[Hot] Kim Min Joon yakında şirketin eskisi kadar aktif olacağını duyurdu
By: oasistan
Source: KpopnewsMerhabq sevgili Siren Stanler! Size harika bir haberim var. Siz benim kadar mutlu olur musunuz bilmiyorum ama ben günün en iyi haberini aldım.
Kpopnews muhabirleri Siren Ent ceosu Min Joon'u havaalanından çıkarken yakalamayı başardı.
Şirketin aktif olmadığı zamanlarda kameralardan çekinen Min bu sefer bizi kırmadı.
Muhabir: Merhaba! Öncelikle çok yakışıklı görünüyorsunuz
*Min güler*
Min: Uh, teşekkür ederim
Muhabir: Çok uzatmadan ve sizi sıkmadan sorumu sormak istiyorum. Siren Entertainment bir süredir aktif değil ve fanlar ne zaman geri döneceğini merak ediyo.
Min: Bugüne kadar bu konu hakkında konuşmaktan çekindim çünkü bir şeyler tam kafama oturmamıştı. Siren'i geri açıp açmayacağımı tam bilmiyordum. Ama sonra stajyerlerimizi, idollerimizi ve bizi seven her zaman destekleyen fanlarımızı düşündüm bu yüzden en iyi fikirin geri dönmek olduğuna karar verdim.
Muhabir: Peki geri dönüşünüz ne zaman olacak?
Min: Henüz kesin bir tarih veremem ama ilk önce şirketteki stajyerlerle toplantı düzenleyeceğim ve hâlâ bizimle çalışmak isteyip istemediklerini kararlaştıracağız. Sonra Moonles için bir single çalışması yapacağız.
Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Netizen Comment
[+123 -32] Eskisi kadar popüler olmayacak
[+234 -100] Şirketi takip etmiyorum ama fanlar adına sevindim
[+56 -8] Moonles tanrıçalarım sonunda *-*
[+156 -47] Sık sık böyle aralar verirseniz tutunamazsınız
[+163 -7] Sonuna kadar destekleyeceğim fighting Siren ve Moonles
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❝Siren Idols❞
No FicciónSiren Ent. bünyesinde çıkış yapan bütün grup ve sololar'ı yakından takip et!