Kazuma berjalan kearah padang sekolah untuk berlatih bola sepak bersama kawannya...
Kazuma-Tomoya senpai korang dah mula berlatih ke?
Tomoya-baru je mula cepatlah panaskan badan pastu lari padang satu round
Kazuma-ok senpai...
Kazuma pun warm up dan berlari keliling padang lalu pergi ketempat rakan rakannya...
Yuiga-tak biasa kau lambat selalunya kau yang paling awal...
Kazuma-tadi ada orang minta tunjuk jalan aq tolong dia...
Yuiga-kau ni baik sangatlah kazuma
Kazuma-bukan masalah baik atau jahat aq tolong sebab dia yang minta...jadi aq tolonglah
Yuiga-yelah kau menang...tapi dari dulu lagi aq pelik kenapa kau asyik pakai topeng dan kacamata semasa latihan...yelah kaw kan ace pasukan...kau taknak orang tengok muka kaw ke?
Kazuma-aq rabun sebab tu aq pakai...topeng ni pula sebab aq nak lindung wajah aq dari orang yang panggil aq pos laju kan klau ada orang nak bagi kaw surat mesti dorang suruh aq bagi kaw...
Yuiga-oklah aq salah...
Kazuma-gurau jelah...
Selepas tamat latihan kazuma pun pergi menukar bajunya dan terus kekelasnya... tiba tiba dia terdengar suara percakapan seakan akan marah kepada seseorang...
Kazuma-suara siapa tu....
ZZZ-korang nak apa hah!!!!!
QQQ-korang ingat korang tu hebat sangat ke...aq nak korang bagi kita orang masuk klub korang..
ZZ1-Ooh...dorang ni yang kalah tadi dah kalah tu buat cara kalah...dasar penakut...
QQ1-apa kaw cakap!!!
QQQ-sabar...jangan kasar×2...aq tahu apa nak buat...
Mereka pun merobek baju salah sorang dari wanita itu untuk menakutinya...
ZZ2-korang buat apa hahh...ini kan sekolah korang ingat korang boleh dimaafkan ke
QQ2-takpe lepas dah habis kami tahu lah nak buat apa...
Mereka pun mula menyerang para wanita itu...tiba×2 kazuma datang dengan marahnya kearah mereka
Kazuma-woii...
To be continue...
Chapter 2 akan dihantar hari jumaat 13/11/19
YOU ARE READING
Magic Eye Boy and His 8 Princess
Mystery / Thrillerkazuma adalah seseorang yang mempunyai sebuah kuasa yang didapatinya semasa kecil kerana dia berbuat baik kepada seorang pakcik tua yang tiba tiba menghilang...kuasa itu adalah mata sihir...mata sihir membolehkan dia melihat identiti dan rahsia sese...