Park Mary dağılan Twilight üyesi Alex ile ayrıldıklarını açıkladı.
By: marlex
2 hours ago
Source: KpopNewsMerhaba benim gibi yıkık marlex shipperlar. Bugün size üzücü bir haberim var.
Bildiğiniz üzere Twilight dağıldı ve Alex şirket ile olan ilişkisini kesti. Bununla birlikte Mary Alex ile hiçbir şekilde kameralara yakalanmadı ve sosyal medyada ilişkileri hakkında konuşmadı.
Böyle olunca da çoğu kişi onların ayrıldığını düşünmeye başladı.
Kpopnews muhabirleri sabah Mary'i havaalanında yakalamayı başardı.
Mary ne kadar isteksiz olsa da onları kırmayıp küçük bir röportaj yapmayı kabul etti.
Muhabir: Nereye gidiyorsunuz?
Mary: Londraya ailemin yanına
Muhabir: Yoksa buraya dönmeyecek misiniz?
Mary *gülümser*: Döneceğim ama küçük bir tatil yapmak istiyorum. Döndüğümde radyo programında Moonles'i ağırlayacağım.
Muhabir: Bu kaçamağa sebep olan nedir? Yoksa ilişkiniz yolunda gitmiyor ve bunun için kafa mı dinlemek istiyorsunuz?
Mary: Aslında bu konuyla ilgili yapacağım konuşmayı ertelemeye çalıştım ama artık konuşma zamanı geldi. Alex'in isteğiyle yollarımızı ayırdık. Ve şu an sadece kariyerime odaklanmak istiyorum.
Muhabir: Sizce ayrılmanızın sebebi ne?
Mary: Üzgünüm daha fazla konuşamam uçağım kalkmak üzere
Netizen Comments
|-21 +56| İkiniz de mutlu olun
|-54 +234| Bence bu ilişkide 3. Bir taraf var ㅋㅋㅋ
|-276 +26| Mary Alex'i haketmiyordu
|-45 +67| Ayrılmak isteyem Alexmiş. Hem grup üyelerine karşı hem de Mary'e karşı bencil davrandın Alex...
|-21 +87| Lütfen Mary'i rahat bırakın. Zaten ilişkileri açıklandığı günden beri nefret alıyor.
|-62 +213| Alex oppacılarınin kahkahasını duyabiliyorum ㅋㅋ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❝Siren Idols❞
No FicciónSiren Ent. bünyesinde çıkış yapan bütün grup ve sololar'ı yakından takip et!