Part 6

18 0 0
                                    

At home,
Kyaw " က​ေလး ......က​ေလး......က​ေလး.....က​ေလး ထ​ေတာ့....အိမ္​​ေရာက္​ၿပီ..."
Zyan " aww inn ျမန္​တာ....က်​ေတာ္​ ခဏအိပ္​ဦးမယ္​ ....."
Kyaw " အိပ္​တာက အိပမလို႔ ရပါတယ္​ တစ္​ခုခု စားၿပီးမွအိပ္​​ေလ.... ကို ​ေလး ​ေလးစိန္​ကို တစ္​ခုခု လုပ္​ခိုင္​းလိုက္​မယ္​........က​ေလးစားခ်င္​တာမ႐ွိဘူးလား........တစ္​ခုခု​ေလ....."
Zyan " မသိဘူး....႐ွိလည္​းမရ​ွိ​ေသးဘူး.......အိပ္​ခ်င္​​ေနပါၿပီဆို ​ေတာ္​​ေတာ္​ကို​ေလ​ေပါတယ္​....ခုသြားအိပ္​လို႔ရၿပီလား......"
Kyaw " inn ရၿပီ လာကိုယ္​ အခန္​းလိုက္​ျပမယ္​......"
Zyan " ummm......က်​ေတာ္​ အခန္​းက အရင္​က အခန္​းမဟုတ္​​ေတာ့ဘူးလား .... လာ​ဗ်ာသြားမယ္​ျမန္​ျမန္​ အိပ္​ခ်င္​ၿပီ......."

သို႔ႏွင္​့ အခန္​းသို႔​ေရာက္​​ေသာ္​.....
Zyan " ဒါ ခင္​ဗ်ားအခန္​းမဟုတ္​ဘူးလား ....."
Kyaw " inn ​ေလ က​ေလးအခန္​းဆိုလည္​းဟုတ္​တယ္​.....က​ေလးက ခုကစၿပီးကိုယ္​နဲ႔ အတူတူအိပ္​​ေပးရမယ္​......"
Zyan " ဟာဗ်ာ အဲလိုႀကီး​ေတာ့ မ​ေကာင္​းပါဘူး....က်​ေတာ္​ အရင္​က အခန္​းမွာဘဲသြားအိပ္​လိုက္​ပါ့မယ္​... က်​ေတာ္​ က လြပ္​လြပ္​လပ္​လပ္​ဘဲအိပ္​ခ်င္​တာ..."
Kyaw " က​ေလးက ကိုယ္​့ကိုမခ်စ္​​ေတာ့ဘူးလားဟင္​ ကိုယ္​နဲ႔​ေတာင္​ အတူတူ မ​ေနခ်င္​​ေတာ့ဘူးလား.....ကိုယ္​့ဆနၵကိုဒါ​ေလး​ေတာ့လိုက္​​ေလ်ာ​ေပးပါ...က်န္​တဲ့ က္ိစၥကိုယ္​ၾကည့္​့႐ွင္​းမယ္​...ok? ၿပီး​ေတာ့ က​ေလးက ကိုယ္​နဲ႔ အနီးကပ္​႐ွိ​ေနမွ ကိုယ္​ က​ေလးကိုစိတ္​ခ်ႏိုင္​မယ္​.....ၿပီး​ေတာ့​ေလ ကိုယ္​ က​ေလးကို ဘယ္​​ေလာက္​ခ်စ္​လဲ သက္​​ေသျပဖို႔ဆို ကိုယ္​တို႔​ေတြနီး​ေနမွ​ေလကြာ...​ေနာ္​ .....ကိုယ္​ က​ေလး​ေလး ကိုယ္​့​ေဘးမွာႏွစ္​ႏွစ္​ၿခိဳက္​ၿခိဳက္​အိပ္​​ေပ်ာ္​​ေနတာ​ေလးကို ကိုယ္​ျမင္​ခ​်င္​လို႔ ၿပီး​ေတာ့ က​ေလးနဲ႔ အတူ မနက္​ခင္​းတိုင္​းႏိုးထလာခ်င္​လို႔...."
Zyan " ၿပီး​ေရာဗ်ာ....ခင္​ဗ်ားက အခုမွ​ေဆးရံုကဆင္​းတဲ့လူကို ​ေတာ္​​ေတာ္​ အသားယူ တာမ်ား​ေတၿပီ  က်​ေတာ္​ကိုလံုးဝမထိပါဘူးလို႔ကတိ​ေပးမွ ခင္​ဗ်ားဆနၵကိုလိုက္​​ေလ်ာ​ေပးမယ္​......"
Kyaw " က​ေလးကကြာ..."
Zyan " ခင္​ဗ်ားမလိုက္​​ေလ်ာ​ေပးႏိုင္​ရင္​ အတူတူ တစ္​ခန္​းထဲမ​ေနႏိုင္​ဘူးဗ်ာ....."
Kyaw " ok ok ok ​ေပးတယ္​....."
Zyan " ok အဲတာဆိုအိပ္​​ေတာ့မယ္​  က်​ေဆာ္​က ဘယ္​ဘက္​အိပ္​ရမွာမလား....."
Kyaw " inn have a sweet snat"
Zyan " 😏😏😏😏" ...
....
....
....
.....
.....
......
.......
......
Kyaw " ​ေလး​ေလး စိန္​ က​ေလးစားဖို႔ တစ္​ခုခုလုပ္​ပါအံုး...."
S" ဟုတ္​ကဲ့ သခင္​​ေလး...."
Kyaw "ၿပီး​ေတာ့​ေျပာထားရဦးမယ္​ .....ဒီက​ေ႐ွ႕ ထမင္​းခ်က္​ရင္​ မာ​ေအာင္​မခ်က္​​ေတာ့နဲ႔​ေနာ္​ ​ေပ်ား​ေပ်ာ့အိအိ​ေလးျဖစ္​​ေအာင္​ခ်က္​ ၿပီး​ေတာ့ ငါးဆို ငါးၾကင္​းမခ်က္​နဲ႔ ဟင္​းခ်ိဳမႈန္​႔​ေတြ မသံုးနဲ႔ က​ေလးကမစားဘူး....."
S " ဟုတ္​ကဲ့ပါ႐ွင္​ ခုမွ သခင္​​ေလးမ်က္​ႏွာလန္​းလန္​း​ေလးကိုျမင္​ဖူး​ေတာ့တယ္​ ......"
Kyaw " ​မနက္​ျဖန္​ကစၿပီး....က်​ေတာ္​ ကို ​ေန႔လည္​စာ ထမင္​းထုပ္​ျပင္​ၿပီး ပို႔​ေပးပါ......က​ေလးကိုလာပို႔ခိုင္​း​ေပး​ေနာ္​ ..😁😁😁😁😁😁"
S" ဟုတ္​ကဲ့႐ွင္​့ ...."
Kyaw " ရၿပီ....က​ေလးအတြက္​ တစ္​ခုခုသြားလုပ္​​ေပး​ေတာ့.....က်​ေတာ္​ အ​ေပၚခဏတက္​လိုက္​ဦးမယ္​....ဆင္​းလာရင္​စားမယ္​​ေနာ္​...က်​ေတာ္​အတြက္​ပါ တစ္​ခါတည္​းခ်က္​ထား​ေပး...."
S" ဟုတ္​ကဲ့ "
Ahannnn.....က​ေလးႏိုး​ေသာ္​​ေပါ့.....
Zyan " umm.... ကို​ေက်ာ္​​ေဇယ်ာထြန္​း......ထ​​ေတာ့အိပ္​မွာျဖင္​့ ခုတင္​​ေပၚတက္​အိပ္​​ေလ.....ခုကထႏိုင္​ရဲ႕လား......."
Kyaw " က​ေလးႏုိးၿပီလား ကိုယ္​ထၿပီ......က​ေလးဗိုက္​ဆာၿပီလား......လာထ ကိုယ္​ ​ေလး​ေလးစိန္​ ကို တစ္​ခုခုလုပ္​ခိုင္​းထားတယ္​....."
Zyan " အင္​းအင္​း...."
...
....
....
.....
.....
Kyaw " ​ေလးစိန္​ ၿပီးၿပီလား က်​ေတာ္​တို႔ ည​ေနစာစား​ေတာ့မယ္​...."
S " ၿပီးၿပီ သခင္​​ေလးတို႔ လာ လာ က်မ တစ္​ခါတည္​းျပင္​ထားတယ္​ "
Kyaw "လာ က​ေလး လာ.... စားၾကမယ္​ ...." Zyan " ok "
..
....
Zyan " ​ေလး စိန္​ က်​ေတာ္​ က ....."
S" သိၿပီးပါၿပီက​ေလးရယ္​ ..... သခင္​​ေလး က ​​ေျပာျပထားလို႔ သိပါတယ္​...."
Zyan " 😁😁😁​ေနာက္​ဆို က်​ေတာ္​​့ကိုဆံုးမ​ေပးပါအံုး​ေနာ္​......"
S" ​ေကာင္​းပါၿပီ႐ွင္​..."
Kyaw " က​ေလးစား​ေတာ့​ေလ "

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 11, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ထူးကဲခ်ိဳၿမိန္​​ေသာ Where stories live. Discover now