Jm pov:
Reggel felkeltem gyors rá pillantottam a telefonomra. Még csak fél hét van, nem baj le megyek csinalok reggelit Jungkook ugy is 7 körül szokott kellni, szóval van meg időm. Felkaptam a földről Kook ingjét magamra kaptam és mentem is a konyhába. Amúgy egy kicsit se nagy ram az ing.
Ki nyitottam a hűtőt és láttam, hogy van tojás. Kook úgy is szereti a rántottát "kevés" békönnel, vagyis állitása szerint kevés amennyit ő szokott hozzá enni, de igazáből egy nagy családnak is eléglenne annyit eszik.
Éppen terítettem meg amikor meg hallottam Kookot
-Jó reggelt! Hmm csodálatos illata van-nyomott egy puszit homlokomra és le ült az asztalhoz
-Jól aludtál? - vettem le a kötényt és én is le ültém
-Csodálatosan-vigyorgott rám azzal a perverz fejével, de az a baj, hogy ettől is el pirulok.
-Ne vigyorogj inkább tömd magadba a reggelit mielőtt kihül- és egyből enni kezdtem
-Tegnap este mást tömtél magadba
-JUNGKOOK! - takartam el az arcomat annyira vörös lett a fejem. Olyan zavarba ejtő a tegnap estéről beszélni, igazából nem ez volt az első, még 17 évesen bedrogozva egy melegbarban de itt nem is ez a lenyeges, hanem az, hogy szeretem Kookot és ezért olyan zavarba ejtő erről beszelni.
-Mi az? Csak nem a gondolattol is el pirulsz? - annyira ismer engem
-I-inkább együnk- ettem tovább*Másfél 🕒 később*
-Kook...
-Igen? - feküdt át a hasára
-L-lehet egy orisi k-kérdésem?
-Persze manó
-Mikor ismerhetem meg a szüleidet?
-Soha
-Miért?
-Mert nem és kész, nem akarom, hogy találkozz velük apám egy pénzéhes paraszt, anyámat meg hagyjuk is!
-Nade Jungkook fel neveltek, meg hát mégis csak a szüleid!
-SZERINTED! MINDIG CSAK MAGUKKAL TÖRÖDTEK SOSEM JÖTTEK ODA MEG KÉRDEZNI HOGY, HOGY VAGYOK MINT AHOGY GONDOLTAM, HOGY JÓ SZÜLÖK! MEG EHEZ SEMMI KÖZÖD! -förmedt rám, rosszul esett, hogy ordított velem. Sosem csinált velem ilyet, egyszer sem. De nem szabad sírnom, hisz ez csak egy kis vita
-Ohh kicsim nem akartam veled kiabálni, csak nagyon fel idegesít ha valaki a családomról kérdez- simította volna meg ez arcomat, de inkább el rohantam. Nem tudom meg ilyedtem, nincs okom félni tőle, de most hirtelen történt.Futottam és csak futottam, nem tudom hova, de egy játszótérre jukadtam ki ezen a környéken nem jártam még. Leültem a hintába és sírtam tovább. 2 perc se telt elamikor három srác közeledett felém, szerintem be vannak rúgva.
-Ohh szia cica-hajolt le hozzám az egyik-van kedved játszani velünk?
-N-nincs - válaszoltam röviden
-Na ne kéresd magad-simította meg az arcom
-Hagyj-löktem el a kezét és meg próbáltam el menni de le lökött a földre és fölém mászott
-Innen nem menekülsz amig meg nem baszunk-fejezte ki magát finoman. Próltam el lökni magamtól, de inkább csak fel idegesítettem ezzel, össze húztam magamat, de ez is sikertelwn volt. A nadrágomat akarta ki gombolni amikor valaki le szedte rólam.
-Nem érted amit mondott!? Fogyatékos vagy? - Kook volt az. Mire pislogtam egyett már ütötte is, a másik kettő le szedte a haverjárol Kookot és ez egyik be húzott neki, de Kook mindkettőt ki ütötte, meg ragadta a karomat és fel segített a földröl.
-Még egyszer meg ne lássalak titeket a közelében - és el indult velem. Körübelül az utca sarkáig sétáltunk, amig meg nem állt. - Jimin én annykra sajnálom. Nem akartam velede kiabá) ni komolyan. Meg tudsz nekem bocsájtani? - át karoltam és sírni kezdtem.
-A-annyira féltem, h-hogy meg erőszakolnak. H-ha te nem vagy ott nem tudom mit csináltam volna egymagam-kezdtem el sírni erőteljesebben.
-Semmi baj ne sírj. Nem engedem hogy akárki egy ujjal is hozzád érjen. Te csak is az enyém vagy-csókólt meg.🥓Itt a vége fuss el véle, mára ennyi volt a gyerek mesékből, hamarosan folytatjuk alidjatok jól. Aki nem hiszi el az derítse ki maga🥓(ez olyan kis romcsi volt hehe)
VOUS LISEZ
✗My harasser✗[𝒔𝒛𝒖̈𝒏𝒆𝒕𝒆𝒍]
FanfictionJimin egy könyvtárban dolgozik. Nincs olyan sok barátja, de van egy legeslegjobb Kim Taehyung A könyvtárosunk napját egy "rossz fiú" teszi tönkre . A neve Jeon JeonGuk, nem is olyan rossz, csak annak mutatja magát, igazából nagyon művelt. Egy napo...