Telefonumun titremesi ile yatağımda irkildim.
Masanın üzerinde olan telefonumu korkuyla elime aldım ve mesaj kutuma girdim.
O an resmen şok olmuştum çünkü mesajı atan kişi beni arayan yabancı numaraydı.
"Telefonunun ve kapının her çalışında hissettiğin korkularının sebebi olduğum için özür dilerim ama sana söz veriyorum mutluluğununda sebebi ben olucam."mesajda aynen böyle yazıyordu ve ben mesajın ne demek istesiğini anlayamamıştı.
O geceden sonra her gece saat tam ikide kapı çalıyordu ve diğer yandanda telefonum aynı numara tarafından aranıyordu. He zamanki gibi telefonumu açtığımda karşı taraftan ses gelmiyordu. Ve bu beni daha çok tedirgin ediyordu. Bu olaydan anneme ve babama nedense bahsetmemiştim çünkü onları durduk yere telaşlandırmak istemiyordum.
O gecenin ertesi günü annem ve babam izmirden dönmüşlerdi ve anneannemin durumuda gayet iyiyi. Bir an kapım çalındı ve içeriye birisi girdi tabikide kimin olduğunu anlamam geç olmadı çünkü odama annem girmişti .Annem yani mine hanım genelde ona mine hanım derdim bu her ne kadar annemin hoşuna gitmesede benim fazlasıyla hoşuma gidiyordu. Evet nerde kalmıştım heh annem öğretmendi ve kolejde öğretmenlik yapıyordu. Babam ise yani harun bey canim babacım özel bir şirketin sahibiydi ve durumumuz fazlasıyla iyiydi.
Annemin sesiyle irkildim " kızım kumsal hadi kalk bak okulunun ilk günü ve sen hala uyuyorsun biraz daha uyumaya devam edersen okula ilk günden geç kalıcaksın."o an yataktan öyle bir fırladım ki annem bu halimi görünce büyük bir kahkaha patlattı. Bende annemin kahkahasına karşılık omuz silktim . Arkadaşlar malesef ben bu sene 11. Sınıfa geçtim ve annemin zoruyla onun çalıştığı koleje kaydımı aldırdım.
Hemen banyoya koştum ve elimi yüzümü yıkadım aynaya baktığımda moralim dahada çok bozulmuştu çünkü aynedaki yansımamda gözlerimin altı simsiyahtı o an şuna karar verdim hayatımda resmen hiç makyaj yapmayan ben bugün yüzüme birazda olsa bişeyler sürecektim.Banyodan çıktımda odamın boş olduğunu gördüm annem salona inmişti bende artık oyalanmamam gerektiğini anladım ve aceleyle okul formamı üzerime geçirdim.Dediğim gibi yüzüme birazda olsa makyaj yaptım ve odamdan çıktım merdivenlerden inerken burnuma o mis gibi koku geldi "evet bu koku yumurtalı ekmek" bayılıyordum yumurtalı ekmeğe annem her sabah benim için yumurtalı ekmek yapardı ve bende doya doya yerdim. Merdivenlerden hızlı hızlı inmeye başladım ve salonda donatılmış olan kahvaltı sofrasına doğru yürümeye başladım. Annem masanın başında oturmuş bişeyler atıştırıyordu ,babam ise acilen işi çıktığı için erkenden şirkete gitmişti. Bende hemen annemin karşısındaki sandalyeye oturdum ve kahvaltı yapmaya başladım. Bir an annemin sesini duymamla kafamı tabağımın başından kaldırdım.
"Kızım biliyorsun bugün okulunun ilk günü, farklı bir ortama giriceksin Alışman biraz uzun sürebilir haklısın ama benim kızım çok güçlü olduğu için hemencecik okula alışır değii kızım?" annemin sorusu karşısında biraz düşündüm ve hemen anneme cevap verdim"annecim sen merak etme ben kendi başımın čaresine bakarım yani okula çabuk alışmaya çalışıcam."
annem"tabi kızım ben sana güveniyorum"dedi ve dudakları yukarı doğru kıvrıldı bende onun bu baline tebessüm ettim ve kavaltıma kaldığım yerden devam ettim. Annem bugün okula gelmeyecekti bu yüzden ben okula şoförle gidicektim.
Kahvaltımı bitirdikten sonra masadan kalktım annemin yanağına küçük bir öpücük kondurdum ve beni kapıda beklemekte olan arabanın yanına gittim hemen arabanın arka koltuğuna oturdum nedense arkada oturmak fazlasıyla hoşuma gidiyordu. Şoförümüz yani güven abi ,yardımcımız yani güven abinin annesi olan ayşe teyze hemen hemen beş senedir bizimle çalışıyorlar. Onlarda artık bizim aileden olmuşlardı. Güven abi dikiz aynasından bana koca bir tebessüm etti ve yola koyulmaya başladı. Ben de camdan dışarıyı izlemeye başladım ama bir an aklıma o geceki mesaj geldi dediğim gibi o geceden sonra her gece aynı saatte telefonum ve kapı çalıyordu bu durum benim bayabi canımı sıkmıştı, bi ara kapı yine aynı saattw çalmıştı ve bu sefer kapıyı babam bwnden önce açmıştı ve kapıda kimsenin olmadığını görünce bayabi sinirlenmişti.
Hemen kulaklığımı kulağıma taktım ve kendimi müziğin ritmine bıraktım. On beş dakka sonra okulun önüne gelmiştik.
Güven abi kapımı açmak için indiğinde bayabi sinirlendim çünkü bu hiç hoşuma gitmiyordu.Hemen güven abiden önce kapıyı açtım ve arabadan indim güven abiye büyük bir tebessüm etttim ardından okula doğru yümeye başladım. Bugün nedense biraz durgundum çünkü hwm farklı bir okula kaydımı aldırmıştım, hemde o mesaj hala kafamı karıştırıyordu"acaba o mesajı bana kim at.....ahhhhh"bir an ayağımda hissettiğim acı yüzünden kendimi yerde buldum ."MERHABA BENİM ADIM KUMSAL.17 YAŞINDAYIM VE BU SENE OKULUMU DEĞİŞTİRDİM..ANNEM KOLEJDE ÖĞRERMENLİK YAPIYOR VE BENDE O KOLEJDE OKUMAYA BAŞLAYACAĞIM BABAM İSE ÖZEL BİR ŞİRKETİN SAHİBİ VE İŞLERİ ÇOK YOĞUN.
BÜYÜĞÜNCE HEP HAYALİM OLAN ÇOCUK DOKTORU OLUCAM ÇOCUKLARI ÇOK SEVİYOR OLMAM BENİM EN BÜYÜK NEŞEM OLMUŞTU.....
" en son hatırladığım şey yerde acı içinde kıvranıyor oluşumdu."
SELAM ARKADAŞLAR SİZİ FAZLA MERAKTA BIRAKMAK İSTEMEDİM VE O YÜZDEN 2.BÖLÜMÜ HEMEN YAYINLADIM İNŞAALLAH BEYENMİSSİNİZDİR.
SİZİ ÇOKKKJK SEVİYORUM.KÜÇÜK YILDIZA DOKUNMAYIDA UNUTMAYIN LÜTFEN.BU ARADA YORUMLARINIZIDA BEKLİYORUM ŞİMDİLİK GÖRÜŞMEK ÜZERE KENDİNİZE İYİ BAKIN....CFFFVFNB...
.........vhvhh.......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZEMLİ AŞK
Misterio / SuspensoBütün dikkatleri kitabıma alayım. Nefret ettiğiniz kişiye aşık olmaya hazırmısınız..