Би: чи яаж ийм хурдан
__: ийм ховор цустай хүн ойд ганцаараа байж болно гэж үү? Гээд тэр ямар нэгэн зүйлийг шунан үнэрлэж байлаа. Чиний цус хотоор нэг үнэртэж хамаг шуналыг минь хөдөлгөж байна... би чамаас дусал цус ч үлдээлгүй сормоор байна гэхэд хамаг бие минь арзагнаж бие минь чичирч эхлэлээ... Аймшигтай, түүний хэлсэн үг бас тэр миний хүзүүнд ойртох нь мэдрэгдэнэ. Түүний амьсгал нь хүзүүнд минь мэдрэгдэж байна...
Хамаг бие арзагнаж байна... Аймшигтай юм. Түүний хэлсэн үг бас тэр миний хүзүүнд ойртсон нь мэдрэгдэж байгаа бүгд аймшигтай ...
Би айсандаа эргэж харалгүйгээр харсан зүг рүүгээ гүйлээ... Хамаг биеийн минь шар үс босож нурууг минь даган хүйтэн хөлс цувна... Тэр гэнэт урд минь гарч ирэн
__: гэнэн байна даа... Гэхэд би арагш ухран
Би: чи надаар яах гээд байгаан гэж түүнээс асуухад тэр чанга инээн
__: харин чамаар ядын билээ...
Арагшаа ухарсаар нэг зүйлд тулахад ямар нэгэн амьтны амьсгал чихэнд сонсогдох нь тэр. Эргэж хартал түрүүний аймар том чоно тэр залуу руу аймшигтай харцаар харна.
__: их сонирхолтой юм гээч... чи түүнийг хамгаалах гэж ирээ юу? Дөнгөж чоно болох гэж ядаж яваа чи юу даа гээд чанга инээх нь ойд цуурайтана.
Тэр том чоно шууд л тэр залуу руу дайрч, аймшигтай хурдан бас хүч түүнээс мэдрэгдэн. Би цочролоосоо гаран гэрийнхээ зүг хамаг хурдаараа гүйн гэртээ орж ирэн хувцсаа ч тайлалгүй хөнжилдөө орон энэ бол зүүд гэж амандаа бутнана...
Өглөөний нар ганцхан над дээр тусаж байгаа мэт би аймшигтай халууцсаар нойрноосоо сэрлээ... Аргагүйдээ хамаг хувцастайгаа унтчихсан юм чинь халууцалгүй яахав өглөөний цайгаа уугаад хамгийн зузаан хувцсаа өмсөөд дахиад нөгөө ой руу орж ирэхэд энд тэндгүй модны хугарсан мөчир бас самардсан мөр харагдана. Би улам л ойн гүн лүү орно хамаг сонирхол минь хөдөлж ямар нэгэн юм олох юм шиг санагдсаар нилээн хол явчиж... Ойн гүнд нэгэн хуучирсан байшин харагдлаа... нилээн хуучирсан байшин
Би байшингийн хаалгыг тогшвол эмээ хаалга нээж өгөх нь тэр. Хамгийн гайхалтай нь тэр эмээ нүүрэндээ ямар нэгэн амьтанд самардуулсан гэмээр том сорвитой байсан юм.
Би: сайн байна уу? Гээд би бөхийхөд
Эмээ: сайн сайн байна уу? Ямар хэргээр явна?
YOU ARE READING
→→→ ♦ RED RIDING HOOD ♦ ←←←
FanfictionYou say you don't believe in vampires but don't you know that someone that always comes in your darkest hour and ***** The life out of you unable to find the light even while the sun shines so bright You say you don't believe in werewolves but...