7

80 6 0
                                    

Sejak pertengkaran perang kedua haritu. Hubungan Jinyoung dan Sujin jadi semakin merenggang sehinggakan mereka tak sempat bersua muka.
Sujin akan menguncikan diri dibilik lain dan Jinyoung dibilik lain. Rumah pun seperti tiada orang.

Bila Jinyoung keluar dari bilik mesti Sujin masuk ke dalam bilik. Sehinggakan tak sempat Jinyoung tak sempat langsung untuk melihat gadis tersebut.

Tapi Sujin akan keluar bila waktu untuk dia hidangkan makanan untuk Jinyoung. Mereka tak bertegur tapi Sujin tetap akan siapkan keperluan Jinyoung.

" haih, Sujin. Kenapa dengan kau ni? Miss u " matanya melirik melihat bilik Sujin dibawah tangga.

Bbip

- i need you right now DR. JINYOUNG! - Dr.Yejin

Dengan sepantas kilat Jinyoung mengambil coat doktornya dan bergegas keluar. Makanan yang siap untuk dijamah tidak disentuh langsung.

- okey, i'm otw now

________

[ Sujin's POV ]

" dia pergi dah ka? " soal Sujin dan perlahan-lahan keluar dari bilik. Memang tak nampak langsung figura Jinyoung disitu.

Kakinya melangkah ke pintu hadapan dan melihat jika kereta Jinyoung masih diluar. Dan kereta Jinyoung tak ada.

Dia menghembus nafas lega.

" Jinyoung! Aku rasa terseksa gila tak cakap dengan kau tau tak. Aku rindu kau lah ayam gila " gambar perkahwinan mereka ditatap lama dan diusap lembut. Bibirnya perlahan-lahan terukir senyuman.

" shit. Yerim tak guna "

Gambar perkahwinan mereka diterbalikan dan diletak semula.

" haahlah, aku kena call oppa "

Tangannya laju menaip untuk mendail seseorang.

" annyeong oppa, ni Sujin. Jom keluar. Sujin ada benda nak cerita ni. Okey, location kafe' Sujin. Ha, bye "

#TBC

[ OG ] Only You2 | BJWhere stories live. Discover now