☆{Chapter 10}☆

218 17 4
                                    

22/2/2020

Keesokan harinya...

ZZZ-apa yang terjadi disini?

QQQ-kenapa semuanya berselerakkan?

QQ1-semua barang×2 kita dirosakkan...

ZZZ1-sapa yang berani buat ni hahh😡?

XXX-hmm...teruk×2...aq rasa aq tahu sapa yang buat ni😏

ZZZ-hah,kau tahu...sapa yang buat beritahu aq cepat...

XXX-kalau korang nak tahu tanya kat Yuiga...

QQQ-sapa yang buat ni Yuiga?

Yuiga-baiklah kalau korang nak tahu sangat...

ZZ2-cepatlah aq dah bengang ni😠...

Yuiga-orang yang buat semua ni adalah Kazama...

Shin-tipu,Yuuki takkan buat semua ni...kau ada bukti ke?...korang xyah dengar cakap dia ni...

Yuiga-kalau xnak dengar xpe...aq tak beritahu😞...

QQQ-diam dulu Shin kita dengar dulu apa Yuiga nak cakap...

Yuiga-(huehuehue😈...dorang percaya cakap aq)baiklah aq beritahu korang...

XX2-hahh,cepat sikit...

Yuiga-korang perasan tak semua barang milik Kazama tak rosak langsung lagi satu masa aq hantar dia ke bilik kesihatan pagi ni dia ada cakap yang dia nak buat semua ni...dia ajak aq sekali...tapi aq tolak...

Tomoka-tapi kenapa dia nak buat semua ni...

Yuiga-dia buat semua ni sebab dia tak puas hati yang Tomoya senpai meninggalkan pasukan kita...

XXX-korang pun rasa macamtu kan...

ZZZ-aq rasa ada betulnya juga cakap si Yuiga ni...

Shin-korang percaya sangat cakap dia...ke kau yang buat sebab tak puas hati Kazama menjadi captain kita...

Yuiga-(cihh😒...)

Shin-lagi satu...kau bengang sebab dia dapat perhatian dari para puteri tu kan...

XXX-kalau kau xpercaya juga kami ada rekod video yang Kazama buat semua ni😈...

Shin-NANI!!!

QQQ-mana?

XXX-ni hah...

Mereka pun melihat video itu...

QQQ-kalau menurut video tu betul yang Yuuki yang melakukan semua ni...

ZZZ-kita dah ada bukti kukuh yang Yuuki buat semua ni...

QQ1-jadi apa kita nak buat dekat dia ni...

XXX-kita suruh sensei buang dia dari pasukan kita dan jadikan Yuiga captain kita...kan Hayama...

Hayama-entahlah...

ZZ2-kau kenapa Shin...masih belum percaya ke yang Yuuki buat semua ni...

Shin-cihh,walau apapun yang terjadi aq tak akan percaya Kazama yang buat semua ni...

Tomoya-aq pun xpercaya yang Yuuki buat benda ni walaupun dah ada bukti...

XXX-terima jelah...


Apa yang terjadi sebenarnya...

Pagi ini...

XXX-kau tahu kan apa yang nak kena buat...masukkan ubat ni kat minuman dia...

Yuiga-apa benda ni racun ke?

To be continue...

Magic Eye Boy and His 8 PrincessWhere stories live. Discover now