg river også min af. Jeg flækker hendes bh af.

Den gik faktisk i stykker. Men jeg begynder at gå langs ned til hendes nippels. Lea har okay store bryster, så jeg nyder det. Lea udgiver et lille støn. Jeg går længere ned til hendes buksekant. Derefter hiver jeg hendes bukser af. Jeg begynder at lege med hendes trussekant. Jeg kigger op på hende. Hun har det der bange blik. Hun ved godt hvad der skal til at ske.

Mange tak fordi i gad at læse dette kapitel❤️

Best Friends But More?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora