Reggel egy nagy csapódásra ébredtem, ennek következtében pedig nyöszörögve a telefonomért nyúltam. 5:30. Mi a szar? Komótosan megfordultam, majd egyből felébredtem a látványtól. Warren a szobámban. Mit keres Warren a szobámban?
- Ömm...jóreggelt - köszöntem a hátának.
- Ó, jóreggelt - pillantott hátra. - Én ébresztettelek fel? - húzta el a száját.
- Igen, de nem baj. Mondd, mit csinálsz? - másztam ki az ágyból.
- Van egy kisszekrény amit még apa vett neked, de elfelejtettem összerakni, úgyhogy gondoltam megcsinálom ameddig... - akadt meg mikor felállt a földről és rám nézett. Basszus, tök elfelejtettem, hogy a pizsamám mindössze csak egy bugyi és egy sportmelltartó. - alszol - fejezte be végül a mondatot, de a szemét még mindig nem vette le rólam.
- Oh, köszi. Jól néz ki! - hajoltam a szekrényhez, kikerülve őt. Tényleg tetszett, csak nem értem miért hajnalban vesződött ezzel. - Amúgy mindig ilyen korán kelsz? - egyenesedtem vissza.
- Mm, ja, általában igen - bólogatott. - Nem vagy éhes? - kérdezte a szerszámai összepakolása közben.
- De, ehetünk - mentem bele. Már úgysem tudtam volna visszaaludni.
Lefelé menet azért beugrottam a fürdőbe egy köntösért. Anya és Jeremy is épp akkor keltek. Hiába van nyári szünet, hétkor mindketten elmennek dolgozni.
- Tessék, jóétvágyat gyerekek! - rakta elénk anya a palacsintát. Ezzel a házi recepttel mindenkinek belopja magát a szívébe.
A közös reggeli után anya megszállta a fürdőt, Jeremy meg a hálóban volt. Én úgy döntöttem körbe nézek még egyszer a házban, végülis már az én otthonom is. A legalsó szinten volt az edzőterem, az azzal szemben lévő ajtó pedig a medencére és a szaunára nyílt. Az edzőterembe lépve jobban szemügyre vettem a gépeket. Én annyira nem értek ezekhez, de az biztos, hogy nem egy-két fillér volt a beszerzésük. Az egyik sarokban volt egy magas gép, ami nagyon érdekelt, hogy mi.
- Szeretnéd kipróbálni? - hallottam meg Warren hangját, mire a hang irányába fordultam.
- Igazság szerint nem tudom, hogy kell használni - bigyesztettem le a számat.
- Én minden reggel nyolckor edzem, ha szeretnél csatlakozhatsz - jött be az ajtón, majd lerakott a padra egy kulacsot és egy törülközőt.
- Mm, okés, csak gyorsan átöltözöm - igyekeztem gyorsan az emelet felé. A cuccaimnak még a felét sem pakoltam ki, úgyhogy a bőröndömben kezdtem kotorászni. Végül egy rövidnadrágban és egy másik sportmelltartóban mentem vissza.
- Hu...öm... - mért végig Warren mikor beléptem. - kezdhetjük?
- Aha - mondtam, miközben összegumiztam a hajam. Eleinte csendben csináltam amiket ő is, majd mikor jött az ugráló kötelezés, pont egyszerre akadtunk bele és taknyoltunk el. Egymásra néztünk, majd kitört belőlünk a nevetés. Végre, valami őszinte reakció!
- Ahh, jól vagy? - állt fölém, majd a kezemnél fogva felrántott.
- Igen, köszi - nevettem még mindig. - Szerintem inkább mutasd meg, hogy kell használni azt a magas gépet - vetettem fel az ötletet. Warren engedelmesen odament az említett tárgyhoz, felugorva megfogta a fenti kapaszkodót, majd önerőből húzta fel magát. Igazából rájöhettem volna. Csinált tizet, majd leugrott. Mégcsak meg sem izzadt.
- Oké, most te jössz - nézett rám. Igen ám, csak elég magasan volt az a kapaszkodó. Még Warren is felugrott, hogy elkapja. Mindenesetre megpróbáltam, kétszer ugrottam fel, de a közelében sem voltam. Warren remekül elszórakozott rajtam, amit persze nem hagyhattam.
- Nevetés helyett segíthetnél inkább - mondtam nevetve.
- Segítsek? - kérdezte picit megkomolyodva.
- Igen, segíts - igazítottam meg a melltartó pántomat.
- Jólvan - mondta. Én a szemeimmel még mindig a kapaszkodót pásztáztam. Legalább lehetne rajta állítani, nem igaz, hogy nem gondolnak a kisebbekre. Épp ezen gondolkodtam, mikor hirtelen bizsergés fogott el. Warren keze épp a derekamat érintette. Gondoltam csak megfog, hogy felemeljen, de egyre lejjebb vitte az ujjait, már majdnem elért a tiltott zónámhoz, mikor megcsörrent a mobilja. Kis tétovázás után levette rólam a kezét, majd a zsebéből kivéve felvette a telefont. - Dolgom van, mit akarsz? - szólt bele idegesen, mire fokozódott a döbbentségem. Most én lennék a dolog?
Az edző gép már teljesen hidegen hagyott, így szembefordulva vele, válaszokra vártam.
- Jólvan, rendben, indulok - búcsúzott el Warren a telefon másik végén lévő személytől, majd kinyomva a készüléket, visszatette a zsebébe. - Most mennem kell - mondta, de még mielőtt elment volna, végig mért, majd mély levegőt véve távozott.
Nem tudom ki hívta fel, de köszönöm neki! A legjobbkor időzített. Nem értettem ezt az előbbit. Olyan szinten meglepett a dolog, hogy nem is tudtam mit reagáljak rá.
Remélem elfelejthetjük az egészet...20:00
Egész nap egyedül voltam. Ez csak azért volt jó, mert végre kipakoltam és be tudtam rendezkedni. Nem tudom anyáék hol lehetnek, mindenesetre nem vártam meg őket a vacsorával. Épp a tegnapi spagettit melegítettem, mikor csörgött a vonalas telefon.
- Halló? - szóltam bele.
- Én vagyok az, minden rendben, kicsim? - hallottam meg anyám aggódó hangját.
- Ja, persze, csak eltartott egy kis ideig, mire megtaláltam a nappalit - mondtam, mire nevetés hallatszott a vonal másik végéről.
- Jólvan akkor, csak azért hívlak, mert miután lejárt a munkaidőm, beugrottam Jeremyhez, és most céges partira megyünk, úgyhogy ne várjatok ránk - hadarta.
- Ahh, de jó...Mindegy, jó szórakozást! - mondtam, majd leraktam.
Vacsora után elmentem fürdeni. Nagyon jó volt, a fenti kád olyan mint egy jakuzzi. Még masszázs funkciója is van. A szobámba érve felkaptam egy fekete selyem háló inget, majd bevágódtam a tévém elé. Már vagy egy órája ment a film, mikor hirtelen csengettek.
00:15. Ki lehet az ilyenkor? Anyáék? Dehát nekik biztos van kulcsuk. Egy betörő meg csaknem csengetne be, ha ki akarná rabolni a házat. Felkapcsolva a lámpákat, lementem a bejárati ajtóhoz, amin egyébként nincs kukucs lyuk.
- Szia, te vagy Erin, ugye? - szólalt meg egy magas szőke hajú srác.
- Igen - bólintottam.
- Ahh, de jó! - sóhajtott fel. - Megtaláltam! - kiabált oda a...bokornak?! Mivel elég hülyén néztem, az ajtóban támaszkodó fiú magyarázatot adott.
- Haza hoztam a bátyád - mutatott a bokor irányába és most, hogy tudtam mit kell keresni, észrevettem az ott üldögélő Warrent.