😖Igérem belém zúgsz😖

1.1K 79 3
                                    

Jm pov:

Reggel arra keltem, hogy Jungkook szororsabban magához ölel. Ja igen azt mondta, hogy csak is vele aludhatok. Ahogy fejemet felé fordítottam szembe találtam magamat a békésen szuszogó fiúval. Próbáltam ki szabadulni de mindig vissza húzott magához.

Meg próbáltam még párszor, de még mindig nem sikerült. Na mindegy ki használom az alkalmat, hogy sokáig aludhatok. Telefonomat le némítottam, mert este elfelejtettem.

Jk pov:

Arra ébredtem hogy Jimin lába az én derekamat öleli át. Meg símítottam arcát, majd közelebb hajoltam a füléhez és bele súgtam.
-Jó reggelt manó-erre ő megpróbálta ki nyitni a szemét, de nem sikerült neki. Egy gyors mozdulattal meg dörzsölte a szemét, majd ki kinyotta.
-Jó reggelt-súgta vissza
-Jól aludtál? - simítottam meg azt a lábát ami a derekamon volt. Furcsálta a tettem, de figyelmen kívül hagyta.
-Nagyon jól-huzza ampró mosolyra a száját.  Pár percig még néztük egymás szemét, de nekem egy ideje az agyam csak a száján járt. Ohh istenem. Nagyon meg szeretném csókolni azokat a telt ajkait. Jó inkább le megyek valamit csinálni, mielőtt le nem kapom.
-Kérsze kávét?
-Azt nem iszok. Kakaód van?-nézett szúrósan
-Van hát
-Akkor azt kéreeeek
-Mint egy kis gyerek. És enni mit kérsz?
-Müzliit-vigyorodott el

Ki keltem az ágyból. Fel vettem a papucsomat, majd az ajtó felé indultam amikor Jimin a hátamra ugrott.

-Hát te? - néztem rá
-Gondoltam le viszel ha el bírsz és nem baj
-Na menjünk akkor-indultam meg. Lent félkézzel csináltam a dolgom a másik kezemmel pedig Jimint tartottam. Miután kész volt nekem a kávé és neki a kakaó,meg a két tál müzli le tettem, majd le ültünk az asztalhoz. Előszőr meg ettük a müzliket. Aztán neki lettunk az italnak.

Én már meg ittam amikor Jimin az utolsó kortyjai után le tette a poharát. Kakaós maradt a szája. Jézusom így még aranyosabb. Esküszöm én nem bírom ki. Olyan aranyos és dögös is egyben.

-Kakaós maradt a szád. Várjál le törlöm-de szalvéta helyett inkább meg csókóltam. Nem bírtam ki. Fura módon vissza csókolt. Kakaósan még finomabbak az ajkai, alapból is. Levegő hiány miatt el váltunk, de nem hagytam szóhoz jutni, mert előbb meg szólaltam.

-Tudod Jimin-simítok arcára-ez alatt a pár nap alatt én nagyon beléd zúgtam. Amióta el jöttél velem inni azóta, csak rajtad jár az eszem ha nem vagy mellettem. Nem bírom ki nélküled. Tudom rossz lehetett rólam az első véleményed, de szeretném ha ez meg változna. Lehet hülyén fog hangzani. Sőt biztos hülyén fog hangzani, de ez engem nem érdekel. Lennél a.. párom?

Miután el mondtam mondanivalómat Jimin arcomat két keze közé fogta és fejemet maga felé fordította.

-Dehogy is hangzik hülyén. Lehet te biztosra tudod, hogy mit érzel irántam vagy ehez hasonló, de én még nem tudom mit érzek irántad. Az biztos, hogy ha nem vagy melletem sokszor a fejemben jársz. De. Szeretném ki bróbálni veled. Szóval szívesen leszek a párod Jeon Jungkook-majd megcsókólt. Hirtelen jött, észbe kaptam és vissza is csókóltam.

-Ne aggódj Jimin igérem belém zúgsz

‧₊˚. ゃ ུ۪۪⌁ ✧•.*✧‧₊˚. ゃ ུ۪۪⌁ ✧•.*✧‧₊˚.
Először is tudom rég volt rész, de most itt van egy. Meg próbálok suli időben is aktívabb lenni.

És szeretném meg köszönni, hogy ennyien olvassátok a könyvet és hogy tetszik. 🥵😖❤️

✗My harasser✗[𝒔𝒛𝒖̈𝒏𝒆𝒕𝒆𝒍]Where stories live. Discover now